Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

borderjay schreef:Moreno heeft ook weer wat![]()
Heeft iemand zoiets eerder gezien? Ik laat morgen de dierenarts maar even langskomen...
Graag hoor ik wat jullie er van denken....

Omg, dat is echt niet fijn, wat eng!!!

Ik heb iig al een lid leren kennen, die de moeder van mijn paard heeft gekend en zelf een zus en daar weer een nakomeling van heeft. Ik heb haar nog niet hier gezien, maar kan het mis hebben.
.
.
. Ga je zo terug PBen!
.
. Snowy2004 schreef:
VOORTAAN STAPPEN WE ZO AF IS LEUKER HAHA
OF ZONDER ZADEL KAN OOK HOOR
Ja, ik heb een hoop zelf gedaan toen ik jonger was, maar zo afstappen zonder zadel, echt gaaf.![]()
Ik wou dat ik je kon nadoen......
nog maar een weekje en dan is het zover hahaha of toch liever brrrrrrrrr
_Saida_ schreef:Karina -> Jullie hebben het heel mooi en handig ingericht, zeg!
Lopen die twee kleintjes niet van het erf dan als ze los zijn?
En wat betreft die geiten, dat zie ik bij ons ook dat ze echt niet van nattigheid houden.
Zodra het betrekt zitten ze al in het huisje met hun koppies naar buiten te koekeloeren.![]()
By the way; ben je thuis in de week van 17 t/m 24 juli?
Dan ben ik vlak bij je in de buurt met Rints!
, ben er net nog langsgestapt met Rico. Karina schreef:Nouja, we zoeken in ieder geval nog wel vrijwilligers die eens een weekendje op willen passen hier, paard kan mee.
.
Dus vandaag maar langs de huisarts,en ik heb spit....diclofenac en diazepam en daarbij fysiotherapie...
borderjay schreef:Karina schreef:Nouja, we zoeken in ieder geval nog wel vrijwilligers die eens een weekendje op willen passen hier, paard kan mee.
.
En dan vraag je mij niet eerst ff![]()
![]()
. Nou GRAAG hoor, heb je aankomend weekend al wat?

Sam is een heeel wijs paard.
Dus ik blijf het proberen hè? Maar ik ben ook echt verslaafd... Frank klaagt wel eens dat ik van geen ophouden weet.
Remedial Teaching is een hot item nu volgens mij. Ik hoor het woord regelmatig vallen op het schoolplein.
Wat leuk die foto's met veulens! Mooie veulens zeg. die wpn'er is ook heel gaaf! Wordt die wit?
Ik vond de foto's met het afstijgen van je dochter ook wel gaaf.
Ze kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk mijn onderste rugwervel heb beschadigd. Niet mijn stuitje dus. Ze adviseerde rustig aan te doen en eventueel naar de HA te gaan om misschien toch een foto te maken om te zien hoe ernstig de beschadiging was. Als die foto goed is, mag ik weer fanatieker gaan rijden. Dan weet ik immers wat er aan de hand is. Tot die tijd moet ik het echt kalm aan doen. Volgende week móet het over zijn, anders moet ik echt naar de HA om een doorverwijzing voor een foto te maken, als ik dat voor die tijd nog niet heb gedaan. Om die reden ben ik vandaag niet gaan paardrijden. Frank zei ook al, morgen de hele dag efteling en dan nu maar kalmpjes aan doen! Als het goed gaat ga ik morgen wel rijden. Ik krijg een kijkster en als het klikt met Sam kan zij hem mss even laten 'werken'.