Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar goed, zal wel mee vallen... Ik wacht komende weekjes even af en dan ik ga de grote stap maken. Hoe zit dat met kostenverschil btw? Is het nu dan duurder dan na 1 okt? Of juist niet? Nouja, als ik m wil, dan vraag ik m toch wel aan

Heb het rustig aan gedaan, totaal half uurtje longeerwerk. EN ik heb zijn staart uitgewassen. Zooo bagger kwam ervanaf zeg. Is nu weer mooi zwart (voor zolang als het duurt)
. Kan je ook alvast wat ervaring mee op doen! Maar als je dit jaar nog officieel wil starten kan je hem inderdaad beter nu al aanvragen
. Annash schreef:Foei Anouk, vasthouden aan een bruine of een andere aparte kleur! Goed paard heeft geen kleur!!!
Hahaha ik zit maar te dollen hoor
Ben vanaf vandaag officieel aan het afstuderen. Ben nu al druk hahahaha.
Dus ik zal er de komende weken wel wat minder zijn, maar in het weekend wel gewoon!

. Dan wordt de zoektocht nog even wat moeilijker
. Goede bouw, goede beweging en het leuke kleurtje en niet te vergeten een geweldig karakter. Ik zie soms wel eens bij Adalberti PRE's in zwart of bruin maar dan ben ik weer niet zo weg van de bouw of de beweging
. 
. Ben benieuwd hoe lang het duurt.. Volgens mij zijn ze best rap! En dan kijken we wel verder..
. Gefeliciteerd
.
. Haar uier en banden zijn hetzelfde als gister.
vandaag emailcontact gehad met je-weet-wel-wie....
BrankaZ schreef:Hoef jij ook niet te zien aangezien het mijn mening is
En als je verder zoekt zijn er zeker mooie zwarte en bruine PRE's (b.v. Liqor). Alleen zijn dat er verhoudingsgewijs minder dan schimmels.
. Ik denk doordat ze ook op kleur zijn gaan fokken ze de rest een beetje zijn vergeten. Als ze op beweging en karakter enz fokken en er komt toevallig een kleurtje uit dan heb je denk ik een leuker paard
.