wat een beer
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wat een beer
Tinkermuts schreef:Ik vind wel dat als er gevraagd word, hoe gaat het nu, TS heel normaal antwoord geeft, en dat daar vervolgens heel vervelend op gereageerd word door pillow, ik snap dus ergens wel dat TS dan minder goed reageert, het lijkt inmiddels dat wat ze ook zegt het nooit goed is.
Vind het eigenlijk best heel sneu voor TS, er word haar steeds verteld hoe ze wel moet reageren maar ik denk dat sommige mensen die hier op haar reageren daar ook wel een x over na mogen denken hoe het over kan komen
hasufel schreef:Tinkermuts schreef:Ik vind wel dat als er gevraagd word, hoe gaat het nu, TS heel normaal antwoord geeft, en dat daar vervolgens heel vervelend op gereageerd word door pillow, ik snap dus ergens wel dat TS dan minder goed reageert, het lijkt inmiddels dat wat ze ook zegt het nooit goed is.
Vind het eigenlijk best heel sneu voor TS, er word haar steeds verteld hoe ze wel moet reageren maar ik denk dat sommige mensen die hier op haar reageren daar ook wel een x over na mogen denken hoe het over kan komen
Van harte mee eens. Ik zie ook graag meer mooie foto’s van jou/jullie! Mooi paard en de insteek was toch vooral laten zien dat je je droompaard hebt gekregen, niet om continu ongevraagd advies te ontvangen. Iedereen mag van alles vinden, maar moet dat hier nu steeds maar weer herhaald?
Tinkermuts schreef:Ja zo zou je het ook kunnen lezen maar ik snap helemaal dat TS in haar topic waar ze er goed van langs krijgt niet altijd meer heel relaxt kan reageren, ik vind dat hier mensen echt heel naar bezig zijn, of je het nu wel of niet eens bent.
En jouw opmerking stookt dat vuurtje echt weer op.
Ik snap ook niet helemaal waarom de geen hoezo zou mogen vragen, ik weet namelijk ook niet in welke context ik de opmerking van hutcherson moet plaatsen