Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje_M

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:20

wat gaan we lekker dames :')

Audesta lijkt wel aan de beterende hand dus? Het kleurt in ieder geval goed bij je tattoo haha

Ik wil weer beter weer, ik functioneer echt niet met dit weer -O-

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:47

Elisa, dit is nu bijna 11 jaar geleden dus ik heb weinig hoop dat de zenuw het nog gaat doen -O-

Pijnlijk als ze zo op je voet springen ;(

Hier ook hernia achtige klachten sinds een week. Normaal verhielp mijn chiropractor dat altijd, maar ze is ver weg verhuisd. Eens zien wie me nu kan helpen :=

Vandaag heb ik niks gedaan met de paarden. Het was de hele dag dikke mist, dus het trok me niet zo :=

_Tarzan

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:39

Nou dames, misschien moeten we het topic een nieuwe naam geven, de smurfen ofzo _O- Wat doen jullie allemaal met jullie zelf?! _O-

Karma was stout vandaag ~~}>
M’n vriend had mij al gewaarschuwd dat ze het mij nog lastig ging maken, dat gebeurde vandaag dus.
Ze was ontzettend drammerig, wilde de hele tijd galopperen, dribbelen in stap maar ook in draf, ze liep compleet weg van m’n been en liep dwars over haar schouder de bak door. Normaal doet ze dat echt niet en ik herkende het gedrag ook echt niet van haar.

Normaal zou ik al zijn gestopt of gefrustreerd geraakt, nu had ik doorgezet. En ze mocht van mij zeker weten niet galopperen want ik wilde haar niet haar zin geven :+

En ja hoor uiteindelijk lukte het mij om ontzettend fijn af te sluiten, het gedram om te zetten naar een los lijf. Ze liep uiteindelijk echt geweldig fijn en los, zelfs rechtsom was ze heel fijn te rijden, de aanhouder wint en zo leer ik steeds meer hoe ik dit moet oplossen :D <3 <3 <3