[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:42

Afbeelding
Afbeelding
hier beloont ze roxy na het parcours
Afbeelding
met ze alle ff op de foto
Afbeelding
LET HIER OP ROXY DIE SLAAPT HAHAHAHAHHAH

ja hier dus de foto`s van een geslaagde dag gisteren
Laatst bijgewerkt door peetisgreat op 07-09-08 20:50, in het totaal 4 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:43

Suus: Zeker jammer!! Je hebt wel 2 knappe mannen hoor. Goya heeft trouwens een flinke nek zeg Vingers aflikken . Maar hij zat me wel echt aan te kijken "wie ben jij dan? En waarom wil je me aaien? Dus ik heb alleen maar staan kijken. Brammetje wou al lekker gaan happen haha, gelukkig lag er hooi voor de stal Knipoog . En wie weet... kom ik er nog eens! Dan laat ik het wel ff weten. Hoezo moet jijook naar de dokter als ik vragen mag?

KI: Jaa voor je eigen paardje doe je alles haha. Leuk dat je weer gaat starten Haha! .

Peet: Hoe is het eigenlijk met jou? Gaat het een beetje? Ben je nog samen?

Jasmijn: Meis, wij zijn er hier voor je hoor!! Vertel het maar als het je dwars zit..!! Gelukkig kan je nog wel enorm genieten van de paarden! Lovers Hoe is het met Bandito?

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:47

Leuke foto's Peet Ja

@ Prinslover: Inderdaad. Het word echt zwoegen, dat weet ik zeker. Maar als ze dan eindelijk uit die trailer komt en haar stalletje in loopt op mijn vertrouwde stal, dan ben ik vast ineens niet meer moe Haha!

Ik moet nu nog zo'n 800 foto's bewerken ROFL

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:49

iloon je hebt een pb`tje

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:57

Frank, nou vrijdag hebben ze me nou juist net wel erg nodig... Dan is er geen andere personeel (en mijn baas zelf is op vakantie).
Kan altijd even overleggen!

Peet dank je voor de steun he..

Ilona, met Bandietje gaat het goed, afgelopen donderdag hem lekker zien rennen (vanaf de weg naar mn Ox en Dan) en die zaterdag ervoor langs geweest.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:58

Gelukkig dat het goed gaat met m... Hij is vast en zeker gegroeid? Komen er weer een keer foto's?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:59

Madelief -> Nee ik ga niet naar Horse Event.
Weet ook eerlijk gezegd niet wat ik me erbij moet voorstellen.......
Was wel ff schrikken met Fuur las ik, maar gelukkig niets aan het handje. Lachen
Toen ik me niet zo lekker voelde afgelopen week heb ik ook niet zoveel gevraagd van Rintske.
Gewoon ff lekker hobbelen, en alleen dat al zorgt ervoor dat ik me stukken beter voel.

Ilona -> Lekker een weekje weg geweest las ik, uitgebubbeld nu? Knipoog
En een gezellig dagje bij Cyrina geweest!
Je bent wel héél erg enthousiast over Yaco........ hihihi!
Jij bent echt zo'n gezelligheidsmens volgens mij! Haha!

Cyrina -> Ik geloof graag dat Yaco in het werk nog mooier is! Haha!
De juiste persoon komt vanzelf wel op zijn pad, gelukkig hoeft ie niet weg.
Lijkt me wel eens leuk om jouw paardjes in het echie te zien, misschien dat Mayke dan ook wel mee wil.
Zou je dat leuk vinden?

Jolijn -> Haha! Helemaal happy met je nieuwe paardje! Haha!

Sanne -> Als Iggie hengst blijft lijkt het mij niet verstandig om hem bij Rintske te laten, hihihi!
Wat wordt ie al groot en steeds mooier!

Danielle -> Veel succes (en plezier!) op Horse Event!

Marielle -> Leuke foto's van jou op Djemo!
Lijkt alleen of je je beugels wel wat langer kan laten, of niet?
En wat een gave foto's van Macho vrijspringen!
En die van je dochters, ook leuk, gaaf dat ze zo goed hebben gereden!

Daphne -> Welkom hier! Clown
Wat een leukerd is Givano! Lijkt wel iets fries in te zitten.

Benthe -> Jeetje, das wel een heftige reactie op zo'n klein wondje dan....... Nagelbijten / Gniffelen
Hoop dat het snel beter gaat!

Malin -> Gekke Suevo dat ie ff lekker uit z'n dak kon gaan! Haha!
Was wel ff lekker voor hem.
Jammer dat hij die band weer om moet, maarja, het is even niet anders.....
Jeutje wat een ritssluiting heeft ie zeg! Wow!
Ziet er wel goed uit overigens.

Frank -> Wat een superpaard heb jij toch aan Des!
Knap hoor dat hij zo rustig bleef!
En die foto van hem....... Vingers aflikken Kwijl

Michelle -> Klinkt leuk die Sportpaardengala!
Ik ben ook niet zo van de KWPN-ers, heb ze liever grover van bouw en het allerliefst barok. Haha!
Maar soms heb je er idd wel eens eentje tussen die toch wel iets heeft.
Ik denk dat het inrijden ook van het paard zelf afhangt.
De meeste paarden zijn pas met hun 4e klaar, maar er zijn er ook bij die rond hun 6e pas klaar zijn, of (zoals die van mij) met hun 3e.
Je kan daar hele discussies over houden, maar ik denk dat je gewoon goed naar het paard zelf moet kijken.
Die van mij had denk ik alle kanten op gegaan, die is al bang van een trailer die zomaar in ene op het pad staat........ Nors opkijken

Petra -> Jammer voor Celine dat de proef met Tsjillert niet zo goed ging, maar gelukkig heeft Roxy het goedgemaakt. Haha!
Je ziet het, je moet er zelf op wedstrijden rijden! Knipoog
Is de Woodyranch vol met de herfstvakantie?
Anders gewoon ff Googlen op 'vakantie met paard'. Vork

Lusitana -> Tuurlijk mag je meepraten!
Wat maakt het uit of je nu vaak komt of niet? Pling
Ben wel weer benieuwd hoe het gaat met je paardjes!
Wat een lekker ding is die Nuno! Doe mij die maar! Lovers
Ik ben gek op zwart, dus die hengst mag er ook bij, hahaha!
Ik vind Fauno ook al zo'n lekker ding, maar die kan ik in het echie zien en knuffelen, das toch leuker dan op de foto. Pling

Jasmijn -> Ojee meisje, kom hier, krijg je een hele dikke knuf van mij! Ach gut Ach gut Ach gut
Het is heel hard, maar misschien was het ff nodig voor jou om er nu echt een punt achter te kunnen zetten.
Komop meis, je kan het wel aan!
Gelukkig ook wat leuks meegemaakt vandaag! Positief blijven denken, hoor!

Vandaag had ik les op Rintske, en madam begint me al uit te proberen.
Het was te verwachten, ze is met alles vrij vlot, dus nu ook met 2 maanden onder het zadel........
Ze was heet en niet in een rustig tempo te krijgen, dus hele korte wendingen met haar gedaan, en op de plaats laten wenden met de achterhand.
Daarna ging ze veel rustiger en ontspannen lopen.
Afgelopen week was ik tijdens het rijden met mijn stijgbeugel langs een stalen buis gegaan waar ze van schrok, en nu ging ze er óf wijkend langs, óf zo dicht erlangs dat ik mijn buitenbeen wel móést aanleggen wat haar weer het excuus gaf om tempo te maken.
Door haar toch even behoorlijk aan het werk te zetten ging het steeds beter, en uiteindelijk ging het goed en zijn we gestopt.
Toen ik afstapte gaf ik haar een paar brokjes, en wat denk je dat ze deed???
Ze spuugde ze zo weer uit! Hahaha!
Mevrouw was beledigd! Haha!
Ik heb haar afgezadeld en lekker laten rollen en Mayke ging met haar spelen in de bak. (WAUW! wat is ze dan mooi!)
Daarna kwam ze toch weer bij me, een beetje quasie nonchalant snuffelend aan mijn zak en toen accepteerde ze m'n brokjes wel, de muts.
Mayke en ik moesten er wel erg om lachen. ROFL
Echt een ram! zei Mayke.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:37

KG_Images schreef:
Over 2 weekjes moet ik met Roc starten, voor het eerst in 13 maanden. Ik vind het best spannend, kreeg al weer kriebels in m'n buik toen ik m'n naam op de startlijst zag staan Lachen . Ik ben benieuwd hoe het gaat. Roc gaat z'n best doen wanneer die muziek aan gaat, dat weet ik zeker. Nu ik nog kop erbij en lekker rijden Lachen

Spannend. heb je dan ook dat je niet meer kunt eten enzo? Ik vond vroeger wedstrijdrijden gewoon gezellig, maar op een gegeven moment begon ik zenuwachtig te worden (had denk ik ook wel te maken met de verwachtingen van mijn ex) en na een tijd ploeteren heb ik de pijp maar aan Maarten gegeven. Daar zal ook wel meer achter hoor, maar goed. Nu weet ik niet of ik het leuk zal vinden of niet, maar het kriebelt soms wel.

En ach, eenmaal in de ring gaat het allemaal goed gewoon, toch?

Peet, wat een leuke foto´s, leuke peek van de dag (sorry sommige nederlandse woorden kan ik niet meer opkomen).

Voor wie Nuno zo leuk vinden: Hij is zeker aantrekkelijk een charmant, maar het blijft een Portugees (kort lontje). Maar hij is op een of ander Lusitano evenement in Duitsland binnenkort (daarom kon hij niet met mij ook nog naar de Nederlandse Lusitano dag komen, wat wel in de planning lag. Nu komen we in april naar de iberische dag). Dus die hem life willen zien, op naar Duitsland Tong uitsteken Hij is niet meer vrij(gezellig) trouwens.... Klein belangrijk detail Knipoog

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:45

peet: leuke foto's, doet mij weer denken aan m'n eigen concourstijd haha.
enne: bij van loon in loon op zand hebben ze blokhutten....

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:12

Lusitana schreef:
KG_Images schreef:
Over 2 weekjes moet ik met Roc starten, voor het eerst in 13 maanden. Ik vind het best spannend, kreeg al weer kriebels in m'n buik toen ik m'n naam op de startlijst zag staan Lachen . Ik ben benieuwd hoe het gaat. Roc gaat z'n best doen wanneer die muziek aan gaat, dat weet ik zeker. Nu ik nog kop erbij en lekker rijden Lachen

Spannend. heb je dan ook dat je niet meer kunt eten enzo? Ik vond vroeger wedstrijdrijden gewoon gezellig, maar op een gegeven moment begon ik zenuwachtig te worden (had denk ik ook wel te maken met de verwachtingen van mijn ex) en na een tijd ploeteren heb ik de pijp maar aan Maarten gegeven. Daar zal ook wel meer achter hoor, maar goed. Nu weet ik niet of ik het leuk zal vinden of niet, maar het kriebelt soms wel.

En ach, eenmaal in de ring gaat het allemaal goed gewoon, toch?
|
Ik heb dat ook inderdaad, maar ik kan er mee omgaan. 's ochtends eet ik dan bijvoorbeeld een heel klein beetje yogurt met cruesli en 's middags wil er nog wel een hamkaas croissant in, maar dan houd het echt op. 'k probeer zo af en toe wat lekkers te bikken, om wat in m'n maag te hebben. Met Roc ben ik over het algemeen wel rustig, omdat hij me never nooit laat zitten op wedstrijden, maar zich juist voor de 110% inzet. Dat geeft mij vertrouwen zodat ik minder zenuwachtig ben, maar dat zal met een debuut wel anders zijn denk ik Nagelbijten / Gniffelen . Ik vind het hartstikke leuk, zeker de kür. Ik heb mijn kür zelf gemaakt en die 5 minuten zijn voor mij ultiem paardrijgenot. Ik vind het heerlijk om mijn rentree te maken met de kür, in plaats van met een normale proef. Echt even een kick off Lachen !

Als je echt heel erg zenuwachtig bent, moet je eens Bach druppels proberen (homeopatisch), bij mij werkt het erg goed, erg relaxend Ja

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:21

Ja, die ken ik.

Leuk hoor zo´n kür, zeker als je hem zelf in elkaar hebt gezet. Veel succes alvast, mocht ik het later vergeten.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:35

_Saida_nee kan mijn beugels niet langer doen, dan verlies ik ze hoor heb niet zulke lange beenen Pling
en ja gaaf he van macho echt geweldig springen kan hij Pling
peet lekker arogant zijn wij he !!!!!
als het nou iemand zij met verstand ,laat haar maar lekker in haar waarde mijn tijdt komt , eens zal ze van mij zijn.en ook van jou ?
nou ga lekker naar mijn bedje toe Slapen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:45

haha de barokke boksters gaan enteren....!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:51

Dankjewel Lusitana! Gave paarden heb je trouwens in je profiel staan zeg! Ja

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:56

Zoo ik ben ook weer in het westen geariveerd Haha!

Heb het onwijs naar me zin gehad Haha! was erg leuk by moravita. Gezellig mensen ! Erg leuk.
Ilona & Benthe : Heb strana ook weer gezien Tong uitsteken hy zag er onwijs goed uit Knipoog
Mooie nakomelingen Haha!

Zag ook weer erg mooie paardtjes voorby komen Haha!
Olala der staat daar een ruin jo by moravita. Echt onwijs leuk.
Zou hem zo meewillen nemen, maargoed moet ik eerst toch wel aardig sparen.
Echt zown paardtje die lekker arrogant is, echt geweldig. Echt mijn soort hahaha.

Nou met de trein reizen doe ik dus ook NOOIT meer van mij leven. eerste en laatste x.
Hahaha.

Zal mrogen ff alles byleze Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 23:10

Nog steeds in meeleesmodus hier. Geen tijd om te reageren, sorry.

Maar wilde toch even reageren op Jasmijn. Wat een #$@$%^streek van hem zeg. Zijn gewoon geen woorden voor. Sterkte meis.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 23:26

KG_Images schreef:
Dankjewel Lusitana! Gave paarden heb je trouwens in je profiel staan zeg! Ja

Thanks. Maar er is niet een paard bij waarvan ik zou zeggen: Dat is nou echt een droompaard voor mij. Maar ja, ik ben toch niet zo van droompaard, elk paard is uniek en ik neem ze zoals ze komen. Als ik nou MOEST kiezen, zo van zoek er maar een uit voor je verjaardag, dan werd het deze:
http://i133.photobucket.com/albums/q63/ ... ar2jpg.jpg
Een paard moet me aantrekken op niveau van de ziel. Dit is een wijs paard. Kan het niet zo goed omschrijven.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 23:29

Leuk joh, echt een knap ding. Ik snap dat wel, wat jij bedoelt met wijs. Ik heb een humoristisch paard, hoe raar dat ook klinkt. Zo'n lang leve de lol ding *LOL* . Sienna ken ik nog niet goed, maar dat gaat vast goedkomen Ja

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 23:37

Catita is heel innemend. Branca is een beetje een dwingeland, maar op een vriendelijke manier. Ze "vertelt" wat ze wil, ze dramt niet echt. Ze zijn beide erg communicatief zowel verbaal als nonverbaal. Catita hinnikt gewoon elke keer als ik roep, of dat nou dagelijks is of tien keer op een dag, heel leuk. Branca laat in haar hinnik horen of ze blij is om me te zien of dat ze denkt dat ik te laat ben of dat ze verrast is me te zien...

Over hinneken, wel een leuk verhaaltje daarover. Toen Nuno een weekeinde uit kamperen ging, heb ik de paarden gevoerd. Toen ik daarna op de scooter aan kwam en Nuno nog op bed lag (en de paarden nog niet gegeten hadden omdat hij toen tijdelijk zonder stalhulp zat) werd ik begroet met luid gehinnik, zo van geef ons even eten!!!
Dat heb ik dan ook maar gedaan. Maar nog brengen ze het geluid van de scooter in verband met voeren, ik krijg altijd een welkom.
Tojo heeft trouwens de gewoonte om met de voorbenen in de -gelukkig betonnen- voorbak te gaan staan als het etenstijd is. Hij sloopt ook regelmatig de automatische drinkbak, maar we weten niet goed hoe.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:41

frankiej schreef:
peet: leuke foto's, doet mij weer denken aan m'n eigen concourstijd haha.
enne: bij van loon in loon op zand hebben ze blokhutten....

heb je een adres dan

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:45

ben nu ook ff aan het kijken bij het schuttershof iemand bekend mee ???????
ziet er wel leuk uit

en saida ik weet eigenlijk niet of woody vol zit moet nog ff kijken

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:57

Ilona, thnx Lachen
Goya is idd altijd wat afwachtend, maar als je hem een snoepje geeft is het goed Haha! Brammie hapt idd altijd haha, die boef. Heb ze t weekend wel gemist hoor..
Waarom ik naar dokter moet, heb waarschijnlijk 2 steenpuisten, onder me oksel en iets lager, welke ontzettend zeer doen.. Moet er om half 10 wezen dus ben benieuwd..Zie er wel tegenop..
Saida, wat een grapjas die rintske van je haha.
Lusitana, mooi optrekje zeg! Kan me voorstellen dat je de mensen mist, maarja, ieder voordeel heeft ze nadeel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:48

Nou, ik heb 1 druk weekend en kan meteen een uur bijlezen Clown

Leuke foto's voorbij zien komen Pling
Een paar meetings geweest zie ik al wel Clown

Leuk hoor!

Ik heb weeeer blaasontsteking, dus nu een zwaardere kuur, en urine op kweek voor mijn nieren.

Zaterdag Lionel Richie geweest, Was echt een TOPSHOW!

Robijn wordt vanmiddag geënt Lachen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:31

soeske die -"steenpuisten" kun je krijgen van deo. Die moet je altijd ´savond afwassen. Ik ben zelf geopereerd aan een lymfklierontsteking daarvan, zeer pijnlijk, want de plaatselijke verdoving werkte niet, maar goed dat ben ik, bij de tandarts werkt een normale verdoving ook niet. Loop nu al weken met een kies waarvan zenuwen maar niet doodwillen, ondanks herhaaldelijke behandelingen van de tandarts. Zit nu aan de antibiotica en over drie weken gaat ze weer proberen de behandeling af te maken...

Robijntjah, ik voel met je mee, ik heb eens maanden met een blaasontsteking gelopen ene kuur na de andere, vreselijke pijn...
En het komt regelmatig terug, ik ben super gevoelig wat dat betreft.
Evenals ooronsteking trouwens, dat houdt bij mij ook maanden aan. Liep ook onder vaste controle bij d eKNO, maar na d everhuizing niet meer. hier is er niet tussen te komen, dus moet maar weer wachten tot het in een accuut stadium komt.
Maar goed, zal maar niet over mijn ziektes en zeertjes beginnen, want dan ben ik met een paar paginas nog niet klaar, hahaha.

Lionel Richie, wow!
Dat miste ik in Góis, uitgaansmogelijkheden, maar dat heb ik nu volop en Porto zijn vaak goede evenementen, concerten etc.

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:39

frankiej schreef:
meid, je straalt echt op de foto's!
Gniffel, heb ik even mooi weten vast te leggen Cheese! , al die straling, daar was geen flits voor nodig Cool Haha!

frankiej schreef:
maar tis ook een prachtdier. lekker kriebelnekkie he met die korte maantjes. hij toont zich echt al wel barok!

Hmm, hier straalt er nu nòg eentje vanaf de zijlijn van toch wel wat trots Bloos

frankiej schreef:
doet de loer nog goed z'n werk of is het seizoen inmiddels op z'n einde?
Gelukkig zijn de dazen 'm nu wel zo'n beetje gesmeerd (op een enkeling na nog op de warme zonnige dagen). Maar hij heeft het goed gedaan! Het houdt uiteraard niet alles bij de paarden weg, maar het scheelt toch wel een hoop! Het is hier een ramp in de zomer qua vliegend (en ook stekend) gespuis, dus de loer mag de hele zomer lekker blijven staan Knipoog