Mijn droompaard gekregen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 21:47

Mooie hengst hoor :) wat een beer :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:40

Inderdaad een prachtig paard!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:59

Leuk!

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:25

TS, hoe gaat het intussen met je hengst? Hoe bevalt het hem op de nieuwe stal?

LoLa_108

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:39

Ja , Hoe gaat t nu met m?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:40

ik ben ook benieuwd :)

Chanelle007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 18:16

alles gaat goed

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:56

Verstandig antwoord :)

Chanelle007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 21:29

Hutcherson schreef:

Hoezo?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:14

Chanelle007 schreef:
Hutcherson schreef:

Hoezo?

begin nou niet weer!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 06:16

Chanelle007 schreef:
alles gaat goed

Ah super. Hoe staat ie nu? Kan ie naar buiten? Mag dat inmiddels hele dagen?

Chanelle007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 07:25

Ma wtf wat doe ik nu weer

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:28

Chanelle007 schreef:

Ze stellen gewoon oprecht vragen uit intresse :o?
Dus ik snap deze reactie niet zo.

Chanelle007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 07:30

Elin_ schreef:
Chanelle007 schreef:
alles gaat goed

Ah super. Hoe staat ie nu? Kan ie naar buiten? Mag dat inmiddels hele dagen?

Hij mag naar buiten en we rijden hem weer rustig in want de lesgever wilt hem ook niet kapot maken. We rijden nu op een heel andere manier.
Afbeelding
Afbeelding

Chanelle007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 07:31

AmyJamess schreef:
Chanelle007 schreef:

Ze stellen gewoon oprecht vragen uit intresse :o?
Dus ik snap deze reactie niet zo.

Pfff ik mag toch ook nog iets vragen. Tis misschien beter dat ik niks meer zeg. :roll:

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:40

Wat een ontzettend mooi paard! Geniet ervan! Fijn dat jullie nu goede begeleiding hebben! Ik zou graag vaker foto's zien van hem, heerlijk om naar te kijken!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:51

Ik denk dat het een beetje je intonatie inclusief scheldwoord is TS. Fijn dat hij nu naar buiten kan :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:54

Fijn dat het nu beter gaat. Hij is erg mooi, maar dat kan ook niet anders met zo'n gave vader!

Wel vind ik je manier van reageren erg negatief en fel op een normale vraag. Het is toch niet raar dat mensen benieuwd zijn of hij nu wel lekker lang naar buiten mag omdat dat een van de oorzaken was dat je tegen problemen aanliep.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:11

Ik vind wel dat als er gevraagd word, hoe gaat het nu, TS heel normaal antwoord geeft, en dat daar vervolgens heel vervelend op gereageerd word door pillow, ik snap dus ergens wel dat TS dan minder goed reageert, het lijkt inmiddels dat wat ze ook zegt het nooit goed is.
Vind het eigenlijk best heel sneu voor TS, er word haar steeds verteld hoe ze wel moet reageren maar ik denk dat sommige mensen die hier op haar reageren daar ook wel een x over na mogen denken hoe het over kan komen.

TS pracht dier en ik hoop dat het goed blijft gaan en paard lekker buiten kan.
Heb zelf ook altijd een hengst gehad, deze was bij aankoop niet gewend bij anderen te staan en heeft dat door z'n dominantie ook niet meer kunnen leren, alleen met merries.
Het is vaak wel zo dat hoe lang je een hengst alleen houd het steeds moeilijker word hem wel met anderen samen te laten staan.
Ik heb bij de mijne ervoor gekozen om hem of met eigen merrie te zetten die gedekt was door hem, en als de merrie apart moest had ik met een draadje ertussen een shet vriendje voor hem, dit zodat hij toch een sociaal leven kon leiden, weliswaar iets aangepast maar zeker niet eenzaam.
Konden over de draad ook kroelen enzo.

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:25

Ik herken van de laatste foto’s de plaats waar de hengst nu gestald staat. Deze stal is absoluut niet gebouwd voor het houden van een hengst en het dier zal dus (zo goed als) nooit op de weide kunnen zolang die hengst is. TS, denk aub nog eens heel goed na wat je plannen zijn met het dier en of castreren toch niet een betere oplossing is.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:47

Ik snap dat als men ts maar blijft aanvallen ,de les lezen en vertellen wat ze zou moeten doen,dat ze dan geen zin meer heeft om te reageren en zeker niet om aardig te blijven reageren.Laat iedereen nou maar zijn\haar eigen paarden castreren etc. en stop met zeuren naar ts. Want ik zou graag meer berichten en foto's van de mooie Apollo blijven zien hier.

hasufel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:07

Tinkermuts schreef:
Ik vind wel dat als er gevraagd word, hoe gaat het nu, TS heel normaal antwoord geeft, en dat daar vervolgens heel vervelend op gereageerd word door pillow, ik snap dus ergens wel dat TS dan minder goed reageert, het lijkt inmiddels dat wat ze ook zegt het nooit goed is.
Vind het eigenlijk best heel sneu voor TS, er word haar steeds verteld hoe ze wel moet reageren maar ik denk dat sommige mensen die hier op haar reageren daar ook wel een x over na mogen denken hoe het over kan komen

Van harte mee eens. Ik zie ook graag meer mooie foto’s van jou/jullie! Mooi paard en de insteek was toch vooral laten zien dat je je droompaard hebt gekregen, niet om continu ongevraagd advies te ontvangen. Iedereen mag van alles vinden, maar moet dat hier nu steeds maar weer herhaald?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:24

hasufel schreef:
Tinkermuts schreef:
Vind het eigenlijk best heel sneu voor TS, er word haar steeds verteld hoe ze wel moet reageren maar ik denk dat sommige mensen die hier op haar reageren daar ook wel een x over na mogen denken hoe het over kan komen

Van harte mee eens. Ik zie ook graag meer mooie foto’s van jou/jullie! Mooi paard en de insteek was toch vooral laten zien dat je je droompaard hebt gekregen, niet om continu ongevraagd advies te ontvangen. Iedereen mag van alles vinden, maar moet dat hier nu steeds maar weer herhaald?

Hoezo reageer ik vervelend. Ik zeg tegen TS, begin nou niet weer, en daar bedoel ik mee dat ze niet weer moet happen op een opmerking. Haar hoezo? op de opmerking van Hutcherson. nodigt echt wel uit om weer in discussie te gaan. Maar goed ik ben er ondertussen wel achter dat men mijn opmerkingen steeds verkeerd uitlegt , dus laat maar.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:38

Ja zo zou je het ook kunnen lezen maar ik snap helemaal dat TS in haar topic waar ze er goed van langs krijgt niet altijd meer heel relaxt kan reageren, ik vind dat hier mensen echt heel naar bezig zijn, of je het nu wel of niet eens bent.
En jouw opmerking stookt dat vuurtje echt weer op.
Ik snap ook niet helemaal waarom de TS geen hoezo zou mogen vragen, ik weet namelijk ook niet in welke context ik de opmerking van hutcherson moet plaatsen.
En als mensen je opmerkingen steeds verkeerd uitleggen moet je misschien eens kijken of jouw geschreven woord dan niet zo goed overkomt op anderen.
Laatst bijgewerkt door Tinkermuts op 18-09-20 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:40

Tinkermuts schreef:
Ja zo zou je het ook kunnen lezen maar ik snap helemaal dat TS in haar topic waar ze er goed van langs krijgt niet altijd meer heel relaxt kan reageren, ik vind dat hier mensen echt heel naar bezig zijn, of je het nu wel of niet eens bent.
En jouw opmerking stookt dat vuurtje echt weer op.
Ik snap ook niet helemaal waarom de geen hoezo zou mogen vragen, ik weet namelijk ook niet in welke context ik de opmerking van hutcherson moet plaatsen

WTF stook ik het vuurtje op? lees!!!!!