Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Robijntjah schreef:IK HEB GEDRAAFD AAN DE LONGE
En los gestapt!
maar hij gaat ook steeds beter lopen,meer op eigen benen,ruimer en met wat meer balans(het was een zwabber
) alleen het aan-galoperen valt nog niet mee...pas deed ie zn hoofd tussen zijn benen en bokken
maar ach,je moet wat te doen hebben hè
)
) peetisgreat schreef:alle mannen zijn toch scary![]()
![]()

. Gaan de lessen ook nog steeds zo goed? En wat vind de staleigenaresse en je instructeur en je ouders van je avontuur naar Belgie?
Trouwens jammer van dat springen, al hebben veel paarden daar last van hoor, als ze eenmaal in hun uppie de ring in moeten
. Bij ons op stal zag je dat ook vaak haha. Wat betreft je hoefsmid, ik zou zeker voor die andere gaan.. Het is no offense voor die andere jongen, maar je paard moét gewoon goed op de hoeven staan! 
. Helemaal super hoor. Wees maar trots!
. Bij mij viel het echt super mee... Helaas bij jou niet dan
. Lois vierd trouwens niet eens deze zaat dr verjaardag.. haha 
. Wel leuk dat het verder goed gaat. Wanneer komen er weer foto's van jou smakelijke man 
Hij is best bom-proof zo hihi. En hij geniet wel van de aandacht!
Eigenaresse wil nog niet beginnen met rijden, best jammer, maar tis haar paard.. Dus daar nog ff mee wachten. Al begint het nu echt heuuul erg te kriebelen hoor, na dik 2 maanden niet te hebben gereden! Wil best wel weer lekker trainen.. Dus niet kunnen rijden, maaaar wel mooie paarden gekeken. Hier de foto's bij Cyrina! Helaas alleen Taco en Cantaor op de foto, bij Yaco was ik hem vergeten..
Echt zo stom, maar goed, misschien de volgende keer??

:

.
.
. Vaduz is een 6 jarige Lusitano X Kwpn. Hij is valk kleurig en nu ong 1.75m. Ik rij hem op M niv.We zijn helaas al bijna 2 jaar niet gestart, omdat Vaduz een grote pechvogel is. Als hij gek aan het doen is struikelt hij over zijn eigen benen
. Hier een foto van me vent
. Zal er binnenkort 1 opzetten onder het zadel. De foto is alleen niet zo groot, weet niet hoe ik hem groter krijg.

Naja hopelijk wordt het vanmiddag droog, het maakt het wel makkelijker om nu huiswerk te maken 
Maar het is minder aantrekkelijk
Ah ik ga pas om 5 uur dus dan is het wel droog
hihi.