Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 14:43

Pandora2 schreef:
Ah oké...ik ken niks van barebackpads...dus heb niks gezegd :o

Oh joh is soms ook lastig te zien allemaal. Dit is gewoon zo soepel dat het de hele rug volgt maar daar integen kan je er niet zomaar op lichtrijden, alleen als je kan lichtrijden zonder te veel druk op de beugels. Door de laagjes die er in zitten word alle druk wel zo veel mogelijk verdeeld voor wat mogelijk is met zo iets soepels maar niet goed genoeg om beugels intensief te gebruiken.
Dit heb ik even voovoorlopig. Meneer heeft een moeilijke rug en ben zelf niet zo gecharmeerd van zadels met een boom. Maar moet even goed gaan inlezen en bedenken wat ik wil voor zadel uiteindelijk.

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:30

Afbeelding

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:34

Afbeelding

rebecc1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:38

Hele gave paarden allemaal zeg! Ik ben een tijdje niet meer zo actief geweest, en is inmiddels een beetje veel om allemaal persoonlijk te antwoorden. Maar dit blijft mijn lievelingstopic. Mijn ventje gaat heerlijk.

Dit is een screenshot uit een filmpje, van nu alweer een tijdje geleden. Helaas is de kwaliteit dan niet zo goed, maar ben wel enorm trots op dit plaatje.

Afbeelding

We zijn nu nog heel erg bezig met losgelatenheid en ook om de achterhand er wat meer onder te krijgen. Maar als ik bedenk waar we vandaan komen (rennen, vluchten icm mijn houding die echt bagger was), ben ik meer dan tevreden. Inmiddels zijn we al weer een stuk verder dan dit plaatje :D

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:42

Afbeelding

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:13

Goloso wordt dit jaar alweer 19 jaar! *\o/*
Nog steeds een genot om dit paard te rijden... (en hij vind het nog steeds geweldig!)

Afbeelding
Afbeelding

MaluH

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 16:15

wat een knappie Nombrado

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:30

Wat een knapperds zeg!

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:01

Even snel groetjes van mij & Danzarin!

Afbeelding

Afbeelding

Dorien_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:01

Zag de foto al op FB langskomen Zoey.
Erg mooi. Knap dier! <3

MaluH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 12:44

OOOOO wat kijk ik uit naar een fotoshoot van mijn knappe vent.

Zie al die mooie fotos voorbij komen, dat wil ik ook

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:31

Ja hij is echt geweldig!!

Jammer dat je niet in de buurt woont Malu!

Vandaag Fedra weer even VD gepakt. Ze vindt het best leuk.
Ondertussen kan ze al de jambette, beetje flehmen, targetten en een begin van de zweep oppakken. Dat laatste vooral praktisch want ik laat hem regelmatig vallen als ik erop zit....

Had haar losgeklikt zodat ze even haar hoofd leeg kon maken, en toen ik touch riep kwam ze teruglopen om de zweepknop aan te raken haha!
Ik leer het bewust aan met de zweepknop aanraken omdat ik niet wil dat ze constant mijn hand aanraakt als ik hem omhoog houd haha.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:50

Mooie foto's weer van iedereen !! <3

Nombrado Ziet er super uit voor z'n leeftijd :j ! Hoe krijg je hem zo wit ? Carwash gedaan ? :D :+ Wat voor 'n lelijk bit heb ie in z'n mond? :') Is dat een stang ?

Zoey Danzarin heeft een huge speknek :oo en rimpelbilletjes ! :D Mooie vent! Ik wil ook een zwarte!
Of een bruine, zoals die van Mel...ook minder poetswerk ! :P

Mijn allerliefste Terroso heeft vannacht zijn staldeur proberen verbouwen :roll: ...dikke kont of stoere borstkas tegengezet denk ik...laswerk aan bovenste scharnier helemaal naar de flut en deur gebogen als een rubbertje :') Ijzersmid komt ze straks halen om te herstellen ...moet vanavond wel weer een deur hebben of hij kan buiten kamperen :=

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:31

Pandora2 schreef:
Nombrado Ziet er super uit voor z'n leeftijd :j ! Hoe krijg je hem zo wit ? Carwash gedaan ? :D :+ Wat voor 'n lelijk bit heb ie in z'n mond? :') Is dat een stang ?

haha, nou zijn staart is nie zo wit...maar hij staat nog met dekentje op! (scheelt hoop gecarwash)
Het bit is een portugees dubbel gebroken bit. Nee, is geen stang.
Hij is overigens met alles te rijden, zowel bitloos als met stang trens, trens ...maakt hem nie uit.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:38

Pandora2 schreef:

Zoey Danzarin heeft een huge speknek :oo en rimpelbilletjes ! :D Mooie vent! Ik wil ook een zwarte!

Mijn allerliefste Terroso heeft vannacht zijn staldeur proberen verbouwen :roll: ...dikke kont of stoere borstkas tegengezet denk ik...laswerk aan bovenste scharnier helemaal naar de flut en deur gebogen als een rubbertje :') Ijzersmid komt ze straks halen om te herstellen ...moet vanavond wel weer een deur hebben of hij kan buiten kamperen :=

Hee toevallig, hier ook de deur helemaal ontzet. Hij kon niet eens meer open dus meneer moest op de familiemonteur wachten die nog op bed lag (zoon).
Hij had ook alle halsters er afgegooid, het slangenpaard kan van alles, en heeft op het moment heel veel babbels. Hij gaat dus op rantsoen, hooi in een net IN het grote hooinet. Krijgt hij minder binnen en heeft toch iets te doen..... Misschien de lente in het hoofd???

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:46

Margee schreef:
Pandora2 schreef:

Hee toevallig, hier ook de deur helemaal ontzet. Hij kon niet eens meer open dus meneer moest op de familiemonteur wachten die nog op bed lag (zoon).
Hij had ook alle halsters er afgegooid, het slangenpaard kan van alles, en heeft op het moment heel veel babbels. Hij gaat dus op rantsoen, hooi in een net IN het grote hooinet. Krijgt hij minder binnen en heeft toch iets te doen..... Misschien de lente in het hoofd???

_O- Die 2 kunnen toch écht niet afgesproken hebben....jij woont veels te ver hier vandaan :D

Deur wordt nu opgehaald ! *\%/* Ik dacht al dat ik een tentje ging moeten buitenzetten voor het heerschap vannacht :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:47

nombrado schreef:
Pandora2 schreef:

haha, nou zijn staart is nie zo wit...maar hij staat nog met dekentje op! (scheelt hoop gecarwash)
Het bit is een portugees dubbel gebroken bit. Nee, is geen stang.
Hij is overigens met alles te rijden, zowel bitloos als met stang trens, trens ...maakt hem nie uit.

Leuke knul joh !! Heb je toevallig een fotootje van zo'n portugees dubbel gebroken bit ? :o Ik geraak met google nergens... ^) Lijkt me wel echt interessant !
Edit; bit gevonden !!!

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:25

Pandora2 schreef:
Leuke knul joh !! Heb je toevallig een fotootje van zo'n portugees dubbel gebroken bit ? :o Ik geraak met google nergens... ^) Lijkt me wel echt interessant !
Edit; bit gevonden !!!

mooi..voordeel is, niet teveel hefboomwerking, met 2 teugels te rijden, met leer bekleed kinkettinkje.

xshaaaronn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:40

Hoi allemaal,

Wat een gave foto's zie ik toch steeds voorbij komen _/-\o_ *D
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ben niet zo heel actief.

Mijn Spaanse vriend staat helaas al een tijdje stil. Hij is geopereerd aan een OCD in zijn knie en is nog aan het herstellen. Tot nu toe verloopt alles zoals verwacht. Over een week hebben we een controle afspraak in de kliniek en hopen we dat wij daarna weer lekker aan de slag kunnen gaan. :)

Hieronder nog een paar foto's van hem. Dit was de dag voor de operatie, toen mocht hij nog even lekker uit zijn dak gaan in de bak :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:44

Knappe palomino heb je! :D

MaluH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 09:45

Zeker ZoeyDercks, maar komt vast goed ;)

Fijn al die gesloopte staldeuren, deugnietjes zijn het.

Ik was gister te lui om Bor te zadelen dus maar zonder de bak in gegaan maar wat heb ik toch een kanjer

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:38

Shaaaronn wat een plaatje is dat dier van je toch ! <3 Mag ik een tikkeltje jaloers zijn ? O:)
Hopelijk alles ok bij de check op de kliniek en spoedig weer rijden !

Malu zonder Bor of zonder zadel de bak in gegaan ?? :D :+

MaluH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 09:52

Zonder zadel Pandora2 hihi

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:26

Hoe gaat het met iedereen hier ?

Even een kleine egopost :o ...gister zijn de eerste goed gelukte, gevraagde vliegende wissels een feit geworden hier ! *\o/* Trots op mijn exootje ! :j
Begon al te vrezen dat die wissels nooit zouden lukken...de volhouder wint dus :D

Charly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:49

hier goed:)
Gaaf!!! zo ver ben ik nog laaaang niet:p

vorige week zondag verhuisd naar een nieuwe stal en de hele week daar druk mee geweest.
Meneer was opeens 10x drukker dan normaal. In zijn stal was hij al snel gewent t was vooral buiten zijn stal. Kan nu weer normaal met hem aan het werk gelukkig:)