Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Trusten

Daarna ben ik weer naar Otje gegaan. Ik heb em even weer lekker gepoetst en ik ben tot de ontdekking gekomen dat hij weer aardig aan het aankomen is
Moet ik toch maar weer wat aan gaan doen. Zijn maatje Fifthy heb ik ook weer geborsteld, maar die heeft zo'n enorm dikke staart en manen dat je er geen borstel doorheen krijgt en er hebben zich al aardig wat dreads gevormd. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
, we moeten met onze vereniging tegen een vereniging uit Utrecht spelen. Dat doen we elk jaar. Vorig jaar zijn we daar geweest en dit jaar komen ze bij ons
Hopelijk is het morgen wel mooi weer, want we hebben alleen buitenbanen en een kleine kantine.
Ja,duh,beest is net 3 jaar.
).

wat een kanjertje zeg!
) maar als hij voelt dat ze scheef gaan hangen of als ze hooo roepen staat hij gelijk stil. Hij is echt ontzettend braaf en lief en laat gewillig alles met zich doen, hij vindt het echt helemaal geweldig
Hoefjes krabben, wandelen, borstelen... mijn super penny paard
En die twee meisjes (ze zijn 5 en 9 en het zijn zusjes) zijn nu aan het sparen voor een zadeldekje
Toen ik dat hoorde zei ik dat ik er nog wel een paar thuis had liggen maar omdat ik ze nooit gebruikten had ik ze niet op stal, die meiden vinden dat hartstikke leuk!
Jenna schreef:Mynk deed het echt fantastisch.Die lui hebben stront in hun ogen hoor!Jemig ik kreeg echt kippevel van die bewegingen
), kom er niet aan toe om alles bij te lezen...

Hihi

Mocht eigenlijk niet, maar ik kon mijn idool daar toch niet gewoon laten staan
Soto ook nog Doma Vaquera zien rijden met een Crusado, zag er heel fijn uit 
) me dat ik wel goed kon rijden en dat ik volgende keer op een PRE hengst mocht die alle knopjes bezat. Nu was ik aanvankelijk niet van plan om terug te komen, maar ja, dat kon ik niet weerstaan (was wschlk een tactiek, maar ja...). De volgende dag besteeg ik dus een superchique PRE schimmelhengst en mocht ik de piaffe - passage - spaanse pas en wisselknopjes testen. Heel leuk, maar ook weer een paard dat niet echt licht aan de hulpen was oid, ik reed hem op stang en trens en de stang was geen dresuurstang maar echt zo'n dikke spaanse stang waar het paard volgens mij niet echt plaats voor had in zijn mond 
Ik zal hem straks nog wat beweging geven, want zijn vakantie is ook over nu

)
Gister dus voor het eerst weer heen, ik was echt happy m weer te zien, had m erg gemist! En lekker gereden, rijden ging goed! Vandaag ook weer heen, wat foto's gemaakt, was alleen in mn eentje en Furia was niet in een fotogenieke bui

Ze komen toch niet als je ze roept, dus dat kan makkelijk idd
Dreads is toch makkelijkst als je het wast, dan gaat t er wel uit.Citaat:Cinv, heb het filmpje ook gezien, toch een deel ervan. Heb het maar afgezet want das echt niks voor mij. Laat mij maar op dat paard zitten en dan die vent in het midden. Zou me wel kunnen uitleven.
Foto's volgen!
en lekker bleef zitten