Leuk weekeind gehad dus

Pff, net even een stukje gewandeld met Chim... Echt ontspanning was dat niet.. de 1e keer gingen we alleen van de dam af, en dat ging best goed.... ze liep zo'n 75 meter netjes mee, en ineens ging de knop om en sprong ze alle kanten op, wilde absoluut niet meer vooruit en werd steeds dwarser... Omgekeerd helaas, ik kon haar ECHT niet veilig meer voorwaarts krijgen anders had ik dat gedaan, maar toen kwam precies ons stalgenootje aanrijden in de auto dus die heb ik gelijk de opdracht gegeven haar paard te pakken en met ons mee te gaan... zo met z'n tweeen weer weg gegaan, dat ging al beter maar Chim stopte steeds om te kijken of ze echt wel samen waren. Na een goed stukje gelopen te hebben leek het beter te gaan, tot we weer bij 'de twee koeien' kwamen... de heenweg daar langs ging goed, de terugweg was een ramp... de koeien begonnen te lopen en chimanga werd boos op ze. Ze begon weer te springen, te blazen en te knorren en was echt niet te houden. Op het moment dat de koeien bewogen sprong ze weer weg om ze te bekijken... ze mochten zegmaar niet naast/achter haar lopen... Maargoed, toen we voorbij dat veldje waren was het goed en daarna liep ze lekker aan een lang touwtje met haar neus over de grond naar huis, alsof ik de hond aan het uitlaten was...
Wel eng! ze springt echt van de ene kant van de berm over het fietspad (zo'n brede) helemaal naar de andere kant in de berm. Vervelend maar we gaan het vanaf nu oppakken en ik zet door! WIJ GAAN WANDELEN EN ONTSPANNEN GENIETEN!!