Bedankt allemaal voor de galoptips,
Ilsemarie, ik spring idd ook zoveel mogelijk in de voorste bocht aan, zodat ze eigenlijk nog een halve cirkel moet en dus goed aan zou moeten springen.. maar om de een of andere manier lukt het om toch rechts te springen!
Esther, Stelling juist wel naar buiten? Ik wist het niet meeer... vorige week les gehad, toen ging het goed en nu lukt het weer niet... maar misschien is dat het juist wel! Ik wist dat ik stelling moest vragen dus vroeg ik haar wat naar binnen, maar nu je het zo zegt, ze gooit dan natuurlijk haar rechterschouder meer naar buiten! Ik ga het eens andersom proberen

Ik heb haar vlak voor ze kreupel werd een aantal weken geleden laten masseren, en toen had ze beide kanten op voldoende lengtebuiging. Maar ze vindt haar rug los laten erg moeilijk, dan moeten we echt al behoorlijk lang en fanatiek rijden voor ze is wat zakt. Misschien toch nog maar een keertje de masseur erbij halen, dat heeft al wel heel erg geholpen, maar ze is 'beleerd' met een verkeerd zadel en is daardoor gelijk al heel strak in haar rug helaas...
Fijne les gehad met Goya! Ziet er goed uit zeg... en leuk, zo'n frontriem zoek ik ook nog

Martine, lekker joh! Dat weer... maar wel inderdaad te warm om overdag te rijden. Leuk dat jouw mannetje het water in ging! Toch wel een kleine droom hierzo

Oeh, mijn meisje heeft zich vandaag al misdragen! Ik had vanmorgen tentamen dus was niet thuis maar de hoefsmid kwam.. stalgenootje was er en zou haar wel even vasthouden... liet ze zich eerst al mooi niet vangen en daarna maakte ze ook duidelijk ZELF de dienst uit! Bijten en zelfs wat schoppen richting de smid...
Ze vindt het nooit leuk, dat weet ik, maar ze is dan gewoon knorrig bij mij, wat te mopperen maar werkt wel mee. Nou, nu eerst dus mooi niet! Maar uiteindelijk kreeg ze door dat die vervelende mensen toch niet weg gingen, en toen deed ze netjes mee...

Mijn moeder zei trouwens dat het wel mee viel, dat ze alleen gewoon haar been ECHT niet wilde geven maar dat ze niet geschopt heeft... Dat hoop ik eigenlijk, maarja.