kim_hester schreef:@idefix, jaa wij hadden een paar onderdelen nietps: zoals halsstrekken hadden ze niet gezien, en middendraf hadden we er zowieso niet in. Jury zei dat als we dat wel hadden, dat we zeker 1e waren geweest!
de Gelderse Boys waren rijtechnisch beter, maar wij hadden een originelere en moeilijkere proef. Maar ook spectaculairder
Ja, het showelement hadden ze ook zeker gezien. Ik was er niet bij, dus ik kan er helaas verder niet over meepraten. Degene die bij ons het zestal leidt is nog van de oude stempel en wil er geen show van maken. Op zich wel jammer. Maar ja, ik begreep wel dat ze rijtechnisch erg goed waren gegaan. Dan is een foutje gewoon jammer en kan het je de winst kosten. Het is natuurlijk met een grotere groep moeilijker om allemaal te doen wat er gevraagd wordt dat met een kleinere groep.
Nou Shanna, ik duim voor je dat het wat wordt. Ik dacht ook meteen aan Marialva, maar ik ken er nog wel een paar met Lusitano's, dus ik wacht geduldig af.

Wanda: Ooievaars?? Oei! Hier zit een opvang van ze, dus hier zijn er best wel veel.
Nou Sam is behandeld door de paardentandarts. Het was behoorlijk nodig, dus ben benieuwd naar het gevolg! Deze man heeft het volledig zonder verdoving gedaan en Sam was goed over hem te spreken. Hinnik. Hij doet ook acupressuur, maar dat wil hij nu even 2 maanden laten zitten om te bezien hoe hij ontwikkelt. Sam had wel ergens een blokkade, maar die kan ook vanzelf verdwijnen, nu zijn tanden verzorgd zijn. Als ik het dan nog nodig vindt, kan ik hem bellen om een afspraak te maken. Hij vond Sam een leuk paardje en heel vriendelijk, maar dat wist ik natuurlijk al!