[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:51

Heey
Sorry vandaag even geen reactie's op iedereen, ik ben heel moe omdat mijn moeder ziek is en ik nu alles moet doen.

Moppie gaat heel wisselend. Het ene moment is ie heel vrolijk en actief en het andere moment staat ie te pompen en te zweten ( de goede momenten zijn het vaakst)

Vandaag een watergevecht gehad met moppie :P. Ik ging de buitendrinkbak schoonmaken en hij vond dat ie zich daar maar eens mee moest bemoeien :P. Hij gooide steeds de slang uit de drinkbak om vervolgens mij in die straal van de slang te gooien. Toen sproeide ik hem nat en dat vond ie prachtig :P. Toen ging hij in de plassen stampen zodat ik ook nat werd :P. Op het eind was ik drijfnat en moppie ook een beetje nat :P ( het was hier heel warm).

Bij onze stalling betalen we 200 euro per maand en dan hebben we :
Onbeperkt hooi
24/7 in de wei met schuilstal
Hun mesten de schuilstal uit in het weekend en in de vakantie's
Gratis vlas ( zoveel als je zelf wilt in de schuilstal).
kast voor de spullen.
allerlei haakjes en plekjes voor nog andere spulletjes die niet in de kast passen
En binnenkort een rijbak :D
verder staan er maar 2 andere paarden dus is het lekker rustig.
Laatst bijgewerkt door moppielover op 21-05-09 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:53

Gelukkig gaat ie alweer wat meer vooruit! Hopelijk knapt ie snel helemaal op!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:37

even snel, ik zal ook even vertellen wat ik heb qua stalling en wat ik betaal :) Yippie staat 5 min verderop voor 190 euro. Daarvoor heb ik:

-ruime binnenstal met matten op de bodem, daarop ruim stro
-de gehele dag (minstens 8 uur) weidegang, zomer en winter
-een grote buitenbak, meestal goed te rijden
-longeerpaddock (in de winter minder te doen, maar longeren mag ook in de bak)
-wasplaats met koud water, wel warm water in de keuken
-inclusief voer en voeren (maar als je wat anders of meer wilt dan wel zelf bijkopen),er wordt gemest en paarden worden binnen en buiten gezet. op de kale wei wordt ook gevoerd zodat ze de hele dag kunnen knabbelen.
-kleinschalige stal, zo'n 10 mensen gemiddeld. gezellige sfeer :D
-waanzinnig goede uitrijmogelijkheden, de stal ligt letterlijk aan de bosrand, rij vanuit de poort het bos in en je kunt hier uuuren rijden door bos en veld :)

Mag dus niet klagen.. tuurlijk zijn er wel eens dingetjes maar ik ben dolblij met een stal waar ze zoveel buitenkomen in een kudde, en yippie doet het er super, we hebben het er beide naar ons zin.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:11

Moppie Beterschap voor je moeder en tja, met Moppie moet je denk ik genieten met de dag en toch ook jezelf gaan voorbereiden op een afscheid. Klinkt hard, maar je kunt je beter alvast een beetje instellen op afscheid, dan is de klap op zo'n moment minder groot. Gaaf zo'n watergevecht...

Nou Samaranch staat ook op pension (http://www.devossenhof.nl/lokatie2.html) en ik pleit af en toe al om hem thuis te halen, kan ik gezellig met Frank mee modderen en kan ie Dessie manieren bijbrengen. Ik heb geen E-rijbewijs, dus dan ben ik volledig afhankelijk van Frank zijn tijd als ik wil lessen. En het bakje thuis is te klein voor Sam om fatsoenlijk te trainen.

Maar ja, nu heb ik een binnenbak van 30x15 met sproei-installatie, niet formidabel, maar droog bij regen. Sam staat in een mooie lichte stal van 3x4 op stro en wordt dagelijks gemest en bijgestrooid. In de winter is het een beetje potstal en wordt ie wekelijks leeggemest. Er zijn nog 15 maatjes en ze zien mekaar door spijlen. En andere stallen staan er nog 15. Een paddock om los te gooien, een 60x20 bak met eb-en vloedsysteem. (Harde bak om in te vallen) Een wasplaats met koud water en inclusief voer. In de zomer gaat ie van 10 tot 17 naar buiten met alle ruinen op één wei. Doen zij ook. In de winter niet. Voor meerprijs gooien ze hem los. Ik mag voer meenemen als ik op concours ga, ik krijg eens per week les van de pensionhoudster. Ze heeft alle papieren daarvoor. Ook 2 van haar dochters hebben alle papieren om les te geven. De één rijdt nu haar paard op L1 niveau en heeft haar Z-paard rust gegeven. De ander rijdt bij een Grand Prix-amazone en studeert bij Deurne voor de ruiteropleiding. Zij rijdt ZZ-licht. Als er wat is kijkt één van hen altijd even mee. De sfeer is er geweldig goed. Ik sta hier al 5 jaar en een aantal staan er net zo lang. Iedereen helpt elkaar en steunt elkaar en niemand veroordeelt een ander. Dus we staan best wel goed. Als we hier weggaan, staat Sam thuis. :D

Verder heb ik gisteren een heel leuke dag in de Efteling gehad. Frank moet echt de volgende keer mee. Zijn zoon is heel wantrouwig als het op heksen in het sprookjesbos aankomt haha! Geweldig! Bij Raponsje en Hans en Grietje gebruikte hij zijn oudere kleine zus als schild voor de veiligheid, je weet immers maar nooit! De Draak hebben we gemist, jammergenoeg. Verder hebben we echt het kleine kindjes rondje gemaakt, met doolhof, Carnaval, traptreintjes (pufpuf) treintje, poffertjes, zweef, land van laaf enzovoorts! Het was een gezellig dagje uit.

Daarna heb ik een half uur les gehad. Ook in de stap kun je immers trainen. Draven ging al veel beter, maar ja, bij pijn houdt een mens van nature de rug stijf om pijn te voorkomen. Dat was zeer zichtbaar en vermoeiend. De galop ging aardig goed en toen was ik totall loss. Dus heb ik de stiefdochter van mijn zusje er op gelaten. Ze is 18 en net geslaagd voor haar rijbewijs. Ze was speciaal even komen kijken. Ze reed hem erg leuk en ze vond hem wel een uitdaging. Maar na 5 minuutjes aandacht van Antje, was ze stuk haha! Ik kreeg laatst te horen dat mijn uithoudingsvermogen formidabel is. :+ :D De arabisch volbloedmerrie naast Sam had haar volledige aandacht. Maar dat is ook een echt plaatje om te zien. Ze is overigens ook op zoek naar een leuke baas...

Mijn rug gaat wel elke dag vooruit, dus ik kan er bijna vanuit gaan dat het geen scheurtje is. Morgen is de dokter er weer en ga ik overleggen.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:05

Dankje anouk, ik ben eigenlijk al elke dag een beetje afscheid aan het nemen van hem, het is gewoon heel duidelijk dat hij niet lang meer leeft ;(
Fijn dat de rugpijn steeds minder word :D En dat de les lekker ging :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:31

Lijkt me idd moeilijk afscheid nemen... Toch al een goed gevoel dat je hem in ieder geval nog een goede tijd hebt gegeven! En voorlopig ook nog kan geven!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:43

Ja dat is idd een goed gevoel :). Ik weet in ieder geval zeker dat hij het bij ons fijn heeft/ heeft gehad

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:08

Ik heb het op het moment niet zo naar mijn zin op de manege
het is een zooitje geworden.
opzich niet zo erg als de paarden goed erbij staan.
maar de laatste tijd vergeten ze tevaak Baron zijn stalletje tevoeren of op testrooien.
Ik zet altijd voer klaar en zijn hooi.
daar aan kan ik zien of ze een voer beurt vergeten zijn.
er loopt nu een stagere die echt daar niet thuis hoort maar op een kantoor ofzo.
heeft ze de opdracht gekregen om tevoeren vergeet ze gewoon Baron en macho.
Dus ik weer boos en vroeg verleden keer aan haar waarom ze zo dom kon zijn om de hele stal waar Baron in staat te vergeten.
geen stro gehad niet uit gemest geen voer en geen hooi.
ik was pissig sorrie hoor.
weet je wat ze zei eerst trok ze haar schouders op en daarna zei ze sorie hoor op een maf toontje met andere woorden nou en.
ik zei geen sorrie maar gewoon erg dom mijn paarden moeten gewoon optijd hun hun eten hebben en een schoon bedje.
is dat nou zo moeilijk om eventjes langs alle stallen telopen om te kijken of je wel iedereen heb gehad.
zei ze nog een keer sorrie hoor ik heb vakantie gehad.
nou ik boos want dat was geen excuus vond ik.
dus als je op vakantie ben geweest dan vergeet je gewoon helft van de stallen tevoeren.
maar nu is het vaker dat ze zijn hooi vergeten tegeven en hooi is zo belangrijk voor hem (hij krijgt extra voor zijn maag en darmen) advies van Erik laarakker.

Maar vandaag weer grrrrrrr
had ie weer geen middag eten gehad bah ik word daar zo moe van.
gelukkig gaat ie het smiddags land op maar dan als nog hij moet gewoon zijn hooi hebben toch en zijn middag maal .

Ik ben het zat en kijk nu uit naar een andere stal.
is moeilijk met 2 hengsten en met hoge eisen van mij.

Maar vandaag was Marcel op een manege om foto,s temaken hier in de buurt oke 25 minuten fietsen maar is tedoen.
en die manege deed aan de eisen die ik had.

Marcel informeerde of ze hengsten aan nam en ja hoor geen probleem.
alleen is er een wachtlijst.

het is een grote prive manege met binnen en buitenbak.
longeer bak. (geen manege lessen en gillende kinderen die op de manege spelen)
aantal zand padocks om los tegooien en land veel land.
de paarden gaan iedere dag naar buiten ook in de winter.
hengsten ook geen probleem ze worden gewoon buiten gezet.
Macho zou een eigen stukje uitloopje krijgen met stalletje dit was ook geen probleem.
Ruiterpaden rond om.
wat wil je nog meer hahaha.
Mijn dag was gelijk weer goed.
Morgen ga we erheen om het goed tebekijken en laat ik mij inschijven en hopen dat er snel een plekje vrij komt.
Laatst bijgewerkt door Machonito op 21-05-09 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:09

Ja, ik vind het knap. Tot nu toe werden al mijn paarden bijtijds verkocht. Het idee om afscheid te moeten nemen! Bij Sam moet ik er niet aan denken ook. Ik heb nog nooit een paard tot de dood meegemaakt. Op twee na dan en die eigenlijk ook niet. Een oude merrie is door mijn pa naar de slager gebracht toen ze 22 was. Ik kwam toen al een paar jaar niet meer thuis. Ik hoorde het naderhand pas. Ze was van mijn vader en ik heb er ook veel op gereden, maar het klikte niet. Ze was echt op toen.

En de ruin van mijn moeder is gestorven kort na de evacuatie van de Bommelerwaard in 1995. Helemaal verstopt geraakt door de stress. Was niks meer aan te doen toen. Hij zal 6 jaar zijn geweest toen. Hij was geïmporteerd uit Rusland en had al de nodige stress te verwerken gehad, hij was daardoor enorm éénkennig geworden. Waar hij kwam, werd hij uitstekend verzorgd, maar het was overduidelijk te veel. Hij was niet meer te redden. Toen ben ik weggegaan voor hij stierf.

Ik hoop dat je nog heel wat uurtjes lol beleefd dit jaar met Moppie!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:23

Heidi, ik duim met je mee, dat er snel plaats is. Kun je dit niet met de pensionhouder bespreken? Zo iets zou bij ons niet voor kunnen komen. Maar waar Sam eerst stond had ik er ook geen vertrouwen in. Heb er zelfs voorgesteld aan Frank om een pakje hooi daar neer te zetten. Dat vond ie schandalig, dus dat gebeurde niet, maar Sam was kort daarna wel weg.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:29

Dat is ook niet netjes zeg dat ze gewoon de paarden vergeten te voeren en de stallen niet uitmesten! Ik geloof ook niet dat een pensionhouder daar blij mee is.... Hopelijk kunnen ze gewoon snel op die andere stal terecht!!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 23:36

Ze weten ervan en ze gaan er op letten. :D
Maar toch als ik een betere stal kan vinden dan ben ik weg :o

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 23:55

frankiej schreef:
zo ff tussen de soep en aardappels door:

elise: tjongejonge wat een gigantische onbeschofte opticien zeg. nogal een die hard aangepakt moet worden. ik help je het beste te hopen!!

ik dacht zo: iemand morgenavond soms interesse om strandritje te gaan doen? ik weet tis kort dag maar mooi weer he

kom naar ons toe frank ik ga mee :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 23:57

Mies_Apollo schreef:
heeft er iemand ervaring met die insectwerende halsbanden voor paarden?

gebruik gewoon een fles water en een fles lavendelbadolie van kruitvat eigenmerk door elkaar mengen en superspul ruikt ook nog fris en is heel goedkoop

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:24

Mies, wij gebruiken Auriplak.
Dat is eigenlijk voor koeien, dat maken ze vast aan het oorlebel.
Ik vlecht het in de voorpluk of in de manen.
Werkt 3 maanden en bij de eczemer die wij hier hebben staan werkt het ook goed.

Elise, wat een onwijze botte lompe boer. Je zou hem toch zo een okkenoot voor zijn kop verkopen :@
Ik hoop en duim echt voor jou dat alles weer helemaal goed komt.

Karina, ook voor jou blijf ik duimen!

Heidi, voor jou duim ik ook dat er snel een plaatsje vrij mag komen.

Van de week vertelde ik hier al over mijn speciale klik met Vera..
Hier even 2 fototjes en een link naar het topic waarin denk wel duidelijk is wat ik daarmee bedoel :D

Afbeelding
Afbeelding

[ITP] Liefde = samen slapen!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:48

Debby – balen dat je je eigen nog niet fit voel maar je kan wel gezellig naar de paardjes heb je tenminste afleiding

Peet – verslaafd nee hoor hoe kom je erbij ;)

Joyce – ik begrijp ook wel dat ze strenger moesten jureren want anders vloog iedereen zo de B uit want met de oude proeven had je veel sneller een WP dan nu maar goed wij trainen lekker door en hebben hopelijk snel een WP te pakken

Suzanne – jammer dat je ziekjes was maar je hebt iig kennis gemaakt met misschien je toekomstige schoonouders ;)
En nog gefeliciteerd met spirit leuke foto ook

Frank – jij schrijft smiddags tussen de soep en aardappels door eet jij tussen de middag warm?

Laura – jij ook ALWEER lekker gereden :D en ik ken het gevoel ik ben ook allergisch voor dazen en muggen je hebt er echt een 2de knie bij :P

Mies – die insect werende halsbanden heb ik ook gezien in het blaadje van agradi dus ik ben ook wel benieuwd of iemand hem gebruikt want het zag er wel goed uit

Eline – fijn dat ze nu wel met jou en atlas naar buiten willen wordt ie toch nog een leerpaard
Leuke foto hoor

Nathaly – klinkt als een super dag die jij hebt gehad

Anouk – nu hebben jullie allebei een paard kan je misschien gezellig een keer samen rijden in de duinen.
En hoelang heb je over de B gedaan als ik vragen mag ?
En toch weer gereden en gelest super hoor nu hard trainen voor de 31ste en hopen dat je een WP pak
De Efteling was ook geslaagd lees ik leuk hoor vindt het ook wel leuk pretparken

Angela – je moet het dus echt van dag tot dag bekijken met moppie ik snap best dat je al afscheid aan het nemen bent ik kan je alleen maar heel veel sterkten wensen en geniet van de leuke dagen die je nu nog met hem heb zoals met dat waterpret hou dat in je achterhoofd en geniet van die momenten

Bianca – gezelligheid is idd ook heel belangrijk op stal dat je paard goed staat is natuurlijk belangrijk maar dat je het zelf naar je zin heb is ook niet verkeerd

Heidi – ik ken het gevoel en ik hoop van harte dat er een plaatsje vrij op die andere stal zodat baron en macho daar wel op tijd hun eten krijgen

Peet – gebruik jij het zelf ook dat spul en werkt het echt want dan ga ik het gelijk halen :o

Kelly - wat gaaf die foto’s zal zo in je topic reageren

Gisteren heike lekker los gezet in de paddock mocht die even samen met zijn vriendjes spelen daarna lekker heel de dag geluierd met vriendlief, toen savonds nog even bij de brand wezen kijken bij ons in dordt we waren er snel bij dus stonden eerste rang :P
http://www.nu.nl/algemeen/1967724/grote ... echt-.html
vandaag maar weer even rijden kijken hoe we het doen :D

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:51

Oh Kelly wat lief :)

Bah zeg Heidi, niet voeren???? Dat kan toch echt niet :(

Ik ben gisteren ook serieus geschrokken van de pensionstal waar Terrroso stond. T ging normaal pas zondag verhuizen (hij wordt gecastreerd dus ging zondag naar de kliniek en dinsdag pas naar zijn nieuwe thuis). Mara toen ik gisteren met de nieuwe eigenaresse aankwam stond hij in een vieze stal, was hij duidelijk niet naar buiten geweest en vermoedelijk ook g een hooi gekregen (de dag ervoor zijn wij van 20u tot 23u30 op stal geweest ivm de keuring en toen heeft hij enkel krachtvoer gekregen, hooi kwam er NIET). Nu is de stalhouder op vakantie en de stalknecht en de kids vinden het dan blijkbaar niet nodig om de paarden fatsoenlijk te verzorgen.
We hebben hem meteen de weide opgezet. Ik vroeg dan of we toch wat stro in zijn stal mochten leggen en dat mocht, maar het stro was gewoon allemaal beschimmeld.
De nieuwe eigenaresse is dan maar meteen haar trailer gaan halen en dan hebben we hem gelijk verhuisd. Hij laadde probleemloos en was eerst heel nerveus op zijn nieuwe stekkie, maar zodra in de stal naast hem zijn buurvrouw/merrie werd gezet, was hij meteen rustig :) Vanaf vandaag mag hij dan elke dag op de wei. :)

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:16

Wow Kelly, mooie foto's! Lief mensje bij de paarden, zegt zoveel over jouw meid!

Machonito en Lobke, dat is vreselijk als men je paarden niet goed verzorgd, wat een ...kels!!

Ik heb gewoon geluk, bij mij staan ze vlak bij huis. Ik sta er alleen en huur het van iemand hier in de buurt. Prachtige grote schuur, met voormalige varkensstallen, hierdoor hebben ze een extra grote stal. Heel veel weidegang, en ik mocht een bak plaatsen! Ik doe alles zelf, het uitmesten, voeren, noem maar op.
Veel extra werk, maar zeer de moeite waard. Geen mensen om me heen die het 'beter' weten, of commentaar leveren. gewoon ik en mijn paardjes. Ik zou niet anders willen.

karin, je hebt het te goede trouw gekocht, ik weet niet of je verplicht bent om jezelf op de hoogte te stellen via het kadaster als je een huis koopt, maar ik zou zeker de notaris en makelaar aansprakelijk stellen als men je verkeerd hebben voorgelicht!

De WE was inderdaad echt een leuke mooie dag. Het maakte gewoon niet uit dat je niet zoveel ervaring had. Het ging er juist om om mensen te laten zien dat het leuk is, dat je hierin kunt groeien. Ik hoop echt dat deze sport wat meer gaat uitgroeien hier in Nederland.

Spannend.. morgenavond mijn vrijgezellenfeest.. dat is het enige wat ik mocht weten, de datum, meer niet! Hahahahaha.. heb er zin in!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:44

Wat een drukte hier weer ineens zeg :D . Leuk!! Ik ga even bijreageren. Heb wel alles gelezen, maar kan zijn dat ik iemand vergeet, sorry alvast :o .

Frank: Eeeh, ik ben vrij vanavond!! Stuur maar even een pb'tje!!

Anouk: Wat goed zeg, dat het rijden weer stukken beter gaat! Hopelijk houdt het rijden je rug ook een beetje soepel ;) . En dagje Efteling is geslaagd las ik. Ging je helemaal in je uppie met de kids? Of gezellig met een vriend of oma ofzo?

Lobke: Jaaaaaaaaaaaaaa, Terosso verkocht!! :D Wat goed!! (stiekem wel jammer voor jou, maar er zitten vooral kwa tijd weer voordelen aan!) En dat nog wel aan iemand om de hoek... hoe is het mogelijk?! Wat fijn dat hij zo'n goed baasje heeft gekregen :j . Wat zijn haar plannen met hem? En zonde dat hij gecastreerd wordt, maar als dat een paardwaardiger leven is, dan is het logisch! Wel jammer dat hij al zo vroeg weg is gegaan door omstandigheden van de stal, slechte zaak zeg :( .

Eline: Ik zag een onwijs leuke foto van jou, Atlas en een kleine! Wat schattig!

Esther: Hoe zit het met die super stoere andalusier uit het hoge noorden?

Mies: Geen ervaring mee... Maar hoe is het met jou en Shannon? Nog lekker aan het trainen? Al helemaal klaar voor de veluwe 8-) ?

Heidi: Nouja zeg :( . Wat een stom mokkel zeg.... je betaalt een godvermogen, en dan doen ze de paarden niet goed... dat kan echt niet hoor!! Welke stal heb je je ingeschreven?! Ben benieuwd!!

Karina: En? Is er al meer bekend inmiddels? En hoe gaan de vorderingen met Veludo?

Malin: Een super les dus :D . Vind springen machtig om te zien, maar durf zelf nooit zo goed _O- . Ik wil wel een keer actie foto's 8-) .

Nathaly: Whaa, wat stoer zeg!! Jij en Querido zijn zo'n prachtig stel samen :D . Goed gedaan hoor!! En super gave foto's. Jullie zagen er weer mooi uit :j . Haha, je vrijgezellenfeest, wat leeeeuk!! Geniet ervan hoor!

Kelly: Aahhhh "Liefde is........ Vera & Kelly" :D Wat lief!!! Ik ga snel ff je topic bekijken!

Sanne: Hoe is het met Primero? Staat hij er al te logee? En hoe is het nu met Iggie, het hoesten bijna over?

Jasmijn: Hoe is het met Dito? Doet hij het nog steeds zo goed, met broertje Furia als voorbeeld? :D

Suus: Gave foto van Spirit! Stoere opdonder :D

Elise: Nouja zeg :( Wat een verhaal zeg bij die opticien. Grrr. :( wat zal jij boos zijn!! Ik hoop echt zó dat het goed komt met je oog...

Denise: Haha, lekker geluierd? Heerlijk he, die vrije dag!

Pff.. verder ben ik het kwijt :o . Sorry voor wie ik vergeten ben...

Kwa rijden is het tot nog toe deze week niks.. :o . Zo druk, laat thuis van het werk, of te moe... Achja, ben verder wel lekker met hem bezig geweest aan de parelli, longeren, en lekker los met vriendjes! Dus aandacht heeft ie niet te kort gehad. Misschien vanavond wel een strandrit met Frank??
Gisteren heerlijk dagje vrij! Er was een strandfeest in Hoek van Holland. Heb Yenneke niet meer gezien! Maar was ergggggggg gezellig :D . Rachel van de X factor was er, Gerard Joling en Mental Theo draaide. Lachen joh _O- . Alleen zo jammer dat iedereen aan het einde van zo'n feest zo lazerus is.......... worden ze altijd zo vervelend :+ .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:11

Ik heb toch maar besloten nog even te wachten.... Zit een beetje met een vakantie die al geboekt is in september en ik zou hem denk niet dan al uit handen durven te geven. Of ik wil spontaan niet meer op vakantie :). Wat mijn moeder dan weer niet fijn vind :P, want die heeft behoorlijk wat voor mijn kamer betaald...

Dus ik ga toch maar in augustus op zoek naar een paardje die dan na mijn vakantie kan komen :P.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:12

Als je nog steeds een PRE wilt, kan je met mij een weekendje naar Barcelona gaan :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:15

Daar zat ik al aan te denken ;). Ik heb nog een hotelvoucher liggen voor twee nachten in een hotel en kan onder andere barcelona kiezen. Dus ik zei al tegen een vriendin van me zullen we daar heen gaan op paardenjacht :).

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:17

Goed idee, ik zal in juli al voor je op prospectie gaan ;)
Nee, alle gekheid op een stokje: ik ga effectief in juli twee weken naar Barcelona om daar te helpen en mee te rijden in een show voor het 24-jarig bestaan van de fokkerij. Ik kan wel heel wat film- en fotomateriaal maken en jou dat bezorgen als je geïnteresseerd bent.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:25

Lijkt me leuk! En als ik er wat tussen zie kan ik altijd nog richting Barcelona vertrekken om te kijken!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:27

Jongens jullie gaan veel te hard, ik moet 5 pagina's bij reageren en ik heb echt geen tijd :(

Maar ik leef met iedereen mee, heb alle mooie foto's bekeken en ben blij voor degenen die, net als ik gisteren weer, heerlijk gereden hebben en met mij de roze wolk delen :D

Even een hart onder de riem voor Elise, jemig ik weet echt zeker dat mijn opticien zoiets echt niet zou doen. Zal ik het eens voor je vragen? Dat wil ik gerust doen, misschien kunnen zij als zij dat merk ook verkopen, wel de fabrikant voor jou aansprakelijk stellen?

Karina al nieuws?

Angela ik moet wel slikken als ik de berichten lees over jou en Moppie, ik wil je echt even zeggen dat ik wel veel bewondering voor je heb hoe je ermee omgaat. Het idee dat je afscheid moet gaan nemen, ik zit al met een brok in mn keel als ik het lees. Geniet maar van hem zo lang het nog kan :(:)

Esther dat aanbod zou ik zeker niet afslaan! Betrouwbaar adres en veel heerlijke paardensnoepjes :P

Jammer maar helaas kan ik vanavond niet mee naar de strandrit, ik ga shoppen met mn mams maar dat is ook heel leuk! Veel plezier hoor, het is superweer!

Zijn er liefhebbers die binnenkort in Noordwijkerhout af willen spreken?