[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:48

Haha, ja, hier sprak ik vandaag iemand die maar liefst 27 dagen overtijd was! Die begonnen al te twijfelen! We wachten gewoon mee Angela, we horen het wel hè? Kan je vast een leuke naam bedenken... verrassinkje ofzo. ;)
Toevallig hoorde ik vandaag dat er hier in de buurt vannacht een hengstje is geboren en er is ook al een merrieveulen in de kennissenkring. Leuk al dat jonge spul weer...
Vaak moet je het weer in de gaten houden. Een lagedrukgebied mikt veel geboortes er uit. Hogedrukgebieden zijn funest voor alles wat zwanger is. Ik kan het weten. Drie kids die alledrie zijn geboren bij een lagedrukgebied... :+

Kim, dus je kon weer starten! Tof netjes gedaan joh!

Ik had net ook concours. Jaah, kwart voor negen en kwart over negen... 2e proef was ik 2e van de vier. Niet slecht hè? En 182 en 180 pt, dus ik heb mijn onderschrift ook meteen maar aangepast! *\o/* Was helemaal blij dat het goed was. Frank dacht dat het net geen winst zou zijn, maar het is dus net wel. En nét wel telt ook hè? *D We hebben echt een stijgende lijn! Ben zooooo blij! Met dank ook aan Patrick Bolsterlee dus, want hij heeft Sam 2 mnd geleden een nieuw zadel aangemeten. Sindsdien gaan we eindelijk weer vooruit. Ere wie ere toekomt!

kim_hester

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 00:11

idefix: jij ook netjes gereden! :D 4 combis maar?? :O weinig ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 09:45

Kim & Anouk: Netjes gereden zeg! En allebei nog winstpunten ook! En zo zie je ook maar wat een zadel een verschil kan geven! Shaggy zijn zadel wordt ook binnekort nagekeken, ik ben benieuwd! Hij is best wel weer een stukkie breder geworden...

Gister heb ik mijn reflectiescherm binnen gekregen :). Die ga ik zo straks maar even meenemen naar stal en kijken of ik nog tijd heb om er mee te oefenen :D.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:00

Ik heb echt al zin in zaterdag, Balingehof. Hoop dat het wat is.
Heb na september Campeonato eigenlijk alleen maar weer paardjes op internet gekeken. In het echt is toch leuker. :Y)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:01

In het echt is inderdaad leuker! Vind het ook wel jammer dat ik dan niet kan, had ook wel willen kijken :).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:03

Ik had gisteren trouwens mijn 1e buitenwedstrijd. Eerste keer dat ik echt niet tevreden was. Win liet zich niet rijden en sloot zich in de proeven behoorlijk af. De eerste proef dus knetterhard werken en daar kwamen we nog behoorlijk doorheen, maar de tweede proef :x was ik haar soms echt kwijt!
Had uiteindelijk nog 181 en 189 met een 5e prijs. Valt dus alles mee. Maar het gevoel was helaas niet zo fijn.
Volgende week starten we L2 dus ik zal dadelijk eens zorgen dat de dame megascherp aan mijn been wordt. O:)

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:20

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:41

Jammer dat jullie haar toch weg gaan doen...
Zo te zien kan ze nog steeds erg fijn galopperen Jan!
Hebben jullie al eens nieuwe Baldomero-foto's? :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:46

Tesora is toch wel mijn favoriete veulentje bij jullie :j

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:18

Annash schreef:
Jammer dat jullie haar toch weg gaan doen...
Zo te zien kan ze nog steeds erg fijn galopperen Jan!
Hebben jullie al eens nieuwe Baldomero-foto's? :D

Ja, van baldomero hebben we ook net foto's gemaakt.

Baldo, nog steeds een lekkere knuffel
Afbeelding

Zijn erg tevreden over zijn groei. Staat hier tussen de KWPN-ers, die groeien nog sneller.
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:21

Eindelijk weer eens foto's van Tesora! Was toch ook wel mijn favoriete veulen! Jammer dat ze weg gaat, maar ze kunnen helaas niet allemaal blijven he ;).

Shanna: Jammer dat het gevoel niet zo fijn was! Maar toch nog nette punten :)! Succes alvast met het starten in de L2!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:21

Wat een droppie :+:
Hoe groot schat je hem nu? En hij wordt al licht zeg! :oo

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:32

Ohhh ook Baldomerofoto's :). In vergelijking met de KWPN'ers blijft ie niet ver achter inderdaad! En hij wordt inderdaad al licht!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:34

idefix4 schreef:
Ilona: GEFELICITEERD! Makkelijk, jij bent gelijk jarig met onze Beau... Die is vandaag 5 geworden!

En tja, volgens Frank was Sam ziekjes van de enting gisteren, maar zojuist liet ie zien dat ie praatjes zat heeft. Dalijk nog even lekker rijden... :+

En wat zei Frank toen je met je winstpuntjes de ring uitkwam?? Ze zijn je gegund, gefeliciteerd.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:43

Shanna en Kim: gefeliciteerd met jullie punten.

Het wordt mij toch allemaal wat te druk, vandaar dat we Tesora nu ook te koop hebben. Het klopt inderdaad dat ze lekker kan bewegen.

Baldomero is gelukkig nog net zo'n knuffel als dat hij wegging. Is echt een superschatje. Hij is inderdaad wel al een stuk lichter geworden. Ik schat hem tegen de 1.50.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:46

Jeetje lisenka wat is die licht geworden! hij heeft dezelfde neus als perlita ;) viel me even op!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:51

Heey
Kim: Netjes hoor :D

Anouk: Ook netjes :D. En ik houd jullie zeker op de hoogte hoor ;).

Shanna: Toch wel nette punten ondanks dat het niet zo lekker ging.

Shaddy's uier groeit door *\o/* Hij is weer wat voller/groter. Ook lijken haar banden al wat slapjes te worden *\o/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:57

Misschien dat het veulen dan toch niet zo lang op zich laat wachten :). Spannend hoor!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:48

Tesora vindt vast een heel goed huisje, Lisenka, daar zorgen jullie wel voor! Complimenten voor Jan :D ! Gaaf Baldomero foto's, zal Malin ook leuk vinden :)) . Hij is nog steeds knap!!

Anouk, gaaf joh!! Gefeliciteerd met je punten +:)+ .

Shanna, he balen van je wedstrijd! Hoe bedoel je "kwijt zijn" ? Hopelijk volgende keer beter.. Maar punten zijn nog niet verkeerd trouwens!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:00

Kom even binnenstuiteren! :):) Vandaag wedstrijd gehad met Frío. Hij loopt de laatste weken al super thuis, dus nu moesten we het op wedstrijd laten zien. En het ging super! Althans de 1e proef, de 2e proef was hij duidelijk moe en ging het rommelig. Helemaal nadat hij op rechts in de verkeerde galop aansprong (thuis ook reden tot iebeligheid bij hem als ik hem dan terughaal), de racemodus ging aan waarop ik alle zeilen bij moest zetten om hem de baan rond te sturen en de rest van de proef ging daarna rommelig.
Dus een flink verschil in punten: 199 en 180, heb er 3 winstpunten bij *\o/*

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:07

Wat een mooie resultaten hier zeg! Ik wil ook me startkaart aanvragen, maar ik durf niet haha :') . Wel mooie punten Branka! Netjes hoor :))

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:10

Gewoon doen, Ilona! Al is het in het begin om wedstrijdervaring op te doen.
Ik heb ook tijden aangeklungeld. Veel te zenuwachtig. Maar het muntje is gevallen en het ging thuis al super. Tijdens het inrijden liep Frío op een gegeven moment heel fijn, enige was dat hij wat zwaar in aanleuning was. Maar tijdens de 1e proef was dat ook goed (wel wat zwaarder dan normaal). En toen ging ik in zo'n roes dat ik niets meer merkte van wat er om mij heen gebeurde. Het klopt nu gewoon.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:13

Fijn hoor Branka :D Klinkt heel tevreden! En terecht ;) . Ik wilde hem bijnaaa gaan aanvragen, maar door een les waarin hij is overvraagt, was hij helemaal de weg kwijt helaas... En nog steeds een beetje in de bak (is nu een week of 2 geleden). Ga hem deze week wat meer dressuurmatig oppakken, heb nu veel buitengereden.. Als dat weer lekker gaat, moet ik er toch eens aan geloven. Het kriebelt wel! :=

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:18

Of je het nu doet of over een maand of 2 maakt qua kosten geen verschil. Dat is pas als je hem per 1 oktober aanvraagt. Van stalgenoten hoorde ik dat de KNHS op het moment wel lekker vlot is met verwerken van de aanvragen. Die hadden hem met een week binnen ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:26

Gefeliciteerd Branka! 199, dat is een heel erg mooi aantal! :)