Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bienotje schreef:En ik kom ook weer even uit vergetelheid weer eens binnenzetten.![]()
Ontzettend druk geweest, met van alles en nog wat waardoor het hier bij houden er echt even bij inschoot
Laatste nieuws is dus dat Wieg afgelopen week al naar zijn nieuwe onderkomen is verhuisd. Weer een hoofdstuk afgesloten dus, erg jammer en ik baal er ook wel van (uiteraard). Maar in ieder geval (voor korte duur) toch weer een ervaring met een leuk paard rijker.
Nieuw hoofdstuk dus maar! Op dit moment ben ik dus weer even paardrijloos, maar als één van jullie nog iemand die een ruiter zoekt weet in mijn buurt, dan hoor het graag
Voor de nieuwelingen trouwens, welkom nog!
Waar wordt trouwens dat ´Paarden van de Zon´ precies georganiseerd. Is op zich wel in de buurt, dus mocht ik die dag wat tijd vrij kunnen maken is dat misschien wel erg leuk om langs te gaan
Bienotje schreef:Ik heb al een oproepje ook in mijn onderschrift, hopenlijk tref ik het dat net een keer de juiste persoon het leest
Voorlopig in ieder geval tijd genoeg om de achterstallige klusjes en was weg te werken thuis.![]()
Stal Groenendaal dus, ik schrijf het in ieder geval alvast even in mijn agenda. Wie weet
Furia schreef:Ok, denk het ook haha. Gelukkig dat je maandag terecht kan, vind je het spannend?
Ik had nog een vraagje aan de mensen hier; wat zouden jullie doen; een goedkoop paard gewoon klinisch laten keuren? Mijn voorkeur gaat uit om het wel te doen, maar op de stal van lab waar ik reed zeiden ze dat zo'n klinische keuring bij een goedkoop paard (onder de 1000 euro) onzin was.
En ik hoor wel vaker dat mensen het voor zo'n bedrag niet doen, maar goed ik weet het dus niet echt. Bij de keuring van Fuur werden er wel veel dingen gedaan die ik zlef niet zou kunnen doen, bv naar de longen luisteren.
Ik lees graag jullie advies