Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Rainer, dat is vaak een bekken probleem. Een goede fysio kan dat verhelpen. Mijn paard is door Sara Vermeerbergen behandeld want die galoppeerde ook niet meer links aan, na 1 behandeling was het al veel beter. Springt nu gewoon goed aan.
keeyzie schreef:Trots momentje hier trouwens.
Hugo vind alles op zijn rug nog steeds enorm spannend. Gisteren heb ik voor het eerst zonder zadel en touwhalster op hem gezet. In het water, mocht hij gek doen dan viel ik niet zo hard.
De eerste passen vond hij wat spannend maar daarna heerlijk door het water gestapt.
[ [url=m/WyH47A.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Hugo maar spetteren
keeyzie schreef:Jenara: Heerlijk om te lezen dat je het werken na de hitte weer hebt kunnen oppakken.
Goed dat je weet wat haar stress oplevert zodat je daar mee aan de slag kunt.
Blijkbaar heeft ze door de nieuwe bodem toch wat stress waardoor ze weer wat kijkeriger wordt.
Maar zoals ik het lees heb ik er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen! Ben enorm benieuwd naar de foto's van de shoot.
Yevrah: Wat een prachtig beest is het toch! Die spanning op wedstrijd herken ik wel (en dat met een ruin) dat is echt een kwestie van kilometers maken. De oefeningen doen ze allemaal wel. Als je straks die spanning kunt omzetten in beweging dan ben je er!Enneee ik snap die jury's wel
Hoe groot is hij?
keeyzie schreef:En welk niveau starten jullie?
Ik ben met Hugo pas sinds kort op het punt dat we de ontspanning kunnen vinden op wedstrijd.
Daarvoor bouwde hij tijdens de oefeningen veel spanning op en ging daardoor krabbelen.
Gewoon veel op pad gaan dan komt dat vanzelf. Neem je hem ook mee naar vreemd terrein zonder wedstrijddruk?