Omdat hij in Spanje is ingereden vermoedde ik ook dat hij met een stang ingereden is. Dus heb ik een pelham geprobeert, en ik merkte echt gelijk verschil. Hij heeft er een enorme steun aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Missmuts heb ik ook al gespot, nickyu en orban ook... Joh het zijn zoveel nieuwelingen hier ik zal maar gewoon even goeiedag naar allen zwaaien en mezelf voorstellen dan. Ik ben dus Laura, velen noemen me Lola maar ik luister naar alle 2. Ik heb een hele paardenboel en ben gepassioneerd fokster van Welsh sectie B en Part Breds (of Rheinland) Zo bestaat mijn huidige paardenbestand uit een New Forest merrie, haar jaarling zoon (ruin) een drachtige Welsh sectie B fokmerrie met haar zoon van dit jaar en last but not least (en de reden dat ik hier een kijkje neem) een palomino Lusitano ruin van 3 jaar oud genaamd Xender. 

Zij gaat hem zadelmak maken en inrijden op het gemakske, ik ben zelf rijkunstig niet straf genoeg om dat goed te doen.
ja je moet je grenzen kennen hé 
en ik kan me de naam van de site ook niet meer voor de geest halen.
Xender staat inderdaad bij mij op stal. Ik heb geen digitale camera, maar ik zal eens rondvragen of iemand wat foto's wil maken.
Dat kan je ook gelijk zijn speciale valk kleur met stippen zien haha 
tottaly schreef:heel stom vraagje misschien., maar hoe groot zijn lusitanos ongeveer ? vind je ook exemplaren van 1,70, of is alles 1,40 ?:P
figuurlijk natuurlijk! prachtig beestje heb je,alleen af en toe jammer dat je net iets te ver naar voren zit. maar veder prachtig!!!