Zo zo, wat heb ik het druk gehad de laatste dagen...
Dus telkens gewerkt van 8.30 tot 17.00, en 's avonds had ik ook aldoor al plannen.
O.a dus mijn diplomauitreiking, iets wat ik bijna vergeten was en niet verwacht had dat het zo groot zou zijn. Was erg leuk dus, en zelfs nog een prijs gewonnen (van de Duitse Ambassade, voor beste leerling suits van het VWO). En vrijdagavond had ik al meteen mijn eerste bedrijfsfeestje, een barbeque voor mijn afdeling, maar was wel iets luxer dan een normale barbeque haha, was meer gewoon chique uit eten (met onder andere kreeft en andere luxe dingen, en de toetjes hadden onze bedrijfsnaam er op
)
Ik had het dus zelfs zooo druk, dat ik Furia sinds maandag niet meer gezien had...
Gister dus voor het eerst weer heen, ik was echt happy m weer te zien, had m erg gemist! En lekker gereden, rijden ging goed! Vandaag ook weer heen, wat foto's gemaakt, was alleen in mn eentje en Furia was niet in een fotogenieke bui
Kijk maar:

Wat mot je 

Modderspetters everywhere

Even hallo zeggen!

Galopje, ook lekker duf 

En hier aan t spelen
En de enige mooie foto:

Had nog geen foto van zn oog en vind deze goed gelukt 
Coor de rest:
Heb leuke foto's voorbij zien komen, paarden op keuring etc.
Soeske: oeei, das niet leuk, hoefbevangenheid...
Nouvel: Drachtig! Wat gaaf! Herkende Tulipa meteen in PaardenvandeZon, is Fifi Refilona?
Pipi: Minke ziet er super uit! Gefeliteerd met dat ze is opgenomen iig, balen van de strenge jury..
Peet: Maak je geen zorgen, ik ken ook ruinen/merrie's die dit doen dus is absoluut geen reden voor castratie. Is meer kwestie van afleren en hem leren te socializeren met andere paarden (denk ik).
Hahaha zasread, de namen van je cavia's omgewisseld
Ze komen toch niet als je ze roept, dus dat kan makkelijk idd
Dreads is toch makkelijkst als je het wast, dan gaat t er wel uit.
Citaat:
Cinv, heb het filmpje ook gezien, toch een deel ervan. Heb het maar afgezet want das echt niks voor mij. Laat mij maar op dat paard zitten en dan die vent in het midden. Zou me wel kunnen uitleven.
Geweldig, zo denk ik dr nou ook over! Heb het filmpje dus niet bekeken, kan gewoonweg niet tegen dat soort dingen...
Welkom, Nicky_f!
Leonietje: Gefeliciteerd met de opening van jullie winkel!!
DinkeyGirl nog gefeliciteerd, met je verjaardag! Leuk van Dinkey!
Idra leuke vakantie gehad zo te horen!
Nou ik ga nu eten doei