[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:30

even een ander vraagje
wanneer beginnen jullie met hooi bijvoeren als je paarden 24/7 in het land lopen??????
s`morgen en s`avonds worden ze al bijgevooerd met meusli

ze zien er goed uit zijn niet mager hoor maar ik twijfel eigenlijk wanneer jullie hooi bij zouden voeren
ze staan in een weiland waar wel gras op staat maar niet huizen hoog Clown

iemand advies ?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:05

Ik zou dan beginnen met alleen snachts bijvoeren, en dan even kijken hoeveel ze opknabbelen... Die van mij staat sinds vandaag in een wat vollere wei, en heb er nog een pluk hooi bijgelegd, en ik zie wel wanneer ze er aan begint Lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:13

Hee ik kom ook even binnenvallen Haha! ben zwaar in meeleesmodus, maar kom er nu toch even uit Haha!

Vandaag hebben we voor t eerst op yippes gezeten, en ze was zo braaf, alsof ze nooit anders gedaan heeft Haha! Haha! Ik ben zooooo trots op mijn knappe meisje, zit helemaal op een roze wolkje Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:16

Zoals ik net al zei: Supersupersuper gaaf Haha!
Hartstikke leuk zeg Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:30

heb 2 fotos van vnaaf, twas al donker dus het zijn een beetje Gorillas in the mist fotos geworden Cool

Maar het is het bewijs, er heeft iemand op mijn pooownie gereden zonder kurketrekkers en flikflaks door de bak Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:31

Je ziet idd dat er iemand ergens op een paard zit Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:11

Bianc cool hoor, gefeliciteerd! WHAHAHA ook echt weer wat voor jou om zulke artistieke plaatjes op bokt te zetten Haha! Tong uitsteken Cool

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:14

Ik zit eigenlijk al hééél lang op mooie Yippie foto's te wachten hier....en nu zie ik haar bijna niet Verdrietig

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:15

ja joh, twas allemaal niet helemaal gepland zeg maar Nagelbijten / Gniffelen maar moest het toch ff op de gevoelige plaat vastleggen, donderdag volgen als het goed is dagfotos Tong uitsteken

enneuh borderjay, zie topic in mijn onderschrift, zijn mooiere fotos dan ikzelf meestal produceer Nagelbijten / Gniffelen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:19

Mooie foto´s. Van die shoot dan, hè. Die hierboven kunnen zo bij een spookverhaal. Haha! Tong uitsteken

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:20

hahaha zal ik ze in het spookverhalentopic plaatsen? Huilen van het lachen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:22

kjoetie schreef:
enneuh borderjay, zie topic in mijn onderschrift, zijn mooiere fotos dan ikzelf meestal produceer Nagelbijten / Gniffelen

Die had ik al lááááng bekeken Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:26

mjah weet je, ik fotografeer zelf ook wel eens maar dan staat ze er altijd op als een soort van krom schillenpaard en dat vind ik dan zo erg dat ik het niet durf te plaatsen Nagelbijten / Gniffelen ik ben niet erg fotografisch begaafd zeg maar Tong uitsteken

Lusitana, heb je misschien recente fotos van Catita? ben benieuwd naar haar, heeft ze haar mooie kleurtje nog?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 07:57

ohhhhhhhhhh echt foto`s van een spookverhaal maar je hebt wel bewijs gelukkig en fijn dat alles goed ging
mooi is dat he

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 10:38

Iloontje!: Gezellig dat je ook weer even kwam kijken Haha! Was t lekker Centerparcs?
tuurlijk hou ik jullie up to date!! Jij bent echt lekker bezig met mensen meeten he de laatste tijd Pling
Miichelle90: Hoe was t gegaan??
Vervelend joh, die marokkanen Sowieso, 's avonds op stations word je idd al snel lastig gevallen, niet leuk!!
Cyrina: Aaah, oke dus ik ben niet de enige met een vage-kwaaltjes paard Haha! En ja Yaco is echt te gaaf! Hahaha, ff checken of t wel een hengst was, grappig hoor Haha!
Robijntjah: Fijn dat je zo blij bent met je nieuwe aanwinst! En leuk Lionel Richie!
Yenneke: Aaahnee, jammer dan zit ik er niet meer Knipoog Wil zelf in september ook weer studeren maar dan weer gewoon in Amsterdam! Ik had laatst ook ff kappertje gedaan, altijd lekker weer ff bijgeknipt! Oehhh dat shetje is leuk! Lovers
Sanne: Ja was wel even schrikken! Hoop ook dat je lansg kan komen wel zo gezellig!! Fijn dat de tandarts wat heeft kunnen betekenen voor Cedro.
Frank: Had dat topic idd opgezocht, weet je of die actie nog doorgaat? Maakt het wel een stuk makkelijker mensen aan te spreken Ja Als je me ziet lopen doen hoor! Ik ben erg slecht in mensen herkennen, maar zelf nogal herkenbaar, iig Sanne zag meteen dat ik t was toen ze me rond zag lopen Haha!
Desperado is echt een kanjer, zo braaf! En ook nog es mooi wat wil je nog meer Knipoog
Danielle: Ooh, das wel stoer, denk dat ik daar ook ff een kijkje ga nemen dan Ja
Djemo: leuke foto's!
Winia4ever: Welkom! Barok heeft wel een wat bredere betekenis dan breed, maar als je graag Andalusiers, Friezen en Lusitano's ziet kan je hier zeker gezellig meekletsen Haha! (Deze rassen zijn in het topic het meest vertegenwoordigd!).
evdpanne: Klinkt als een leuke dag je verjaardag!
Hoop dat t met Atlas weer helemaal goedkomt Ach gut
Mies: Dat sportpaardengala, bedoel je die in Belgie met Kampioenschap Jonge paarden? Van de stalw aar ik bij ga werken waren de 2 4 jarige heen, die hadden t goed gedaan! 5e & 9e plaats!
Leuk shaggy nu ook! He's nice Pling Foto's zijnook leuk!
Malin: Vervelend joh, dat Suev weer zo aan t luchtzuigen is, maar het is zeker verstandig gezien de recente operatie! Ach gut
Lusitana: Welkom (terug)! Fijn dat je nog eens je verhaal hebt verteld Ja
Wauw, die zwarte (op de eerste foto), WAUW! En die man is ook zeker Pling Je werk klinkt geweldig!
Hahahaha, er zullen idd wel meerdere ladies zijn die Nuno niet kunnen weerstaan...
hahahah, je hebt een boel leuke verhalen! Dat van "coitado" Huilen van het lachen !!
Saida: NOu bij Horse-Event moet je je alles voorstllen Haha! Er isw erkelijk van elke tak/wereldje iets vertegenwoordigd. Ook de PRM's komen, waar het hier een tijdje terug over ging. Ik zal foto's maken voor de achterblijver's Knipoog Leuk he die puberende paarden Haha!
Hahahaha wat gek dat ze ze uitspuugde!
Aline: He hoi!! Leuk artikel in Paarden van de Zon trouwens, echt leuk om te lezen!
Peet: Dat ziet er idd echt gaaf uit! Ga ik onthouden, goh jij alweer lekker op vakantie met de paarden, ik wil met Furia toch nog een keer graag naar de Loonse&Drunense duinen..
In mijn ogen kan je ruwvoer nooit overvoeren, maar of het echt noodzakelijk is al voor je paardjes?
Kwaad kan het iig niet Knipoog
Karina: Dan kan ik mijn nog voor voorlopig in de buurt wonende bokker ook even ontmoeten Knipoog

Dus op vrijdag gaan heen:

Citaat:
*Borderjay (Gabriella)
*Frank
*Amable (Danielle)
*Karina
*Madelief

Als je op vrijdags ook heen gaat zet je naam er dan ff tussen!

Bianca: gaaaaaf!! Meer meer meer foto's! Haha!

Zo... Nou zondag had ik dus wedstrijd, en Furia was gestresst!!! Niet normaal, was echt niet leuk, ik kreeg hem op geen enkele manier ontspannen
Geen idee waar het aan lag, maarja als gevolg gingen de proeven dus behoorlijk k*t.
Na de 1e proef merkte ik dat hij echt een volle plasbuik had, dus ik staan (normaal pist hij overal, echt geen schaamte heeft die poownie Tong uitsteken ), maar neuh hoor, meneer ging niet plassen....
Zn blaas was ook echt helemaal dik, nouja fijn daar moest ik de baan mee in Knipoog
Toen we klaar waren met de 2e proef, na 10 minuutjes ging hij eindelijk plassen Ach gut.
Maar hij was dus zo gespannen dat hij niet durfde/kon plassen.

Nou de punten vielen me uiteindelijk echt mee, 170&171, geen winstpunten maar ik had zoveel lager verwacht. Vond het goed gejureerd, commentaar was ik ook mee eens.
Weer 2 achten voor verzorging trouwens Haha! En een 7 voor mn houding. Alleen voor het in onstpannen, recht in aanleuning gaande paard een 5, maar was ik natuurlijk ook mee eens Ja
Op 1 coupon stond ook "werken aan kwaliteit vd gangen". ook helemaal mee eens, als hij zo gespannen is gaat hij krabbelen, kort lopen kortom dan zijn zn gangen ook bagger Haha! Maar ook echt hoor, normaal springt hij vrij vloeiend aan in galop, en nu (zo vertelde iemand hoe zij t eruit vond zien), *peng* net een elastiekje dat wegschoot...
Beetje jammer dus allemaal!

Vandaag komt Lodash, (van http://www.lodash.nl/ , Chiropractie) , ben erg benieuwd hoe&wat!Als ik zie wat voor verschil het heeft uitgemaakt bij het paard ve vriendin.... Maar dus daarna wel rustig aan met Furia!

Ooohja, gisteren zagen Furia en ik er erg natural uit Cool
we zijn met Barebackpad en mn emielvoestbitje op pad gegaan lekker odnje om, Furia dus bijna naakt zag er grappig uit Haha!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:44

kjoetie schreef:
Lusitana, heb je misschien recente fotos van Catita? ben benieuwd naar haar, heeft ze haar mooie kleurtje nog?

Een paar pagina´s terug staat deze, die is een maand oud.(Veulen is een vriendje)
Ze wordt schimmel.
Verder heb ik nog deze, maar eerlijk gezegd, maak ik niet zo vaak foto´s, moet ik maar weer eens doen.
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:09

madelief ziet er wel heel gaaf uit he
en ja met de paarden op vakantie is een droom van denk ik iedereen wel he Knipoog
heb er ook wel zin in
maar de Loonse&Drunense duinen.......... lijkt me ook wel erg mooi

jammer van je wedstrijd dat die niet zo liep als je wou
de puntjes waren niet slecht en een 7 en 8 toppie toch
gewoon van de mooie dingen genieten

nog mensen die zondag gaan horse eventen???????????
ik zal er wel met een kater rondlopen we hebben zaterdag een afscheid feest en ze hebben heel wat drank gehaald:+ hihihi denk dat ik celine maar laat autorijden erheen kan ik verder slapen hahahahah

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:01

madelief88 schreef:
Lusitana: En die man is ook zeker Pling Je werk klinkt geweldig!
Hahahaha, er zullen idd wel meerdere ladies zijn die Nuno niet kunnen weerstaan...

Ja, vrouwen vallen als een blok voor hem. Haha! Maar zijn charme is alleen voor onbekenden en oppervlakkige contacten. Zodra het masker af gaat, kan hij behoorlijk scary zijn...

Jammer dat de wedstrijd zo verliep, maar ook dat soort momenten zijn leerzaam toch? En uiteindelijk was je het met de jury eens dat scheelt al weer een hoop onnodige irritatie achteraf.

Peet, na de alcohol gewoon onzettend veel water drinken (en liefst tussendoor af en toe), dat voorkomt een kater, want uiteindelijk is een kater gewoon uitdroging.

Ik ga even kijken of het kleine postkantoortje in de buurt van de quinta pakketjes kan versturen, anders moet ik naar de stad, en daar heb ik een hekel aan. Ik heb tot nu toe wel steeds pakketten naar het grote postkantoor in de stad gebracht. Maar daar moet je dus een nummertje trekken enzo. Ik heb zo lang in een kleine gemeenschap gewoond dat ik dat soort dingen helemaal niet gewend ben... Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:52

hahaha wat ene verhaal van die scary man
alle mannen zijn toch scary Haha! Clown Duivel

en die kater ach zal wel meevallen ik zal niet te veel sambucca drinken hikhikhik

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:45

Cyrina -> Ik ben gisteren bij Mayke geweest en ze wil pas komen als Yaco terug is, hahaha! Haha!

Petra -> Ik zou graag mee willen, maar helaas is Rintske nog steeds niet zo ver.......
Rintske krijgt zowiezo 2x per dag een flinke pluk hooi.
Het gras op haar landje is megakort, dus daar haalt ze niet veel voeding uit.
Ik denk dat je daar goed op moet letten, of het gras niet te kort is, zodat ze wel gevuld raken zeg maar en hun voedingsstoffen binnen krijgen.

Miichelle90 -> Gaat ie met je? Of heb je nogal napijn?

Bianca -> Hey! Doei! Kom jij ook weer even om het hoekje kijken?
Fijn te lezen dat het zo goed gaat met Yippie en dat je er op hebt gezeten!

Madelief -> Ow! Die PRM's vind ik echt super! (tsja, zwart hè.....)
Veel foto's maken daarvan, hoor!

Vanmorgen echt heerlijk gereden met Rintske! Lovers
Ze reageerde best goed op mijn beenhulpen en zit.
Ik zit vaak nog teveel aan mijn binnenteugel en daar was ik heel erg op aan het letten, en gaandeweg ging het steeds beter.
We hebben veel wendingen gedaan waarbij ik probeerde haar van achter te laten sturen en ook dat ging veel goed.
Behalve dan op één plek waar ze dan moest afwenden maar niet langs wilde, daar lag ik steeds met haar in de klinch.
Ze heeft best flink moeten werken en was dan ook zeiknat, maar dat heb ik even goed gemaakt met een lekkere douche.
Ben weer beretrots op m'n parel!

Ik heb hier nog een paar fotootjes van Gemelo, de andalusiër ruin van Mayke waar ik regelmatig op mag rijden.
Zóóóó'n schatje is het!
Afbeelding

Hier is Mayke met hem bezig.
Afbeelding

Kijk die hals toch eens.....
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:50

michelle: ja zoiets zou ik ook niet echt geweldig vinden! Wat een eikels zeg!

bianca: Gaaf!! nu nog duidelijkere foto's Knipoog

madelief: nee was gewoon in Nederland, maar ik denk dat het wel een beetje te vergelijken is. Jammer van je wedstrijd, wie weet krijg je op je werk wel goede begeleiding om dat beter te maken!

peet: [ alle mannen zijn scary] Das wel een understatement Knipoog

Saida: Die hals is wel heel erg om te kwijlen! Het hele paard eigenlijk Knipoog

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:34

Citaat:
Cyrina -> Ik ben gisteren bij Mayke geweest en ze wil pas komen als Yaco terug is, hahaha!

Dat is chantage!!!!! Clown

Geweldige foto's van knuffelbeer Gemelo!!!

Ik heb ook nog een leuk foto'tje van hem, toen moch ik hem lenen voor de dag van de klassieke rijkunst;
Afbeelding

En als we dan toch bezig zijn, hier nog 2 van Mayke haar mannen;

Nombrado (oom van mijn Engreida)
Afbeelding

Goloso;
Afbeelding

Ik had ook nog een paar plaatjes van Cantaor op paard en erfgoed;

Hij is niet bang voor paraplu's Haha!
Afbeelding

Oh, pardon, ik heb mijn mond vol
Afbeelding

Eerlijk zullen we alles delen Haha!
Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:18

Ja gemeen hè, van haar! Clown
Dat kan dus nog wel even duren......
Leuke foto's van de witte duveltjes!
Ik heb laatst ook mooie foto's gemaakt van Goloso en gisteren van Nombrado.
Ik zal ze even uploaden naar Photobucket, kan ik ze hier ook laten zien. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:19

Mooie foto's weer Haha!

Even ego voor de rest: Robijn kent de hulp voor stap en halt Haha!
JEEEUH!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:37

Heerlijke foto's Cyrina, geweldig toch, een hengst die je heel gerust kan achterlaten bij aai-gierige mensen Haha!