hier beloont ze roxy na het parcours

met ze alle ff op de foto

LET HIER OP ROXY DIE SLAAPT HAHAHAHAHHAH
ja hier dus de foto`s van een geslaagde dag gisteren
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KG_Images schreef:Over 2 weekjes moet ik met Roc starten, voor het eerst in 13 maanden. Ik vind het best spannend, kreeg al weer kriebels in m'n buik toen ik m'n naam op de startlijst zag staan. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Roc gaat z'n best doen wanneer die muziek aan gaat, dat weet ik zeker. Nu ik nog kop erbij en lekker rijden
Lusitana schreef:|KG_Images schreef:Over 2 weekjes moet ik met Roc starten, voor het eerst in 13 maanden. Ik vind het best spannend, kreeg al weer kriebels in m'n buik toen ik m'n naam op de startlijst zag staan. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Roc gaat z'n best doen wanneer die muziek aan gaat, dat weet ik zeker. Nu ik nog kop erbij en lekker rijden
Spannend. heb je dan ook dat je niet meer kunt eten enzo? Ik vond vroeger wedstrijdrijden gewoon gezellig, maar op een gegeven moment begon ik zenuwachtig te worden (had denk ik ook wel te maken met de verwachtingen van mijn ex) en na een tijd ploeteren heb ik de pijp maar aan Maarten gegeven. Daar zal ook wel meer achter hoor, maar goed. Nu weet ik niet of ik het leuk zal vinden of niet, maar het kriebelt soms wel.
En ach, eenmaal in de ring gaat het allemaal goed gewoon, toch?
KG_Images schreef:Dankjewel Lusitana! Gave paarden heb je trouwens in je profiel staan zeg!
frankiej schreef:peet: leuke foto's, doet mij weer denken aan m'n eigen concourstijd haha.
enne: bij van loon in loon op zand hebben ze blokhutten....
frankiej schreef:Gniffel, heb ik even mooi weten vast te leggenmeid, je straalt echt op de foto's!
frankiej schreef:maar tis ook een prachtdier. lekker kriebelnekkie he met die korte maantjes. hij toont zich echt al wel barok!
frankiej schreef:Gelukkig zijn de dazen 'm nu wel zo'n beetje gesmeerd (op een enkeling na nog op de warme zonnige dagen). Maar hij heeft het goed gedaan! Het houdt uiteraard niet alles bij de paarden weg, maar het scheelt toch wel een hoop! Het is hier een ramp in de zomer qua vliegend (en ook stekend) gespuis, dus de loer mag de hele zomer lekker blijven staandoet de loer nog goed z'n werk of is het seizoen inmiddels op z'n einde?