Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ik ga zo eerst Amanda doen, eigenaresse zou dr doen, maar die is niet lekker
. Maar maakt mij niet zoveel uit.. Ik vind het alleen maar leuk!! Bovendien verveel ik me ook wezenloos
, en wil ik hoognodig weer aan de slag. Bovendien wil ik ook weer is verder gaan sparen, want mijn spaanse kanjer wil ik zo snel mogelijk op stal hebben staan
.
. Wat super joh!! En dat ze ook zo braaf was. Helemaal top toch. Volgende x wat betere foto's zou trouwens wel fijn zeg
hahaha.
. Toen ik nog in de luiers zat dwaalde ik al in een zwembandje met mams door het water daar... Dus tsjaa. Maar ondanks alles is het ieder jaar toch weer gezellig en leuk hoor.. Ik zwem maar 1 x per jaar geloof ik, en dat is altijd daar
. Dus daarom blijft het zwembad opzich ook wel lachen
. En idd, ik ben lekker aan het meeten hihi. Was heel lang geleden al de bedoeling dat ik langs Cyrina zou gaan, maar is er nooit meer van gekomen. Aangezien ik nu een beetje weet hoe t werkt "dat meeten"
durf ik wel hahaa. Jammer trouwens dat Fuurtje weer zo gestresst was! Maarja, t blijven ook wel anda's he, lekker gevoelige paarden haha
. Volgende keer beter, als die er nog komt natuurlijk.. Wanneer had je nou dat springen?
. Ze zijn echt alle 3 beauty's!
.
, dat wist ik niet, ook nog nooit op de foto gezien denk ik? Maar nu je het zegt, die naam klinkt bekend
. Maar een zwarte is sowieso al cool
, dus neem aan dat die ook wel een plaatje zal zijn
.
Wat gaaf, wanneer ga je er zelf op?
wanneer krijgen we foto's te zien van Fauno 

, ik zij o nee toch ja dus wat dikke achter benen . nou toch mee genomen naar de manege toe ik zij dan spuiten we haar daar even de benen af( JE MOG OOK NIET AAN HAAR ACHTERBENEN KOMEN ) , daar aan gekomen kwam ze helemaal bezweet uit detrailer niet goed dacht ik ,toch even af gespoten haar achter benen en daar op stal gezet.
op winnie
kan dus echt niet,nou djemo helemaal gepoets en opgezadelt
dus niet zo raar van het zweten en 40 gr was behoorlijk hoog zij de veeats wat blijkt nou ze heeft een of andere
virus en dat sloeg op haar achter benen ze heet injecties gehad en vrijdag moest ik al wel verbetering gaan zien wij moeten haar zelf nu 5 dagen anibiotica spuiten ( mijn man doet dat ,dat durf ik zelf niet) gisteravond wou ik haar weer in de trailer doen om mee naar huis tenemen toen had ze echt
hele dikke benen zo zielig.thuis aan gekomen en lekker in haar stalletje gezet.

PRISCILLA MET HAAR TROTSE PONY WINNIE

).

Hoeveel staan er daar waar je rijdt?

Echt super happy ermee! Ten eerste heb ik wel 100x gehoord hoe mooi ze hem vond
EN hoe lief&braaf ie was, ten tweede was ie super gezond in zn lichaam! Ze heeft alleen maar 2 of 3 dingetjes hoeven losmaken in zijn hele lijf, een ding was achter bij zn lendenen, wat waarsch. wat tegenhield dat zn achterhand goed ondertrad, dat moet beter gaan vanaf nu dus ben erg benieuwd 
Cloris was destijds ook geweest en t viel haar op in zn beweging.

Kijk, op maneges of grote pensionstallen/trainingstallen loopt iedereen makkelijk binnen, maar hier hebben ze dat liever niet.

al die paarden bij jou! Zijn het veulens waarmee jullie naar de keuring gaan?
en geen dikke wrongen meer. Hoewel, dan vallen de Amerikanen van hun paarden.
Die gebruiken zelfs riempjes en loodcinturen om in het zadel te blijven. Ik heb dan zoiets van: investeer in zitlessen en koop niet van die paarden die ver boven je macht zijn(om die vervolgens door je trainer te laten rijden)! Begin ook gewoon bij het begin. Het moet bij hen allemaal vanzelf gaan, dan maar met hulpmiddelen, geld speelt geen rol... Okee, scheer ze nu allemaal even over een kam, ook niet goed... Maar ik zie zulke rare dingen dat ik denk
at is nou echt amerikaans. Zoals een dek met een soort hangmat eronder om de poep op te vangen. Hoef je minder uit te mesten. Lijkt me nou niet echt lekker om een paar kilo poep mee te dragen ergens tussen je benen of onder je bast, want daar is uiteindelijk het laagste punt waar het heen gaat en hoe doen ze dat met ruinen en plassen? En wat is er mis met uitmesten? 
Hoe is het nu met Winnie?
haha. Op dit moment zijn Vaidosa, Cedro en Saturno berijdbaar. Daisy beginnen we mee als Salazar oud genoeg is en Bondosa is nu 2,5 dus die moet nog even wachten.

[/quote]
peetisgreat schreef:saida schreef:
he ik heb hier een man die heel erg verliefd is wat moet ik nou
knuffel TSJILLERT