Lekker de mannen aan het versieren ben jij

Madelief: Tja, dat heb je met paarden, de raarste dingen vinden ze ineens doodeng..
Zijn er al babypoesjes geboren?
Eline: Welkom, ik dacht eerst, hé 2 Atlassen, maar lees nu dat het dezelfde is als het verzogpaard van Esther!
Karina: Wat een verschrikkelijk nieuws

Ik hoop echt dat jullie tot een goede oplossing komen!
Ik vind dat veulen van jullie merrie zo ontzettend mooi

Saida: Stoere Rints!
Beterschap

Joyce: Wat leuk dat je vader gaat meedoen aan een wedstrijd, voordat mijn vader dat kan duurt het nog wel even!
Anouk: Jeetje, echt vervelend dat je nog steeds met je rug zit. Ik zal voor je duimen dat de wervel niet beschadigd is. Lees nu dat er toch verbetering in je rug zit, gelukkig!
Elise:

Kelly: Spannend! Maar wat was nou het geheim als ze niet drachtig zou zijn? Ik ben een beetje nieuwsgierig..

Ik vind jou en Vera ook een super leuk stel, het is een mooie merrie

Denise: Fijn dat Heike nog steeds zo goed gaat. Krijgen we binnenkort weer foto’s te zien?
Cyrina: Jij woont ook echt op een prachtig plekje.
Ilona: Leuk, een vriendinnetje voor Chico. Als ie nou nog hengst was konden ze daten

Michelle: Ik had vet geluk, ik was na een kwartiertje al aan de beurt. Dus ben wel happy nu! Kan hem volgende week woensdag ophalen en dan ga ik lekker rondscheuren

Suzanne: Spirit is echt schattig

Nathaly: Wat een gave foto’s van jou en Quirido! Een van die galopfoto’s van de laatste serie is echt schitterend

Ik wil dat over een paar jaar ook met Igneo gaan doen, lijkt me echt ontzettend gaaf!
Veel plezier vanavond.

Heidi: Lekker is dat dan.. Die mensen kunnen toch gewoon alle paarden eten geven…
Lobke: Bij jullie ookal van die debielen op stal die het paard niet eens normaal kunnen voeren.. wat heb je daar nou aan. Ik snap niet hoe ze dat kunnen doen.
Gaaf! Wat stoer dat je mee mag rijden in die show

Primero komt helaas niet meer bij Lisa te staan. De reden waarom weet ik niet precies…
Gisteren weer bij Igneo geweest en zijn hoest is al minder zwaar, maar hij doet het nog wel steeds vanuit zijn hele lichaam. Wat er uitkomt klinkt dan als een slappe kuch. Hij had verder niet echt gehoest zei Lisa, alleen toen ze Igneo en Salazar eergisteren in een nieuwe wei had gezet heeft hij wel flink gehoest. Dit kwam doordat ze het nieuwe weiland super eng vonden en keihard gingen rennen de hele tijd. Gisteren heeft hij alleen gehoest toen ik het zelf opwekte.
Verder heb ik gisteren Dosie weer gereden nadat ze 4 dagen niks gedaan had. Nou dat heb ik geweten. Wat belachelijk veel energie zat er in dat paard! Ik kon haar maar net houden en in galop barste de bom helemaal! Ze liep echt als een malloot rond te racen. Hoezo een drachtige merrie ?