[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:34

Petra: haha, leuk hoor dat afstappen met een koprol!
Lekker de mannen aan het versieren ben jij ;)

Madelief: Tja, dat heb je met paarden, de raarste dingen vinden ze ineens doodeng..
Zijn er al babypoesjes geboren?

Eline: Welkom, ik dacht eerst, hé 2 Atlassen, maar lees nu dat het dezelfde is als het verzogpaard van Esther!

Karina: Wat een verschrikkelijk nieuws :(:)
Ik hoop echt dat jullie tot een goede oplossing komen!
Ik vind dat veulen van jullie merrie zo ontzettend mooi :+:

Saida: Stoere Rints!
Beterschap :(:)

Joyce: Wat leuk dat je vader gaat meedoen aan een wedstrijd, voordat mijn vader dat kan duurt het nog wel even!

Anouk: Jeetje, echt vervelend dat je nog steeds met je rug zit. Ik zal voor je duimen dat de wervel niet beschadigd is. Lees nu dat er toch verbetering in je rug zit, gelukkig!

Elise: :(:) sterkte met je oog. Hopelijk verbeterd je zicht de komende dagen wel.

Kelly: Spannend! Maar wat was nou het geheim als ze niet drachtig zou zijn? Ik ben een beetje nieuwsgierig.. :o
Ik vind jou en Vera ook een super leuk stel, het is een mooie merrie :j

Denise: Fijn dat Heike nog steeds zo goed gaat. Krijgen we binnenkort weer foto’s te zien?

Cyrina: Jij woont ook echt op een prachtig plekje.

Ilona: Leuk, een vriendinnetje voor Chico. Als ie nou nog hengst was konden ze daten ;)

Michelle: Ik had vet geluk, ik was na een kwartiertje al aan de beurt. Dus ben wel happy nu! Kan hem volgende week woensdag ophalen en dan ga ik lekker rondscheuren 8-)

Suzanne: Spirit is echt schattig :+: hoe oud is hij geworden?

Nathaly: Wat een gave foto’s van jou en Quirido! Een van die galopfoto’s van de laatste serie is echt schitterend :~
Ik wil dat over een paar jaar ook met Igneo gaan doen, lijkt me echt ontzettend gaaf!
Veel plezier vanavond. :D

Heidi: Lekker is dat dan.. Die mensen kunnen toch gewoon alle paarden eten geven…

Lobke: Bij jullie ookal van die debielen op stal die het paard niet eens normaal kunnen voeren.. wat heb je daar nou aan. Ik snap niet hoe ze dat kunnen doen.
Gaaf! Wat stoer dat je mee mag rijden in die show :D Maak maar ook veel beeld en film materiaal voor ons en niet alleen voor Esther ;)

Primero komt helaas niet meer bij Lisa te staan. De reden waarom weet ik niet precies…

Gisteren weer bij Igneo geweest en zijn hoest is al minder zwaar, maar hij doet het nog wel steeds vanuit zijn hele lichaam. Wat er uitkomt klinkt dan als een slappe kuch. Hij had verder niet echt gehoest zei Lisa, alleen toen ze Igneo en Salazar eergisteren in een nieuwe wei had gezet heeft hij wel flink gehoest. Dit kwam doordat ze het nieuwe weiland super eng vonden en keihard gingen rennen de hele tijd. Gisteren heeft hij alleen gehoest toen ik het zelf opwekte.

Verder heb ik gisteren Dosie weer gereden nadat ze 4 dagen niks gedaan had. Nou dat heb ik geweten. Wat belachelijk veel energie zat er in dat paard! Ik kon haar maar net houden en in galop barste de bom helemaal! Ze liep echt als een malloot rond te racen. Hoezo een drachtige merrie ?

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:37

Jammer dat Primero er niet bijkomt! Had wel leuk geweest! Hahahaha en Vaidosa heeft zich ook weer netjes gedragen :). Weet ze dan niet dat aakomende moeders lui mogen zijn :P.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:25

Nu ik mijn rijbewijs op zak heb wilde ik een fototour gaan doen bij de Barokke Paarden bokkers, dit omdat een aantal hadden aangegeven wel een reportage van mij te willen.

Nu dacht ik dat het misschien wel makkelijk was als ik dan per regio langs kom... Als ik dan samen met die mensen in de regio afspreek welke dag in welke week voor hen het beste uitkomt kan ik die reportages mooi achter elkaar doen. Op doordeweekse dagen reken ik geen reiskosten, omdat ik dan gratis kan met het OV.

Voor iedereen die in Noord-Holland woont, ik meende dat Saida en Joyce intresse hadden. Als jullie nog steeds interesse hebben, kunnen we wat gaan plannen.. (en als er anderen uit N-H geinteresseerd zijn wil ik ook zeker wel bij hen langskomen)

Voor iedereen in Zuid-Holland, ik meende dat Benthe, Denise en Yenneke (zo uit mijn hoofd) wel interesse hadden. Ook als jullie nog steeds interesse hebben, kunnen we misschien ook een datum prikken. (en als er anderen uit Z-H geinteresseerd zijn wil ik ook zeker wel bij hen langskomen)

En dan hadden we ook nog Gelderland, ik meende dat Gabriella wel interesse had. Daar wil ik ook wel naar toe komen en wellicht dat er anderen zijn uit die regio die ook interesse hebben?

Voor Noord-Holland heb ik al een verblijfplaats, voor de andere regio's nog niet, dus daar moet ik nog wel even naar op zoek.

Het hoeft trouwens niet op korter termijn gepland te worden, in de zomervakantie kan natuurlijk ook!
Laatst bijgewerkt door zasread op 22-05-09 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:27

Sanne: dat blijft natuurlijk nog even een geheimpje.. zodra ik weet of ze drachtig is dan horen jullie dat.
Maar ik denk dat je dan zeker maar eens langs moet komen om foto's te maken :D

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes op mijn foto's.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:29

Ik zou gráág foto's van je willen hebben....maar dan wel als Moreno zn koppie er weer normaal uitziet ;(

zasread

Nou zeg, dan kan ik nu ook niet wachten tot dat je weet of ze drachtig is ;)

zasread

borderjay schreef:
Ik zou gráág foto's van je willen hebben....maar dan wel als Moreno zn koppie er weer normaal uitziet ;(

Het hoeft ook niet op korter termijn, het mag ook ergens in de zomervakantie :j

borderjay

*D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:32

zasread schreef:
Nou zeg, dan kan ik nu ook niet wachten tot dat je weet of ze drachtig is ;)

:P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:35

Ik ben ook wel heeel benieuwd :). Spannend hoor!! Wanneer zou je zeker kunnen weten dat ze drachtig is?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:35

Sannee! Joeeeeeeeeeeeeepie :D . Benthe en ik kunnen gelijk natuurlijk!! En als je bij mij blijft slapen, breng ik je wel naar Yenneke, ik weet waar ze staat, is ook dichtbij!! :D Dusse, ZH is geregeld :+ haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:45

poedersuiker!! ik wilde net inloggen op mijn rekening, ik 3 keer de juiste codes ingetypt, kom ik er niet in. Na 3 keer is ie geblokkeerd, dus kan het ook niet weer proberen...
Wat moet ik nu doen, straks heeft iemand hem gekraakt en het wachtwoord verandert :?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:46

Ik zou zo snel mogelijk de bank bellen.... Het nummer staat vast op de website!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:46

evdpanne schreef:
Ik ben ook wel heeel benieuwd :). Spannend hoor!! Wanneer zou je zeker kunnen weten dat ze drachtig is?

Donderdag :j

Sanne: even je bank bellen :j

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:49

Nog bijna een hele week in spanning :P.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:59

Mijn inlogding is geblokkeerd... dus als iemand het wachtwoord heeft verandert komt die er ook niet meer in. Ik krijg nieuwe gegevens toegestuurd..

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:32

Even een kort berichtje, want mijn man staat in mijn nek te hijgen om weg te gaan. Ben inmiddels ook al licht verslaafd hieraan. Als ik iemand ben vergeten, sorrie. Ben er even in sneltreinvaart doorheen geracet.

Laulau85: Eline klopt. Zoals je ziet, gaan namen en ik ook niet samen. Foto is alweer wat ouder. Toen was mijn dochter 9 maanden. Ze werd zo kwaad toen ze er weer af moest. Ze vind het echt prachtig. Ze is nu inmiddels 13 maanden.
Idefix4: Ik dacht dat het met Atlas ook niet zou gaan, maar hij wilde niet eens lopen. Hij vond het maar griezelig zo’n klein meisje op zijn rug.
Moppielover: Wat grappig met die slang. Ik heb het stukje denk ik gemist over moppie. Ik zie onder je bericht dat je hem binnenkort moet laten gaan. Is hij ziek?
Machonito: Ik kan daar ook altijd zo boos over worden als ze vergeten te voeren. Ik voer daarom in de avond zelf en zet het idd ook voor de ochtend klaar. Als ik dan in de ochtend kom en het staat er nog, geef ik het gauw zelf.
Lekker wijf is dat. Ze moet zichzelf een keertje vergeten, kijken hoe zij dan reageert.
Vaak zijn er wachtlijsten, maar sommige op zo’n wachtlijst vallen vanzelf af, omdat ze inmiddels wat anders hebben. Succes.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:45

Lobke – ik lees dat T nu echt weg is maar gelukkig kan je hem altijd opzoeken jij ook al van die ‘’leuke’’ stalknechten die niet normaal kunnen voeren :(
En wat leuk naar Barcelona gaaf hoor maak idd maar veel beeld en foto materiaal :D

Iloon – idd echt heerlijk even zo’n vrije dag.
Jij hebt het ook naar je zin gehad zo te lezen :D ik snap wat je bedoel hoor met die dronken mensen sommige zijn echt vervelend ik drink ook wel maar niet zo dat ik vervelend wordt (denk ik :o)

Sanne – jammer dat primero niet meer komt, kan je hem nog wel irl zien of komt die helemaal niet meer in de buurt?
Gelukkig hoes igneo niet meer zo erg maar helaas is het dus nog niet helemaal weg :(:)
En Dosie die vindt der eigen denk ik te dik en wil daarom alleen maar werken :+
Wat betreft die fotoshoot tuurlijk wil ik die nog heel graag zelfs ik lees dat je bij ilona mag slapen kan ilona ook gelijk mee naar mij ;)

Kelly – wel jammer dat je ons je geheimpje niet wil vertellen hoor nu maar hopen dat de dagen snel voorbij zijn zodat wij ook jou geheim mogen delen

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:45

Goh, hebben jullie dat ook gezien? Friese Hengst Heinse overleden aan Koliek. 15 was ie...

Nathaly Ik heb jou ook gezien op Bunschoten. Vond jullie ook een heel mooie combinatie. Je reed hem erg netjes toen. Wat je deed in Eersel klinkt heel goed! Zou voor Sam en mij ook eens goed zijn. Kunnen we vertrouwen kweken. Maar groningen vind ik te ver hoor. Balingehof is volgens mij niet vlakbij hier. En Sam heeft alleen een spaanse naam...
Peet Heb je ook nog een tip tegen staartenbijters? :D
Kelly Wat bijzonder dat je nu met Vera aan de gang kunt zeg! Dat zal het gemis van Taco vast een beetje makkelijker maken? Wat een dotje!
Denise Frank is een boerenzoon, dus die eet tussen de middag warm ja... Heel handig, want er is 's avonds dan al snel tijd om te gaan hobby'en. En brood valt niet zo zwaar op de maag hè? Ik heb een jaartje over de B gedaan. En met 5 wp meteen overgestapt naar de L, omdat het nieuwe systeem er aan kwam. Nu tob ik al dik 3 jaar in de L1, volgens mij. Maar wel met onderbrekingen hoor.
Idra Wat een wanbeleid zeg! Fijn dat Terroso al eerder kon verhuizen! Vind je het niet jammer dat hij gecastreerd gaat worden? Ik wil ook wel mee naar Barcelona? Een weekendje kan Frank me vast wel missen... :))
Ilona Een vriendin van mij is gezellig meegeweest. Maar alleen zou me ook goed afgaan nu. Ze waren best braaf. Goed gedresseerd hè? Haha :+ Ik vrees dat Frank verstek moet laten gaan. Hij liep net al te mopperen dat het niet opschoot en dat er veel werk is. Hij vreest weer laat klaar te zijn...
Sanne Ja mijn rug betert. Fijn dat Igneo ook opknapt. Jammer dat Primero niet meer komt! Hoezo een zwangere dame rust geven? Ze geeft zelf duidelijk aan dat dat niet is wat ze wil. :Y) En wij zitten op de grens Gelderland, Brabant. Ook bij ons ben je welkom hoor! Laat maar weten wanneer je uitkomt, wij passen ons wel aan.
En bij foute pincode moet je je bank bellen en daar de boel even regelen. Zij kunnen je vast wel helpen!

Sabrina is nu ook een echte amazone: Ze is vandaag van pony Prince af gevallen. Een primeur. Ze was fanatiek aan het oefenen met draven alleen lag het zadel niet helemaal goed. Het past eigenlijk ook niet mooi op Prince. Onder het draven trekt ze haar binnenbeen daardoor een beetje op en hoppa, daar lag ze! Ze vond vallen met de fiets pijnlijker en ze is er meteen weer opgegaan. Ik heb ook gezegd, dat ze toch nog even moest gaan draven. Dat heeft ze gedaan. Prince was heel bezorgd, wilde eigenlijk niet meer aandraven, maar het is haar toch gelukt. Uiteindelijk zijn we van hand veranderd en toen ging het weer goed.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:51

Even vraagje tussendoor...heb je voor BIXIE wedstrijden ook startcoupons nodig?Of is die inschrijving vrij?En is bixie leeftijd gebonden?
Het lijkt me leuk om mijn dochter eens stiekem in te schrijven met Moreno :o

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:00

Heey
Dankjulliewel allemaal :)
Malin : dankje :) Ik heb het er ook heel moeilijk mee, op de goede dagen ben ik ook extra vrolijk maar op de slechte dagen ben ik echt heel verdrietig en huil ik mezelf in slaap.
@ snowy : Moppie is idd ziek ;( Hij heeft de ziekte van cushing en hij is dampig ;(

@ kelly : Wat een super foto's zeg :D
@ borderjay : De leeftijd is volgens mij tot en met 13 jaar ( vanaf welke leeftijd weet ik niet)
@ Machonito : Wat belachelijk dat ze zijn vergeten te voeren en te mesten. Ik hoop voor je dat je snel een andere stalling hebt gevonden.

Moppie gaat vandaag super :P :D. Hij was heel druk en blij aan het rennen en kijken in de wei :P :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:16

Angela: Wat zal het vreselijk moeilijk zijn zeg. Ene dag Moppie heel zielig aantreffen, en de andere x springlevend.. Maar gelukkig had ie vandaag weer een goede dag :D .

Gab: Ik vrees dat ze te oud is.. Een bixie startkaart is gratis, maar is tot 13 jaar. Ik heb ff op wiki gekeken. http://www.bokt.nl/wiki/Bixie

Denise: haha, ik drink zelf ook, en ben ook wel eens flink aangeschoten hoor. Maar ik ben niet zo dat ik andere mensen (behalve me eigen vriend(innen) _O- ) ga lastig vallen.. :+

Anouk: Geen camera bij zeker?! :D Hihi, ach ja, vallen hoort erbij. Wel een hele lieve pony, die Prince als ik het zo hoor!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:36

Spirit bedankt jullie voor de felicitaties :D

Laura, haha, dat recht lopen komt vanzelf, hij is nog maar jong haha.
Karina, ja, eigenlijk wel vrij serieus. We hebben nog geen foto van ons samen, maar zal eens kijken ;)
Snowy, leuke foto!
Nathaly, ja, leuk he, WE. Heb ik ook keer met Goya gedaan, en wat betreft de competitie, lijkt mij wel leuk... Moet ik wel ff dooroefenen haha
Anouk, efteling blijft leuk he.. Vind het ook altijd erg leuk om erheen te gaan. Fijn dat het beter gaat met je rug.
Moppie, sterkte ermee..
Heidi, he, balen zeg dat het niet gaat op de manege..
Kelly, wat een heerlijke fotos van jullie!
Idra, tjee, dat is schrikken! Gelukkig staat Terroso nu wel fijn..
Sanne, Spirit is 2 geworden :D. Ik woon in Friesland, dus bij mij ben je ook welkom om fotos te maken :)
Slaapplek is ook te realiseren :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:47

Dank je Iloon...ik was weer eens niet zo snugger om daar zelf op te kijken :o
Een F1 proefje bij een onderlinge wedstrijd(proefje zonder galop) is dat ook Bixie?Of moet dat er dan bij vermeld staan?

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:57

haha anouk beetje sambal op doen doet ie het nog een keer en dan niet meer geloof me haha