Soooo!!! Mossel had je niet even kunnen waarschuwen voor de storing in het geluid!! Jemig.. had de laptop nogal hard aan staan. Zat net te genieten van de hoefjes op het asfalt voor de wagen, ruw verstoord...
Ik ben zo ontzettend druk met studie en vriendje dat Bokt.nl er eigenlijk bijna niet meer van komt, soms kan ik snel nog even kijken maar dat is dan eigenlijk zo snel ik gewoon niet kan reageren :-( sorry hiervoor. Sendero doe ik momenteel eigenlijk niks meer mee, hopelijk word het snel weer wat rustiger en kunnen we weer lekker bezig gaan. Ik heb hem nu een paar dagen niet kunnen zien zo druk gelukkig is het snel weekend !! hihi
Oh wat een P A A A A R D E N weer!! Ik kwijl er bijna van...
Larissa98
Geplaatst: 23-09-11 13:19
Hallo wat een mooie foto's komen ervoorbij zeg! Tijd voor mij om ook maar eens wat te plaatsen (normaal lees ik alleen mee!) Ik ben sinds kort de eigenaar van deze lieve jaarling merrie: Vertel maar eens wat jullie ervan vinden!
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 24-09-11 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[img] code geprobeerd aan te passen, fotobestanden zijn echter te groot.
My_Chimanga
Geplaatst: 23-09-11 16:11
^^ Je moet mij de laatste [img]even%20een%20schuine%20streep%20zetten...[/img] dan worden ze zichtbaar als het goed is!!
Maare, een jaarling?! Prachtig hoor, vooral die laatste foto van haar hoofdje... heel statig en trots
Laatst bijgewerkt door My_Chimanga op 23-09-11 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt
My_Chimanga
Geplaatst: 23-09-11 16:13
De ogen van mijn engeltje... wie verdrinkt daar nou niet in?!!
Dit vond ik gewoon wel eens grappig
Larissa98
Geplaatst: 23-09-11 16:44
Ik heb bij de laaste [img]veranderd%20in[/img] maar hij zegt dat de foto's te groot zijn