Wat een prachtplaatjes weer! Hincapie heeft super mooie manen joh Mooi hoofdstel heeft Chico om joh! Haha, Jabato is al net zo'n stuiterbal als mijn Llevado!
Mijn kanjer Jauke!
En uberknappe, al heel hard groot groeiende Llevado!
Hincapie, vind ik erge leuk, maar ook Chico met zijn chique hoofdstel. En de tegenhangers van de sneeuw bij Rivano. Ook humor, die lintjes langs het gebouwtje. jaboto is echt leuke uk en Llevado mag er ook wel wezen, ga zo de uitgebreidere topics even bezoeken.
Sjolvir, moest zo lachen om die foto's van jou zwarte man Echt geweldig. Ik ga meteen het topic bekijken. Daniele, wat heb jij toch keer op keer onwijs mooie foto's . Llevado wordt zó knap!! Rivano, jeeeetje, wat een mooi paard!! Jabato.. dat wordt gewoon een hele mooie zeg. Leuke gangen erop ook .
Nog twee van Chico dan maar Bedankt voor de complimentjes over het hoofdstel, ben er super blij mee! Heb hem bij www.cora-zon.nl !
Sjolvir
Geplaatst: 24-12-10 09:59
Bij jouw mooie hoofdstel hoort ook nog een passend borsttuig.. Nog een hebbe dingetje om voor te sparen. (Bij barokshop hebben ze ze als setje, als Tobago verder is ga ik mezelf tracteren, M betekend mooie barokke shabrak, Z hoofdstel met borsttuig, je moet het leuk houden voor jezelf .)
wat een mooie paarden allemaal zeg!! k kom deze merrie ook maar wereens even showen. Ze heeft hier al vaker gestaan maar dat is onderhand al weer een paar pagina's terug. Vandaag heb ik even met 'r gefietst. Dan heb k r gewoon aan n halstertouwjte en stapt, draaft en galopeert ze gewoon naast me fiets. idiaal zo'n fries want met me andere verzorgpaarden hoef k het niet te proberen, 2 tellen en k ben alweer van me fiets af en k weet niet waar k dan lig.. haha friese merrie 14 jaar L1+5 dressuur hier 2 foto's van vandaag:(flemen kan ze uiteraard op comando )
Sjolvir
Geplaatst: 25-12-10 16:46
Ohhhh, Nouvel, wat een schatjes, zo met zijn allen achter het hek!!!
Querido, vraagt zich af wie dat mooie paard op de foto is, dat zo op hem lijkt... Lucy1, die 2e foto! gaaf!! (de eerste ook, maar die 2e is zo leuk met zijn 2en.)
Raar spul, die sneeuw...
Hij kan ook hard... Hij probeerde aan de kerstkaart te ontkomen, denk ik.