Het zal toch niet waar zijn?????? Ik ga voor je duimen... !! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het zal toch niet waar zijn?????? Ik ga voor je duimen... !! Prinslover schreef:Jeetje Karina....Het zal toch niet waar zijn?????? Ik ga voor je duimen... !!
. Jeetje mina... wat zal jij in de stress zitten nu!!! Wat een k.lote zooi.. en het ging allemaal al zo lekker.. pfff..

?
Fijn dat het nu beter met hem gaat!
het ziet er echt super uit bij jullie! Leuke foto's! Ik had je veulen nog niet gezien!
vroeger hoefde het paard niet eens nafegelijk te zijn!
Overigens woon ik niet in een heel klein dorp, maar ben regelmatig in nispen..een ons kent ons idee.. Staan die gereformeerde in jullie buurt levendigheid toe? dat zijn wel moderne dan 
Hahaha, ze gingen ook 1 keer heel stoer stijgeren! Maar had helaas geen camera mee.. maar wie weet komt dat nog is
. Karina schreef:Saida: Rintske gewoon meenemen hoor, hardstikke leerzaam voor haar. En als het alleen rijden niet lukt geef je maar een gil en dan rij ik met je mee. Naast Rico is elk paard stoer
Cyrina schreef:Dat komt omdat geiten , net als katten geen waterdichte vacht hebben, voor geiten is een stal dus geen luxe maar noodzaak, omdat ze anders echt longontsteking kunnen krijgen.
cloris schreef:Wel rustig blijven hoor Karina, jezelf zo druk maken heeft geen zin, daardoor verandert er niets![]()
Wat ik niet begrijp is dat het terrein particulier is, dus niet meer van defensie, en dat het van defensie niet verkocht had mogen worden, is dat omdat het grenst aan defensiegebied?

nee ff serieus: volhouden nog dat geduld
*

Maar heb wel heerlijk gereden (net als gisteren trouwens, hij kantelt nu veel makkelijker zijn bekken nu Steffi geweest is) en Suevo heeft echt super zijn best gedaan!

zal niet helemaal meevallen, je hebt zolang voor hem gezorgd.
Snowy2004 schreef:Suelza: Dat is ook erg van je oog. En dat ze dan ook niets kunnen zeggen of het blijvend is of niet. Kan je niet naar een ander ziekenhuis gaan, die misschien iets meer van ogen af weet. Sterkte.

Ik duim voor je dat alles weer goed komt!