Nouja als jullie me het zo snel mogelijk laten weten, ik ga in ieder geval even een stal bellen om er 1 te reserveren en te vragen of er eventueel meer vrij zijn
xXutopiaXx
Geplaatst: 12-08-16 17:39
Robijntjah schreef:
Oeh daar zou ik echt geen nee tegen zeggen
Hahaha
Ga m'n best doen! Zou wel supergezellig zijn!!
Net voor 't eerst helemaal alleen op Talante in een hele grote wei gereden en hij deed 't zoooo braafff!! Zelfs al pasjes wijken en schouderbinnen, zo fijn zo'n slim paard..!
Zou ik ook 1 of 2 dagen kunnen? Zoooo getraind is Nappie nu ook weer niet. Wil je de hele dag rijden of ook andere dingen doen? Wel ontzettend leuk idee Jolijn. Ik weet niet waar je naartoe gaat maar in principe is de Veluwe een uurtje rijden bij me vandaan, misschien nog niet eens, ligt er aan waar.
Anoniem
Geplaatst: 12-08-16 19:53
Andere dingen vind ik ook prima hoor, genoeg te doen daar, wil sowieso ook naar het museum en Modesta krijgt ook echt wel af en toe rust. Dus je kunt ook langer komen en dat we om de dag een langere rit doen ofzo, dat ik de andere dag zelf een kort ritje maak.
Beetje uitgaan ergens misschien, gezellig koken, films kijken. Beetje ponykamp voor volwassenen idee Compleet met in mijn geval drank denk ik
De chalet staat in harskamp en mijn oog is gevallen op een stal in Otterlo.
Jaaaaa dat heb ik stiekem altijd al willen doen. Ik ben nog 1 jaar 20er dus nu kan het nog. Ik kan best goed koken, al zeg ik het zelf
En de locatie heb je al gehuurd voor jezelf? Waar wij dan bij in kunnen of is het kamperen? Ik zal Nappie op extra voer zetten, ik ga nog op vakantie en een vriendin past op, die moet hem dan maar even doortrainen!
Is van familie van me. Plek voor in totaal 4 personen. Ik ben niet Super goed in koken maar ook zeker niet slecht. Lijkt me Super gezellig, kan het echt goed gebruiken!
Ik rijd sowieso 20+ km als langere afstanden, soms 30+ maar dat zou ik maar 1 a 2 keer willen doen. Korte ritjes zijn voor mij rond de 8-10 km, een uurtje rijden dus.
Zien we dan wel weer. Ik geloof nog niet dat ie weet dat ik een huis vol vrouwen aan het regelen ben.
En ik denk dat de ham-vraag hierin is of ik dat dan durf gezien hoe ik van mijn ex-verloofde af ben gekomen
Ik maakte van de week voor het eerst echt een hilarische grap erover trouwens, dat ik die niet eerder gemaakt heb Ik zei ineens: hey, I'm nobody's wife
Die is er vandoor met een 'goede vriendin' van me 3 maanden voor onze bruiloft en een andere 'goede vriendin' wist er meer vanaf bleek naderhand. Ingewikkeld en naar verhaal. Heb er even goed afgelegen, gaat best goed met me nu hoor. Onze relatie zat inderdaad heeeeeel ver van goed zie ik nu heel goed in, vind ik alleen nog geen excuus om zo met je medemens om te gaan. Zit ook een heel verhaal achter wat het allemaal vrij respectloos maakt.
Ben inmiddels dus al een maand aan het daten met een jongen, super leuk hebben we het samen maar ben wel heel druk met mijn visie op relaties, wat geef ik weg en hou ik voor mezelf, niet meteen mijn hele leven omgooien en dat soort dingen. Ook het volgen van mijn gevoel is een leerpuntje