Zo iedereen heeft weer veel meegemaakt zeg. Ik heb vandaag heerlijk buiten gereden. Een lekker rondje door de duinen, samen met de andere verzorgster op Oelke. Was erg gezellig! Ook ik heb het blad binnen gekregen! Leek me erg leuk, plaatjes waren echt om te genieten, heb alleen nog niet goed kunnen kijken helaas.
Peet: Ik zou hem maar even goed in de gaten houden hoor. Principe deed dit namelijk ook (meerdere malen). Ik zat er zelf een keer op toen die een fries greep! Hij draaide daarna helemaal door, en kon nog met moeite afstappen. Ben toen meteen uit de bak gegaan. Eerst deed ie het alleen naar Friezen, maar toen ineens naar ieder paard wat hem niet aan stond. Hij is toen zelfs van de manege weg gegaan, omdat iedereen hem echt gevaarlijk begon te vinden. Hij had namelijk ook zn verzorgster op de grond aangevallen toen die los stond (raakte buiten bewust zijn). Daarna is die echt HEEL erg hard aangepakt!! Echt super streng, en vanaf die tijd was die weer braaf. Maar het blijven hengsten, hoe lief ze ook zijn, ze kunnen altijd gekke dingen doen. (Eigenaresse haar dochter reed toen ze 10 was met Prins tussen de merries in de les). Dus zorg dat er iemand op hem rijd die hem flink de baas is!! Zodat hij het geen 2e keer zal doen.
Soeske: Wat balen zeg van Claudje.. Arm beestje, en nu ook nog alleen staan. Ze zijn vast dikke maatjes, dat zal wel even wennen zijn. Maar het is natuurlijk belangrijker dat ze beter wordt!
Zasread: Fijn dat alles goed is geregeld op je werk. Wat voor werk doe jij eigenlijk
?
Pipi: Je meisje ziet er prachtig uit hoor! Als die bolhoedjes er geen ster van maken, dan zet ik het er wel achter. Vind haar op de foto al een beauty, laat staan in het echt 
Lusitano: Ik zou ook maar even naar je zadel laten kijken. Hoop niet dat het een soort trauma is, anders ben je verder van huis. Laten we het beste er maar van denken! 
Cin: Ik ga het filmpje zo even bekijken, al denk ik nu al dat ik het liever niet wil zien. Gelukkig kan ik m gelijk wegdrukken als ik dat wil!