Ilona: Tof heey! Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Hoe lang is het geleden dat je concoursen hebt gereden? Mijn concoursmaatje vond het in het begin ontzettend wennen. Vooral die proeven in de B. Je hoeft niet meer te groeten bij het begin hè? Vond zij in het begin ongelooflijk raar!
Wanda: Half en half verwachtte ik dat al. Hij vond dat ook een mooie klus voor mij. hihi. Inmiddels ben ik ook druk met een halster voor Sam. Ik kan inmiddels best netjes naaien, al zeg ik het zelf...
Maar daar gaan we dinsdag dus werk van maken? Mooi. Hij had ook nog een gebroken boompje liggen volgens mij... Maar die doet ie zelf. Dat is laswerk en ik kan (nog niet?) lassen!

Branka: Ja, ik deel je mening, dus zwart is ook niet mijn ding. Zowiezo rijdt half Nederland op een zwart paard. Ziet er wel mooi uit hoor, maar oogt ook nogal gewoon tegenwoordig.

Zo, net weer heel kalmpjes ingereden en lekker rondgehobbeld op Sam. Hij was met opstijgen heet, maar met rijden ging het super. Daarvoor had Frank Despi gereden. Hij had Des in de bak opgezadeld. Terwijl hij aan het zadelen was, stond Sam nog in de wei te kijken en die wilde naar binnen. Dus Frank bezig, hoort ie ineens een zucht achter zich en staat Sam naast hem! haha. Was Sam over het hek gesprongen! Dat is maar liefst 1.20 m hoog en waarschijnlijk heeft ie dat vanuit stilstand gedaan!

Maar zo goed voelt Sam zich dus tegenwoordig, dat ie fluitend over het hek springt...