Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:30

Maartje gefeliciteerd!

Heerlijk dat jullie zulk lekker weer hadden! Hier niet koud gisteren, maar wel miezer en geen zon…

Jammer dat de paardjes wat spanning hadden…

Pastis, gaaf zeg! Mooier ervaring!

Lekker dais zo even een rondje naar buiten!

En Audesta ook mooi weer en lekker op pad, sterkte verder nog!

Dat mis ik wel hoor, ik ging ook bijna elk weekend lekker naar buiten, nu met 2 jonge paarden is dat weer even pas op de plaats…

Dartel beterschap!

Elisa, ja echt tijd voor voorjaar he voor de paarden… en voor ons ook!

Thanx allemaal voor de felicitaties!
Ja, van mij mag hij ook graag deze kleur blijven, apart en scheelt een hoop werk, haha!

Maartje_MJarig

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:04

Dank je wel Nouvel!

Ik herken het hoor, lis was ook mooi en bijzonder van kleur toen ik haar als 2jarige kocht, nu is ze gewoon schimmel haha

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:34

Klinkt heerlijk die buitenrit Dais!

Oja Audesta, ik snap het..dat zijn wel rottige dilemma's waar je dan voor komt te staan. En het extra druk hebben zal ook niet zo handig zijn voor je lijf nu denk ik. Het was echt heerlijk weer gisteren!

Pastis, interessant! Waarom willen jullie geen Escorial en Jasmim richting op? Dat lijkt me wel extra cool als je een dekhengst zelf mag rijden om te beoordelen. Dat gaat daar toch wel wat anders dan in Nederland.

Maartje, gefeliciteerd met je verjaardag! Misschien een stomme vraag maar is de rug van Lis weleens op de foto geweest? (misschien heb ik het al eens eerder gevraagd :o , maar moest er aan denken vanwege de spanning)

Ik ga ook niet zoveel het bos in, maar komt ook wel een beetje door de wolvenroedels hier..voel me erg kwetsbaar met een paard aan de hand.

Ben echt toe aan voorjaar ja, laat maar beginnen haha. :D

Maartje_MJarig

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16 min geleden

Dank je!

Nee de rug van Lis is nooit op de foto geweest, wel een goede, zal ook eens met mijn instructrice overleggen hoe zij dat ziet

Snap dat jij niet veel het bos in gaat met die wolven... brrr