Suelza schreef:Ik zeg: JUDO!
Ja leuk macho sturen naar Judo les

Ik denk dat Karate meer bij hem past

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Wij hebben er ook zo 1, maar die is gelukkig maar 60 cm
Hier in de houdgreep, omdat meneer het nodig vond om tegen de baas aan te steigeren... Tsja... dat doe je maar 1x en dan ga je naar de grond
(Overigens heb ik dit ook al eens gepresteerd met een goedgekeurde dekhengst. 4 Beentjes in de lucht gelegd en daarna heeft hij het nooooooooooooooooooooit meer gedaan. Donatello vond het ook nodig om dit uit te proberen en ook die heeft mogen zandhappen, waarna hij zich, na maanden van terreur, ook ineens voorbeeldig kon gedragen! Sundance heeft 8 jaar geleden ook mogen zandhappen, maar die was ons voor... Die liet zichzelf maar omvallen).
*** edit **** spelfoutje
Machonito schreef:Suelza schreef:Wij hebben er ook zo 1, maar die is gelukkig maar 60 cm
Hier in de houdgreep, omdat meneer het nodig vond om tegen de baas aan te steigeren... Tsja... dat doe je maar 1x en dan ga je naar de grond
(Overigens heb ik dit ook al eens gepresteerd met een goedgekeurde dekhengst. 4 Beentjes in de lucht gelegd en daarna heeft hij het nooooooooooooooooooooit meer gedaan. Donatello vond het ook nodig om dit uit te proberen en ook die heeft mogen zandhappen, waarna hij zich, na maanden van terreur, ook ineens voorbeeldig kon gedragen! Sundance heeft 8 jaar geleden ook mogen zandhappen, maar die was ons voor... Die liet zichzelf maar omvallen).
*** edit **** spelfoutje
Kom een keer langs dan mag je het uit proberen
zal wat zijn zeg jij legt hem zo neer
Machonito schreef:Suelza schreef:Wij hebben er ook zo 1, maar die is gelukkig maar 60 cm
*** edit **** spelfoutje
Kom een keer langs dan mag je het uit proberen
zal wat zijn zeg jij legt hem zo neer
Suelza schreef:Zo echt wel... Ik ben Kick-Fun goeroe met Zumba heupen...
Machonito schreef:toch gaat het ene kant aan mijn hart omdat hij een goed gekeurde dekhengst is.
maar ik dek er niet meer mee.
ik heb hem een paar keer uit geleend en niet gezond terug gekregen.
onstoken ogen of zijn huid was eraf door verbranding in de zon.
verrot getrap door een merrie en dan zo terug geven met een grote hang zak wat dik en warm was.
ik kon er wel wat van zeggen maar ze deden echt oh ik had het niet gezien.
nee ik was er ineens klaar mee.
dus besloot ik gelijk om nooit meer uit telenen.
wel thuis dekken maar de laatste 2 jaren heb ik er niks meer aan gedaan.
Ik merkte dat er toch veel mensen weer naar jongere nieuwe hengste gaan ondanks hij goede en mooie veulentjes geeft.
ik kreeg teweinig aanbiedingen op het laatst dat ik er geen zin meer in had om als nog tijd ervoor in te steken.
Ik denk we hebben het leuk gehad samen en nu doen we er toch niks mee en hij is 12 jaar van af zijn 3 de mogen dekken dus hij mag niet klagen toch.