[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:05

Lobke; Gefeliciteerd met de verkoop!! Volgende Textura? :D

Elise, dat is nogal wat en je dan gewoon uitlachen! :(

Idra

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:19

Als jij haar dan komt kopen, bel ik nú naar Spanje :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:45

Mies – het zal best dat het vrij duur is stuur maar per PB

Saida – beterschap misschien een klein griepje onder de leden
En wat je zegt over de Z ruiters ben ik ook helemaal met je eens der zitten ook goede tussen maar sommige die ik zie nee dat is ook niet mijn manier.
Ook ik doe het daarom rustig aan en alles op zijn tijd

Frank – fijn dat het rijden lekker moe maar voldaan :D
En ik ben het er deels mee eens dat het paard een goede aanleuning moet hebben een goede basis vindt ik wel belangrijk je kan moeilijk starten met een paard wat nog niet kan sturen dus daar ben ik het volkomen mee eens maar om nou ook de gehele proef die nette aanleuning te laten zien dat moch van mij wat milder, maar goed ik blijf lekker verder trainen en de aanleuning zit er bij ons in stap al helemaal in in draf deels dus ik hoop dat we volgende keer een nette proef zullen laten zien.

Karina – ik duim nog steeds voor je echt balen, wanneer komen ze kijken ?

Lobke – wat goed gefeliciteerd dan kan je hem nog altijd even opzoeken je zal nu ook wel een heel dubbel gevoel hebben maar je doet wat het beste is voor hem.
Nu kan jij je aandacht weer helemaal alleen aan licor geven

Malin – fijn dat je zo super gereden heb en lekker hoor dat die het nu makkelijker doet nadat steffie hem behandeld heeft blijf maar lekker op die roze wolk

Kelly – heb je nu alleen nog die 2 meiden op stal staan ?

Gisteren weer zo heerlijk gereden dat die vandaag wel een dagje rust heeft verdiend,
In het begin was die weer een beetje stout maar later weer helemaal op mij gericht :+: we zijn ook nog een rondje door de huizen geweest en hebben even met de paarden (stalgenootje was mee) wat gedronken bij haar aan huis :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:51

Ik ga niet echt bij reageren vandaag.
Ik heb afgelopen maandag mijn een na laatste chemo gehad.(ben nog niet helemaal fit)

Ik heb wel alles gelezen van jullie hoor, dus ben wel op de hoogte. :D

Vandaag komt Elise me ophalen en gaan we lekker naar stal, Elise haar nieuwe projectje opvangen!!
Samen redden we het wel, twee kneuzen bij elkaar! :o

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:06

he elise en jolyn voor jullie deze :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) het is jullie met liefde gegeven

en lobke van harte met je verkoop wel gaaf dat ij dich bij je staat kun er lkkr vaak langs

zo liggen nog languitop bed maar moest ff wat opzoeken dus ook maar ff hier spieken ,,,,,,,hoezo verslaafd,,,,, :D

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:49

@ MIesapollo heb er wel over nagedacht om Bandito mee te nemen, weet zeker dat hij het geweldig vindt maar het is zeker 5 uur met de trailer en dat voor 1 weekendje. Tevens gaan we door rotsachtig gebied en door rivieren zwemmen. De kans op blesures met Bandito is dan wel erg groot omdat hij het niet gewend is en dat wil ik mn nieuwe zadel niet aan doen hahahaha! Zal wel wennen voor mn zijn heb al ruim 2 jaar niet op een ander paard gezeten………..maar heb er super veel zin in! Ze adviseren chaps dus ik gister chaps gehaald en geprobeerd, jeetje wat rijd dat naar zeg. Leren laarsjes is meer voor mij besteed………..neem ze dus beide maar mee.
@Frank: Tja dochter besmet vader virus hahahaha! Hij gaat dit weekend (als ik naar de ardennen ga met 10 girls) op Bandito passen heb hem een hele lijst gegeven waar hij op moet letten hihi……
@Denise: ik vind ook dat er te makkelijk over de B gedacht wordt hoor. Je moet wel mooie overgangen kunnen laten zien, tempowisselingen, goede aanleuning en buigingen. Kortom je moet best wel wat kunnen alvorens je mee doet.
@Idra: super voor Terosso
@Jolyn sterkte

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:05

Saida, haha, ja, had gekund.. Was echter rond kwart over 9 al in Hoorn ;) Maar ik zal het onthouden :p
Madelief, ooh, lief kitten :)
Frank, hahaha, met mn sprankelende ogen is het helemaal goed gekomen hoor hahah
Iloon, jaa, Gimly redt zich prima op 3 pootjes. Fijn dat je een nieuwe stal hebt gevonden. Buiten staan is zoo belangrijk
Anouk, hahaha, grapjas ;)
Denise, ja, was leuk bij de ouders van mn nieuwe vlam, was zelf echter beetje ziekjes dus dat was wat minder..
Sanne, gefeliciteerd met je rijbewijs! Fijn dat het beter gaat met Iggi
Idra, ah, Teresso verkocht, gefeliciteerd!

Zo, dat was ff in t kort 12 paginas bijreageren haha
Bij de ouders van de nieuwe vlam was t leuk, ff 3 dagen geweest, was alleen niet fit.. Dinsdag weer aant werk gegaan..
Vandaag is Spirit jarig trouwens :D

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:28

zo ff tussen de soep en aardappels door:

elise: tjongejonge wat een gigantische onbeschofte opticien zeg. nogal een die hard aangepakt moet worden. ik help je het beste te hopen!!

ik dacht zo: iemand morgenavond soms interesse om strandritje te gaan doen? ik weet tis kort dag maar mooi weer he

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:07

Lobke gefeliciteerd met de verkoop van Terroso! fijn dat hij een goed plekkie krijgt en zo goed door de keuring kwam!

Frank strandritjes zijn voor mij nog niet weggelegd haha...

suzanne gefeliciteerd met Spirit! Geweldig schattige foto zeg!

Tsjillert haha verslaafd daar heb ik nou nooit last van haha!

Jolynn beterschap! Hopen dat je je snel weer wat beter voelt!

denise fijn dat hij ALWEER zo goed ging!!!

Elise spannend hoor weer een nieuw project! Veel plezier ermee! Ennuh wat een zak van een opticien zeg!!

Kelly fijn dat je lekker had gereden en gevdt. Nog een weekje geduld het begint nu op te schieten!

Malin fijn dat de springles zo goed ging!!!

Frank wat zijn de problemen dat waarom jij RT nodig hebt haha!

Karina pffff das rot zeg! Heb je al iemand te pakken gekregen??

Saida beterschap!!

Gisteren heeeeeerlijk op hincapie in het bos gereden! Ben alleen wel gestoken door een daas ofzo want zit nu met een dubbele knie haha... Hoezo allergisch!
Vandaag lekker binnen gereden en het proefje geoefend... Nou dat wordt nog wat... A-C rechte lijn haha.... Lijkt net of hij gedronken heeft pfffff. Maar ach gaat er om dat hij zijn best doet!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:09

Kelly_Taco schreef:
Karina Ik heb bij een notaris gewerkt en ik controleerde het altijd of het klopte maar het zou natuurlijk kunnen dat bij het kadaster de erfgrens niet goed is aangegeven.
De notaris is niet aansprakelijk als bij het nameten blijkt dat je grond minder groot is. Hoe het zit met grond wat ze je verkopen wat niet van jou is... jemig.. dan zou ik de wetboeken er weer eens bij moeten halen. Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen :j

Snap wat je bedoelt hoor Kelly! De notaris hou ik hier ook niet verantwoordelijk voor, want die heeft net als ons ook niet de plicht om de boel na te meten, enkel om te bekijken of de kadastrale nummers kloppen met het te verkopen goed, toch? Op de kadastrale kaart klopt het perceel zo op het eerste zicht wel met wat verkopende partij aangaf, maar op die schaal kun je er zomaar 20 meter naastzitten op dit oppervlak omdat je je ook niet echt kunt orienteren op buren o.i.d. Alleen ga je daar natuurlijk niet van uit als jou wordt aangegeven dat de omheining de erfgrens is zoals die er al een halve eeuw staat.... verkopende partij heeft gewoon de plicht om goed aan te geven wat het perceel is. Dus die zouden dan in geval dat het niet klopt, verantwoordelijk zijn i.m.o. We hebben er nl. behoorlijk explicitiet een aantal keer naar gevraagd, en toen zeiden ze zelfs dat de grens nog wat buiten de omheining lag, waar in de bossage wat betonnen paaltjes op een rij staan van een oude afrastering.
Defensie is ingelicht door de gemeente, die kwamen checken of de bak wel netjes op grond lag waar dat mocht. In principe was dat zo-als de erfgrens zou kloppen-, alleen zijn zij toen gaan twijfelen over die erfgrens...

Elise :Zit me hier echt plaatsvervangend kwaad te maken op die zak van een opticien (ben toch al lekker in de mood zullen we maar zeggen :( ) , maar zie dit maar als laatste stuiptrekkingen want ze voelen echt wel nattigheid hoor. Als dit je je plek bij de nieuwe eenheid gaat kosten zou wel ontzettend zuur zijn... Al is dat nog steeds ondergeschikt aan de misschien wel blijvende zware schade aan je oog...
Ik zit trouwens tegen het kamp Nieuw Milligen bij Apeldoorn aan. Iets te dicht waarschijnlijk dus ;) . Vroeger heeft ons huis bij de basis gehoort, in allereerste instantie voor de paardenarts van de cavalerie. Defensie zou er geen ene ruk mee opschieten als ze dat stuk terug krijgen, want het is onderdeel van een stukje wat ze niet gebruiken, hun hek staat verderop. Als we het nou zouden bebouwen ofzo kan ik me er nog iets bij voorstellen dat ze daar nerveus van worden, maar nu moeten we maar hopen dat we iets met gewoonterecht ofzo kunnen.... Toen ik zei dat het terrein al zolang als dusdanig in gebruik was, zei ze: Ja maar toen was het geen paardenwei! Ja duh... de vorige bewoner had er geiten/kippen lopen, wat maakt dat nou uit??
Maargoed.... eerst maar eens zien of het daadwerkelijk waar is dat de grens niet klopt. Woensdagochtend komen ze. Weet niet of ze dan ook iemand meenemen om te meten hoor.
Succes met je nieuwe projekt trouwens!

Debby, goed dat je wel al even lekker naar de paarden kunt. Je bent zo sterk, vind het echt heel knap hoe je dit allemaal doet, maar take your time, okee?

Lobke YEAH! Niet dat het zo'n straf was om met hem bezig te zijn denk ik, maar toch super dat Terroso nu een vaste nieuwe baas heeft! Ze zullen veel plezier hebben van de mooie basis die je gelegd hebt.

Soeske: Congrats voor Spirit! 3 dagen bij de ouders van nieuwe vlam klinkt al aardig serieus. Heb je al een foto van vlam die we kunnen bewonderen?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:23

Oh ja, nog @ Frank: Ik ben niet zozeer bang voor defensie omdat ze defensie zijn, maar gedonder met je buren is natuurlijk nooit leuk :o

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:32

Saida: beterschap! Maar goed dat ik mn ontbijt al achter de rug had voor ik op bokt kwam ;)

Frank: Ik vind het al heel wat dat je het van naam kent ;) Hier hebben we wel een aantal van die gehuchten ja, al wordt het tegenwoordig ook wel beter. Maar net zeeland dat is verschrikkelijk ;) Niet qua hoe ze tegen import aankijken maar wel qua reformatie

Lobke: Leuke nieuwe baas gevonden dus! Fijn dat hij zo in de buurt blijft, kun je hem in de gaten blijven houden ;)

Elise: Je komt ze wel tegen nu! Wat een zak die opticien! Hopelijk een betere behandeling in het ziekenhuis!

joyce: Klinkt als een leuk weekend!!! Ik zit met hetzelfde...de veluwe doe ik liever niet met mn leren laarzen, nou heb ik nog rubbere staan (waar ik nu ook mee buiten rij) maar ivm de hitte (hoop ik) wil ik eigenlijk ook chaps meenemen...zal wel wennen zijn!

suzanne: gefeliciteerd met spirit!

Frank: he...als je iets eerder was geweest! Ik ga morgen winkelen dus ben niet op tijd thuis...

heeft er iemand ervaring met die insectwerende halsbanden voor paarden?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:23

Ik kom ook maar weer even langs :wave:

Ben weer een paar dagen niet op bokt geweest dus loop weer een beetje achter :P. Had het een beetje druk de afgelopen dagen maar nu heb ik mijn laatste tentamen gehad! Maar ja ik gaat maar weer even bijlezen.... Zag wel al dat Eline zich had aangemeld hier ;). Dat is de eigenaar van mijn verzorgpaard :P.

Idra: Gefeliciteerd met de verkoop van Terosso! Leuk dat ie ook zo dicht bij staat ;). Hopelijk krijg je snel weer een leuk nieuw project :).

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:48

Madelief88: Atlas is idd al op leeftijd. Hij wordt 20 juli 22 jaar.
Kelly_Taco: Hopen dat Perla drachtig is. Wat duren dagen dan lang als je op zoiets moet wachten.
Karina: Wow, hopen dat het allemaal een miscommunicatie is en dat de grond wel gewoon van jullie is. Je hebt er toch voor betaald. Al is het dan het idee alleen al.
Cyrina: Mooi stukkie heb je daar. Zou graag met je willen ruilen....
Prinslover: Ik heb 2 foto's van Atlas dat hij steigert, maar niet een super mooie. Ik dacht ook altijd, die foto komt nog wel, maar altijd als je met je camera in de aanslag zit, doen ze niets. Ik wacht al 13 jaar op zo'n moment.....
Saide: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Frankie: Lekker is dat als je jezelf en je paard in het zweet werkt en je hebt heerlijk gereden. Ik heb soms ook, dan zweet ik me te pletter en Atlas niet en dan stap ik echt af zo van: morgen gaat het vast beter. En soms gaat het dan super en vind ik het heerlijk om zo moe, maar voldaan te zijn.
Bedankt voor de uitleg over de foto's, ik probeer het zo gewoon nog een keer. Ik had de URL code gebruikt.
Strandrit, lijkt me heerlijk. Ik woon alleen niet in de buurt. Das wel jammer.
Spokie79: Gelijk heb je. Succes.
Suelza: Wat een rare vent zeg. Lekker klantvriendelijk is dat. Ik hoop dat je snel vooruitgang boekt. Je moet verdorie nog je hele leven met je ogen doen. En dan gaan ze zo raar doen. Sterkte.
Soeske: Gefeliciteerd met Spirit.
Banditto: Ik heb eerst met rubbere laarzen gereden en dat vond ik super. Daarna met chaps, ook super. Toen met leren laarzen ook perfect. Tegenwoordig alleen maar met schoenen, ook perfect. Dus ik denk dat het alleen maar even wennen is. Zou zeker met chaps gaan rijden. Anders zetten je voeten zo op door de warmte. Veel plezier.
Mies_Apollo: Als je zo'n strookje bedoelt die je op een halster of een hoofdstel kan vastbinden met van die gaatjes erin waar je insecten spray in moet druppelen, dan heb ik er ervaring mee.
Atlas heeft jarenlang zo'n ding op zijn halster gehad. Zijn hoofd was een periode dan vliegenvrij, maar de rest van zijn lichaam niet. En uiteindelijk komen de vliegen alsnog. Heb altijd het idee dat ze eraan wennen en dat het dan niet meer helpt.

Vroeger wilde er bijna nooit iemand met me mee om buiten te rijden, omdat Atlas zo wild was en zo onvoorspelbaar.
Deze week zijn we al 2x meegegaan als voorbeeld, met paarden die nog niet buiten zijn wezen rijden. Hij heeft het echt geweldig gedaan en moet steeds aan vroeger denken en dan moet ik toch wel even lachen. Hij doet nu zo goed zijn best. Echt een super knol.
Nog even een foto proberen.
Afbeelding

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:49

Ja, gelukt. Bedankt Frankie.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:14

Hallo allemaal, even uit de meeleesmodus..

Ik heb afgelopen weekend meegedaan met Querido aan de WE meegedaan, in Eersel. WE, betekend werkend paard. http://www.workingequitation.nl
Dit was voor ons de eerste keer. We hadden vorig jaar een clinic meegemaakt, maar toen ging het rijden samen nog niet lekker.
Nu durfde ik deze sprong in het diepe wel te wagen. Hier een verslag wat ik op een ander forum ook had neergezet.

De sfeer was goed en relaxt, wat ik vooral erg prettig vond, was het principe van de organisatie, ga spelen, ga doen, ga ervaren. Dat vond ik top!
Ik moest zeker na de dressuur proef even flink slikken.. Thuis en bij Jaq had ik geoefend op bepaalde onderdelen van de hindernis obstakels, en ik wist ook wel wat er goed en minder goed ging. Maar ik zag dat parcours, en dacht toch even.. O jeee...help!

Maar ik ben blij dat ik toch heb doorgezet! Wat was het leuk en spannend, en af en toe raasde de adreline door me heen.. Wow dat moment dat het belletje ging, en wij samen mochten..
Touwhekje ging goed, kruik ook.. afsprong eerste keer ook, garrocha ging goed, (in draf en tweede keer zelfs stukje galop) achtje tussen tonnen, eerste keer wel, slalom heb ik geprobeerd op galop, maar al gauw voelde ik dat Querido te heet werd, en ik besloot om dat maar in draf te doen.. door het water ging niet, en ook de hindernis ging niet.

de circel waar we in moesten, met in het midden een kippenren, ging eerste keer wel, moeizaam maar ging, maar tweede keer niet.

Op het moment dat het niet ging, besloot ik ook om niet te blijven hangen, had toch geen zin en ik maak mijn paard alleen maar overstuur. Dit betekend dat ik hierop wat meer vertrouwen mag gaan krijgen en dat over mag brengen op Querido. (wat ook erg leuk was, als je het even niet meer wist, waren er de andere ruiters om je aan te moedigen en te roepen welke kant je op moest.)

Balkje zijwaarts kan Querido als geen ander, maar ik werd te enthousiast en gaf teveel hulpen, waardoor hij op het laatst het net aantikte. jammer dus meer rust voor de volgende keer.

Ik was ontzettend blij dat ik dat had gedaan met Querido, hele overwinning op mezelf om het maar zo te zeggen.
De twee keer, dus op snelheid, was technisch niet zo best. Maar ook hierin was ik erg blij, want ondanks dat de hindernissen zelf niet meer of nauwelijks gereden konden worden, kon ik Querido bij me houden, en konden we een keer 'gecontroleerd hard' gaan, en dat was een fantastisch gevoel!
Dit onderdeel ging te snel, en voor de volgende keer weet ik dat de snelheid er nog even niet in zit.. Rust is belangrijker.

Ook de wedstrijdervaring zelf, daaraan kon je merken dat dat er nog niet was. Veel te zenuwachtig, (oeps slik, we moeten al weer, maar ondertussen waren we nog lang niet aan de beurt..) maar ook daar leer je weer van.

Ik kon merken dat het ook voor Querido weer een feestje was. En heb me voorgenomen, om hem vaker mee op pad te nemen. Dingetjes samen te gaan doen. Daarin zal hij dan ook zijn ervaring gaan krijgen.

Er werd eerlijk gejureerd, daar had ik een fijn en goed gevoel over! Jammer als iets niet zo goed ging, maar gelijk de aanmoediging om verder te gaan. Echt top!
Eerlijk is eerlijk, we kregen complimenten maar ook eerlijke kritieken. Dingen waar we wat mee konden doen.

Dus voor mij is de conclusie,

De WE is hartstikke leuk! Technisch dingen om naar uit te kijken en te groeien, niet saai, maar juist spannend, en afwisselend.
Voor iedereen weggelegd, en iedereen mag meedoen. Niemand wordt uitgelachen als het even niet ging, maar juist aangemoedigd om verder te gaan. het is een kwestie van groeien, genieten, plezier hebben, en dat was het ook! In November is bij het Balingehof ook weer een competitie. Misschien ook wat voor jullie??

Gr. Nathaly

Hier op deze side staan foto's die die dag gemaakt zijn.

http://www.fotoscheepen.nl/WE-Eersel-2009/index.html

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:20

Nathaly: Klinkt als een leuke dag in iedergeval! En de ervaring opdoen is altijd goed! Zolang je er zelf maar een goed gevoel bij hebt :).

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:31

Nathaly: Ziet er leuk uit. En zoals je schrijft, lijkt me het echt een onwijs leuke dag. Ook dat de andere ruiters je helpen en aanmoedigen echt leuk. Voor herhaling vatbaar denk ik zo. En geweldig is denk ik ook wel, dat je paard het leuk vind. Op naar de volgende keer. ;)

Esther: Ben met Simone naar buiten geweest, ging erg goed. Atlas heeft zich ook netjes gedragen. :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:33

Ik hoorde al van simone dat ze naar buiten geweest was met Vymar :P. Maar had nog niet gehoord van dr dat ze samen met jou was geweest ;). Maar dan is het helemaal netjes een stapritje en zich dan goed gedragen :D.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:39

Ze durfde het (nadat ik Linda veilig mee heb genomen) met mij ook wel aan. ;)
Ze zijn allebei erg braaf geweest. :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:19

Nathaly klinkt echt super gaaf!!! Lijkt mij ook wel wat eigenlijk! Maar zo ver zijn we nog lang niet. Had hij er nou een pluk staart uitgestapt of lijkt dat maar zo op foto 0178_2043 bij de obstakels??

Rest lees ik straks bij!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:25

Zo ben ik alweer met de rest van de reactie. Maar moest eerst effe voor vriendlief opzoeken hoe NAC het had gedaan haha...

Snowy (eline was het toch?? ik en namen pfff) Leuke foto! en heerlijk dat je al zo ver bent gekomen met je paard!

Mies voor honden niet sorry. Weet wel dat een meisje op de manege er had voor paarden. Die kon je aan je hoofdstel doen waardoor de vliegen en muggen er weg bleven. Dat werkte eigenlijk best goed. Die dingen gingen geloof ik twee weken mee.

Kom net heerlijk van het terras af! Het is tot zondag JAZZfestival in Breda dus heerlijk in het zonnetje muziek zitten luisteren. Ben niet zon jazzfan maar de sfeer is echt geweldig!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:26

Cyrina schreef:
Lobke; Gefeliciteerd met de verkoop!! Volgende Textura? :D

Elise, dat is nogal wat en je dan gewoon uitlachen! :(

Hahaha textura was wel een erg mooie merrie idd ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:32

Banditto klinkt goed zeg, die ardennen, maar ik pas nog even. :+ Leuk dat je vader het virus ook te pakken heeft! En dan flink trainen hè? Gaat ie op jouw paard starten?
Denise Nou ja, eigenlijk was het de bedoeling, dat ik ook op Dessie ging rijden en dat we Sam zouden verkopen. Frank en Sam combineren alleen op het strand en in de Drunense Duinen. Maar Anoukje wou dat niet... Die kon weer eens niet opgeven. :+ En toen hebben we afgesproken, dat zo lang ik er met plezier op blijf rijden, hij niet verkocht gaat worden. Maar als ik dus nu besluit om niet meer te rijden, dan is ie dus wel te koop. Maar zo snel gaat dat niet hoor. Hij weet immers dat Sam mijn allessie is. De B heb ik gelukkig achter me kunnen laten in het oude systeem, maar ik merk het ook. De L1 verwacht ook dingen van mij, waar ik nog niet aan toe was. Inmiddels heb ik één puntje binnen en de rest wil maar niet lukken.
snowy74 Een heel verhaal zeg over Atlas! Wat sneu dat ie daar zo ziek van is geweest. Gelukkig gaat ie wel vooruit! Dat is goed nieuws! Is dit dezelfde Atlas als waar Esther hier altijd over schrijft, omdat ze er ook voor zorgt? Oi, ik zie het al, ja dus. Mooie foto van Atlas met dat kleine kindje. Dát hoef ik met mijn Sam niet te doen.
Suelza Dat is een domper! Ja, daar zou ik ook niet warm voor lopen zeg. Brrr, sterkte toch! Hopelijk herstelt je oog alsnog goed! Maar artsen zijn inderdaad vast goed in hun werk, maar communiceren is een heel ander vak. Daar ben ik ook al eens tegenaan gelopen.
Welke opticien was dat? Ongelooflijk wat een eikel! Wat een vertrouwen beschadig je zo bij je klant! In mijn geval zou hij nu ontzettend veel klanten verliezen. Ik zou een weekje bij de deur gaan staan... Net zo lang tot ie doet wat ik wil dat ie moet doen.
Peet De mijne is soms ook zo. Ik kan heel verbaasd zijn als ie 's morgens nog naast me licht hihi. :D Gelukkig hoef ik nog niet na te denken wie hij ook al weer is...
Cyrina klinkt goed allemaal! Komt er op het zand ook gras of is dat je bak?

Ben gebleven bij Nathaly, vanaaf vertel ik wel verder...
Karina Dat is heel makkelijk te checken bij het kadaster en dan mag je je notaris ook wel een schop onder zijn hol geven, als het waar is. Want díe had het moeten controleren en had dan kunnen weten en moeten waarschuwen. In de leveringsakte kun je exact zien wat je gekocht hebt. Je bent te goeder trouw en ze kunnen je er zo maar niet meer afgooien. Gekocht is gekocht...
Ilona Wat leuk, die 2 hengsten! De mijne is ruin, maar is altijd in voor een lolletje ook. Zo mooi om te zien dan! En gezellie! Komt ze ook op deze hyve?
Saida Van harte beterschap!!!
Idra Gefeliciteerd!!! Verkocht dus! (Vind ik eigenlijk wel een beetje jammer natuurlijk. :P ) Maar wel lekker dichtbij... Enne, de volgende? Nou, stuur die maar hierheen, kan ie met Dessie op de wei. :D
Jolynn En nu maar hopen dat deze Chemo heel veel beter maakt in je lijf! Rust lekker uit. :(:)
Kelly Ja, erg hè? Die z-ruiters... ;) Ach ik heb L voor levenslang vrees ik... Nu nog maar 7 nachtjes hè?
Soeske Gave Spirit, wat een plaatje!
Laura Zo dat klinkt heftig! Niet verwaarlozen hoor! Enne... knap hoor, rechte lijnen leerde ik rijden, door een punt in de hoogte uit te zoeken. Daar ging mijn paard beter recht van lopen. ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:37

Hahahaha nog iemand die het stiekem jammer vind dat Terosso verkocht is ;).