Toevallig hoorde ik vandaag dat er hier in de buurt vannacht een hengstje is geboren en er is ook al een merrieveulen in de kennissenkring. Leuk al dat jonge spul weer...
Vaak moet je het weer in de gaten houden. Een lagedrukgebied mikt veel geboortes er uit. Hogedrukgebieden zijn funest voor alles wat zwanger is. Ik kan het weten. Drie kids die alledrie zijn geboren bij een lagedrukgebied...

Kim, dus je kon weer starten! Tof netjes gedaan joh!
Ik had net ook concours. Jaah, kwart voor negen en kwart over negen... 2e proef was ik 2e van de vier. Niet slecht hè? En 182 en 180 pt, dus ik heb mijn onderschrift ook meteen maar aangepast!
Was helemaal blij dat het goed was. Frank dacht dat het net geen winst zou zijn, maar het is dus net wel. En nét wel telt ook hè?
We hebben echt een stijgende lijn! Ben zooooo blij! Met dank ook aan Patrick Bolsterlee dus, want hij heeft Sam 2 mnd geleden een nieuw zadel aangemeten. Sindsdien gaan we eindelijk weer vooruit. Ere wie ere toekomt!
4 combis maar??
weinig ja
. Die ga ik zo straks maar even meenemen naar stal en kijken of ik nog tijd heb om er mee te oefenen
was ik haar soms echt kwijt!

. Hij is nog steeds knap!!
Vandaag wedstrijd gehad met Frío. Hij loopt de laatste weken al super thuis, dus nu moesten we het op wedstrijd laten zien. En het ging super! Althans de 1e proef, de 2e proef was hij duidelijk moe en ging het rommelig. Helemaal nadat hij op rechts in de verkeerde galop aansprong (thuis ook reden tot iebeligheid bij hem als ik hem dan terughaal), de racemodus ging aan waarop ik alle zeilen bij moest zetten om hem de baan rond te sturen en de rest van de proef ging daarna rommelig.
. Wel mooie punten Branka! Netjes hoor