Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
berdien85 schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties.. Bijna weer tranen in m'n ogen
Suusenmalvin schreef:Ach jee Berdien, wat balen! Weet je hoe het komt dat ze nu zo liep?
Reactie van jury wel aardig overtrokken denk ik? Ik hoop voor je dat het goede gevoel weer terug kunt vinden en je je startpas lekker houdtDikke
Komt vast weer goed!
Nee ik snap het eerlijk gezegd niet. Vorige week liep ze lekker door. Nu voelde ik meteen al dat ze op de rem liep.
Ik heb haar een paar keer een dikke tik gegeven met de zweep omdat ze totaal niet op mijn been reageerde. Volgens deze jury mag je best een 'tikje' geven maar dus niet teugels in 1 hand en dan een tik geven.
Ze zei: Het is wel een dier he?! Ja ik zei dat doe ik liever ook niet, maar ze reageerde niet op mijn hulpen. Haar reactie: 'Dat moet je dan thuis maar oefenen.' Ik zei dat ik dat ook doe, maar dat ze thuis wel keurig doorloopt. Nou ja in ieder geval moest ik dit dus niet in de ring doen. Met andere woorden, laat haar dan maar terug vallen naar draf, vanuit galop en als ze op een slakkengangetje wil draven lekker laten gaan.
Gelukkig heeft andere jury puur op haar tempo afgerekend en had ik daar wel vrede mee. Maar deze punten durf ik jullie niet eens hier te vertellen..
Inderdaad Els, ik denk dat het goed is dat we morgen samen wat leuks gaan doen. Dan ben ik het vast zo weer vergeten.
Donderdag op dezelfde locatie voorrijden voor jurycursus. Is wel even goed voor ons denk ik..
Caro_MarjaH schreef:De vibes waren voor mij ook al vervlogen ;-( Ik heb voor mijn gevoel fijne proeven gereden, ze is eindelijk de hele proef lekker nageeflijk, luistert goed en is goed aan het been. Maar ja, dan tref je weer een jury die liever 5jes geeft als 6en..........
Morgen lekker naar het DFW en volgende week 2 dagen tussen de tinkers en andere koudbloeden rijden.
Caro_MarjaH schreef:Nee, ik rij beide dagen heen en weer. Ik zit op ongeveer een half uur rijden van Emmeloord vandaan dus dat is wel te doen.