Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leentje1 schreef:Aangezien veel van jullie spaanse paarden hebben denk ik dat ik mijn vraag hier wel kan stellen.
Ik zoek voor een artikel voor de bokt wiki een foto van een tipisch spaanse frontriem. Heb je een duidelijke foto daarvan en geef je toestemming om het te gebruiken voor de bokt wiki. Pb dan even. Alsvast bedankt
Ben benieuwd. En een crossbos lijkt me ook super, ben geen held, maar als ik een paard vertrouw wil ik soms wel eens wat wagen 
Echt heel vervelend, gelukkig kan je nu Xie doen dat verzacht het iig een beetje. Fijn dat het beter gaat met je schoonmoeder, het is niet niks allemaal 

Maar ik denk dat ze wel heel tevreden is over haar mooie leven die ze heeft gehad bij jullie.
Die Lucky is volgens mij ook wel een bijdehante opdonder
Hij is echt een stoer paard!!
Altijd grappig al ze zicht zo gaan uitsloven. Shetjes hebben een groot ego
, met dit weer blijven ze gelukkig een beetje weg.
Otje is er ook niet bang voor, maar alle andere paarden die ik ooit gereden heb zijn er als de dood voor.
heel veel sterkte!!! Ik hoop voor je dat ze snel weer opknapt. Als dat niet het geval is, dan is het misschien maar het beste om haar in te laten slapen. Je wenst haar natuurlijk ook niet toe dat ze moet lijden. En ik weet zeker dat ze bij jou een heerlijk leven heeft gehad!!! Nogmaals heel veel sterkte!!!
Even weer een dagje voor mezelf. En vanavond de diploma-uitreiking!!!
Heb er nu al zin in..
Fotos zijn een tijd terug al gemaakt. Goya loopt nog steeds kreupel, gaat lekker hier :S In stap gaat het goed, maar in draf minder. Heb het idee, samen met mijn moeder, dat het vanuit zijn schouder komt.. Is nu al 3 dagen. Wou net even rijden maar alleen maar gestapt, in draf liep hij alweer kreupel.cojolly schreef:mooie foto's soeske, hij ziet er goed uit, wat voor hoofdstel heb jij?
Goya ziet er altijd weer super uit. Hou wel van die flinkerds hihi. Alleen jammer dat ie kreupel is, hij moet maar snel weer beter worden
Dank je wel 

Werd een beetje misselijk toen ik het zag.
Ik vind het stierenvechten verschrikkelijk. Dat zo'n paard zijn ruiter ook vertrouwt in zo'n situatie.

En leuk dat je het naar je zin hebt bij de Telegraaf! Hoe lang denk je dit te gaan doen?
Maar wel lekker hoor dat je daar meer mogelijkheden hebt en dat er meer voor je gedaan wordt! Ook leuk dat het met je bijrijdster klikt! 
Mijn ruin heeft zo lang ik hem heb niet met merrie's samen gestaan. Hij gedroeg zich wel als een echt heertje toen zijn buurvrouw, op een eerdere stal, hengstig was en begon wel wat te druppelen. En ja X-je zetten we maar helemaal niet bij een merrie

Sterkte. Al wat nieuws?