chico op zn slimst
!Ik krijg nog een ander filmpje madam ilona!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ze heeft weer flink op hem gedraafd. Eerst deed Jippe heel rustig en verzameld maar naar gelang hij weer merkte dat ze toch wel bleef zitten verruimde hij en had ie ook meer vaart. Ging ook een aantal keer uit zichzelf draven, maar kan best zijn dat zowel mijn lichaamshouding en niet te vergeten dat van dochterlief daar ook een rol in speelde. Eerst vond ze het nog wat eng maar later zat ze echt gewoon te lachen en in de stap zat ze gewoon klaar voor als hij nog een keer ging. En Jippe merkte aan haar reactie dat ze het wel lollig vond: Daar gaat ie weer!!! Zei ze dan...

staat er inderdaad een beetje raar.. maar nu je het voorstelt vind ik toch dat jij ook wel in het roze mag
! haha. Wat een braverd, die Jippe! En dat je dochter ook gewoon blijft zitten zo.. knap hoor! Zeker omdat friezen niet de makkelijkste gangen hebben!
hahaha!
". Hahaha, maf beest!
. Ze gaat helemaal mee in Jippes beweging en die kont komt gewoon niet van zijn rug. En dat voor een meiske van 16 kilo op een Fries van 700 kilo die idd goed kan opgooien. Zeker als hij verzameld gaat lopen zoals in het begin. Later ging ie meer ruimer lopen en toen zei ze ook dat dat beter zat. Maar hij let wel op die kleine en ja, ze beweegt niet tegen, laat zich meevoeren en zit goed achterover (valt dus niet voorover). Ook omdat ze natuurlijk geen teugels heeft, maar 2 beugels om zich aan vast te houden. Maar het is een prima oefening voor haar. Die krijgt een megazit als ze zo doorgaat. (Zitcompetitie voor kindertjes ergens???)

. sterkte
.
.
.
. Nu loopt ze nog gewoon op haar eigen stuk maar zodra ze meer/betere tekenen geeft dat ze gaat bevallen gaat ze naar het andere stuk.
! Wat gaaaaf
. Spannend hoor.
. Ga hem nu vooraf maar weer longeren en minder voer.. hopen dat ik dan weer serieus kan trainen!
Prinslover schreef:Sanne, hihi, hij is écht helemaal in zn hum nu. Met rijden is hij alleen echt een draak momenteel. Misschien wel aan het puberen ofzo? Geen idee, hij is vervelend. Ga hem nu vooraf maar weer longeren en minder voer.. hopen dat ik dan weer serieus kan trainen!
Inschrijfformulieren voor me startkaart zijn binnengekomen!![]()
Jennifer8 schreef:Ha sanne, jullie hadden zeker snoepjes bij je. En idd, bijten mag ie niet. Hij is natuurlijk nog een baby maar dat kan hij maar beter weten, dus laat je niet bijten hoor

. En alles is goed afgezet
.
.
. We weten alleen niet wanneer, waar en door welk paard ze gedekt is want we hebben haar drachtig gekocht alleen wisten we dat toen niet. Het is idd heel spannend en leuk 
. Oeh spannend
. Shaddy moet ook binnenkort
.
. 

!