Elise, dat is nogal wat en je dan gewoon uitlachen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we zijn ook nog een rondje door de huizen geweest en hebben even met de paarden (stalgenootje was mee) wat gedronken bij haar aan huis
Maar ik zal het onthouden :p

Kelly_Taco schreef:Karina Ik heb bij een notaris gewerkt en ik controleerde het altijd of het klopte maar het zou natuurlijk kunnen dat bij het kadaster de erfgrens niet goed is aangegeven.
De notaris is niet aansprakelijk als bij het nameten blijkt dat je grond minder groot is. Hoe het zit met grond wat ze je verkopen wat niet van jou is... jemig.. dan zou ik de wetboeken er weer eens bij moeten halen. Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen
) , maar zie dit maar als laatste stuiptrekkingen want ze voelen echt wel nattigheid hoor. Als dit je je plek bij de nieuwe eenheid gaat kosten zou wel ontzettend zuur zijn... Al is dat nog steeds ondergeschikt aan de misschien wel blijvende zware schade aan je oog...
. Vroeger heeft ons huis bij de basis gehoort, in allereerste instantie voor de paardenarts van de cavalerie. Defensie zou er geen ene ruk mee opschieten als ze dat stuk terug krijgen, want het is onderdeel van een stukje wat ze niet gebruiken, hun hek staat verderop. Als we het nou zouden bebouwen ofzo kan ik me er nog iets bij voorstellen dat ze daar nerveus van worden, maar nu moeten we maar hopen dat we iets met gewoonterecht ofzo kunnen.... Toen ik zei dat het terrein al zolang als dusdanig in gebruik was, zei ze: Ja maar toen was het geen paardenwei! Ja duh... de vorige bewoner had er geiten/kippen lopen, wat maakt dat nou uit?? 
Hier hebben we wel een aantal van die gehuchten ja, al wordt het tegenwoordig ook wel beter. Maar net zeeland dat is verschrikkelijk
Niet qua hoe ze tegen import aankijken maar wel qua reformatie

. Had het een beetje druk de afgelopen dagen maar nu heb ik mijn laatste tentamen gehad! Maar ja ik gaat maar weer even bijlezen.... Zag wel al dat Eline zich had aangemeld hier
. Dat is de eigenaar van mijn verzorgpaard
.
. Hopelijk krijg je snel weer een leuk nieuw project
.
.
. Maar had nog niet gehoord van dr dat ze samen met jou was geweest
. Maar dan is het helemaal netjes een stapritje en zich dan goed gedragen
.
Leuk dat je vader het virus ook te pakken heeft! En dan flink trainen hè? Gaat ie op jouw paard starten?
En toen hebben we afgesproken, dat zo lang ik er met plezier op blijf rijden, hij niet verkocht gaat worden. Maar als ik dus nu besluit om niet meer te rijden, dan is ie dus wel te koop. Maar zo snel gaat dat niet hoor. Hij weet immers dat Sam mijn allessie is. De B heb ik gelukkig achter me kunnen laten in het oude systeem, maar ik merk het ook. De L1 verwacht ook dingen van mij, waar ik nog niet aan toe was. Inmiddels heb ik één puntje binnen en de rest wil maar niet lukken.
Gelukkig hoef ik nog niet na te denken wie hij ook al weer is...
) Maar wel lekker dichtbij... Enne, de volgende? Nou, stuur die maar hierheen, kan ie met Dessie op de wei.
Ach ik heb L voor levenslang vrees ik... Nu nog maar 7 nachtjes hè?
.