[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:07

Er heeft waarschijnlijk een bacterie in de verpakking van de lens gezeten en ja, ik ben me doodgeschrokken! Ik had gewoon blind kunnen worden. En de leverancier... 'Die praat niet met particulieren'!!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:37

Karina: Wouw! Wat een prachtige accommodatie hebben jullie toch! Daar kan ik alleen maar van dromen!

Malin: Fijn dat de uitlaatservice zo goed beviel :j
Veel plezier bij de paardjes! Er is hier de hele dag nog geen druppel gevallen..

Mies: Hoe veel lessen heb je dan in totaal?

Elise: Gedver! Is dat even schrikken. Brr, kan dat hoornvlies dan ook weer terug groeien.
In ieder geval beterschap en sterkte :(:)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:43

Elise: Beterschap! Schandalig eigenlijk dat zoiets kan gebeuren!

Sanne: in totaal 8. De inteak les, dan woensdag 2 lessen en dan een dagcurses van 5 met aansluitend exame

malin: Logisch dat je dan die mensen eerst wilt zien, ze komen toch in je huis! Maar wel heel handig zoiets!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:48

oh, dat valt wel mee, en hoeveel kost zo'n les, als ik vragen mag?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:49

Elise - beterschap ik hoop dat je de fabriek van de lenzen aansprakelijk kan stellen want dit slaat echt nergens op

Mies - dan doe jij zeker een snelcursus was dat duur ?

Malin - wel lekker voor luna dat ze mee genomen wordt door de uitlaat service hoef ze teminste niet heel de dag binnen te zitten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:52

pff, de moed zakt me voor morgenochtend al in de schoenen. (dan wil ik mijn rijbewijs gaan aanvragen)
Een klasgenootje vertelde dat ze 2 dagen 3 uur gewacht heeft voordat ze aan de beurt was bij de gemeente. Heb dus ook voor de zekerheid maar een afspraak voor volgende week gemaakt... (je kan dus ook een afspraak maken voor een bepaald tijdstip, maar dat kan pas voor volgende week)

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:04

borderjay schreef:
Moreno heeft ook weer wat ;(
Heeft iemand zoiets eerder gezien? Ik laat morgen de dierenarts maar even langskomen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Graag hoor ik wat jullie er van denken....

Het lijkt op iets wat mijn paard ook jaren geleden heeft gehad. Die had het op zijn hele neus. Het begon met een heel klein plekje en binnen 2 a 3 dagen zag zijn hele neus er zo uit. De dierenarts is toen ook geweest en zei dat er ontsteking in zijn neus zat. Ik kreeg antibiotica. Hoe lang het toen duude weet ik niet meer, maar toen werd het dik, heet en al snel kwam er allemaal pus uit. Daarna is het geheeld en heb er nooit meer last van gehad.
Ben benieuwd of het hetzelfde is.
Succes.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:16

Afbeelding
VOORTAAN STAPPEN WE ZO AF IS LEUKER HAHA
Afbeelding
OF ZONDER ZADEL KAN OOK HOOR

Ja, ik heb een hoop zelf gedaan toen ik jonger was, maar zo afstappen zonder zadel, echt gaaf. :D
Ik wou dat ik je kon nadoen...... ;)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:21

Zo Furia was een Aansteller vandaag!!
Toen ik aan het inrijden was ging het wel lekker, totdat de vader vd staleigenaresse de caravan ging schoonmaken.
Gewoon met een spons en wat water. Meneer (die normaal de meeste enge dingen normaal vind), vond dat eng!!
Kreeg hem niet eens meer halverwege de bak, en maar die nek en oren eropzetten, totaal geen aandacht voor mij.
Geprobeerd weer aan het werk te krijgen, maar de volledige concentratie kreeg ik niet meer...
Ook nog heel streng geweest, maar niets hielp.Toen kwam er een ander paard in de bak en kalmeerde hij wat dus nog wel ontspannen kunnen afsluiten.

Daarvoor had hij ook al zo'n leuke streek: Ik wilde zn been naar voren trekken zodat zn velletje glad zat, maar meneer wilde maar niet zn bee geven.
Allemaal omdat hij een merrie zag aankomen. Had ik zn been te pakken, laat hij zich half vallen!
Nou toen had ie ook even op zn kop gekregen, gek paard...

Malin: Leuk dat Luna zo braaf was!
Mies: Succes met je opdracht :j
Peet: Nou lijkt wel alsof jullie een minioverstroming hadden :D
Suelza: :oo Omg, dat is echt niet fijn, wat eng!!!
Dat dat zomaar kan gebeuren, ik heb ook lenzen dus die gedachte brrr...
Sanne: Wel zo handig een afspraak, wow zo lang wachten dan kan ik me het voorstellen :o

Ik ga even lekker douchen :wave:
Vanaf morgen bij mijn zus oppassen, zij&mn nichtje gaan lekker 2 weken naar Spanje, en gezien er 2 katten zijn waarvan 1 op knappen staat (kittens!), passen mijn vriend en ik op!
Hopen dat er nog een mooie komt uitrollen, dat wordt dan Rocky's maatje :+:

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:24

Ik moet toegeven, ik probeer dit forum al een tijd te volgen, maar het is echt zo groot en zoveel mensen die erop zitten en het gaat zo ontzettend snel. :P
Ik ga proberen om jullie te leren kennen......als jullie dat goed vinden natuurlijk. ;)
Het is te lang geleden, dat ik hier actief lid ben geweest. Een poosje met deze naam, maar ook een periode met een andere naam.
Er komt vast een moment dat ik het allemaal een beetje bij kan houden.

Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Eline, woon in Katwijk ad Rijn en heb een fries die al wat op leeftijd is. Ikzelf ben ook al op leeftijd in augustus word ik 33 jaar. :o Ik heb iig al een lid leren kennen, die de moeder van mijn paard heeft gekend en zelf een zus en daar weer een nakomeling van heeft. Ik heb haar nog niet hier gezien, maar kan het mis hebben.
Nou, ik hoop jullie snel te kennen. Gezellie. *D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:26

Wat veel leuke reakties op de foto's! Niet iedereen vind dit zo geweldig hoor, ken best mensen die het maar zieluggg vinden dat ze geen eigen box hebben :D .
Mijn vent is verre van miljonair hoor haha, werkt gewoon in een winkel. En ik paardenboer alleen een beetje, dus het is hier absoluut geen vetpot. De truuk verklap ik nog wel een keer ;) .

Malin je bent welkom als adoptiekind hoor haha, misschien alleen wat onpraktisch met je werk :+ . Ga je zo terug PBen!
Nouja, we zoeken in ieder geval nog wel vrijwilligers die eens een weekendje op willen passen hier, paard kan mee :D .

Elise, jemig! Wat ongelofelijk schrikken van je oog! Dat is niet niks.... sterkte ermee :(:) .

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:12

Snowy2004 schreef:
Afbeelding
VOORTAAN STAPPEN WE ZO AF IS LEUKER HAHA
Afbeelding
OF ZONDER ZADEL KAN OOK HOOR

Ja, ik heb een hoop zelf gedaan toen ik jonger was, maar zo afstappen zonder zadel, echt gaaf. :D
Ik wou dat ik je kon nadoen...... ;)

ik doe me dochter ook niet na hoor,je moest eens weten wat ze nog meer emt hem doet hahahaha,ze gaat nog net niet via ze hoofd op ze rug. heb het vroeger wel gedaan maar ja de 40 nadert he :D :D :D :D :D :D nog maar een weekje en dan is het zover hahaha of toch liever brrrrrrrrr

oh en eline welkom trouwens plaats je wel ff een foto van je fries zijn we gek op hierzo ;) ;)

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:25

ff over moreno,,,kan het niet een reactie zijn op het hooi bv.of wat anders,waar hij neit tegen kan,wat hij heeft gegeten hoe is het nu en wat zei de DA
en elise wat een mafkezen dat ze je neit te woord willen staan gewoon erop aan blijven dringen
lekker je zit wel mee en je hebt maar twee ogen

pffffffffff hoop dat alles goed en snel weer goed komt

oh wat hebben we toch weer gelachu we moesten wachten vor het stoplicht staan er twee mannen bij een keuken winkel in de deur opening een ijsje te eten

ik zeg, oh lekker baantje hebben jullie
hij, nou kom je hier werken
ik , nee dank je wil alleen een ijsje
hij, nou als je de volgende keer langs komt haal ik persoonlijk ijs voor je
ik, ok dus ik draai me auto om bij het stoplicht en stop voor hun deur
hij, tja belofte maakt schuld he
ik, ja cker
hij, nou wacht ff dan
ik, ok
hij, en deze lekker schoonheid
ik, met kleur op me snoetje,, ja heerlijk
hij, nou alsjeblieft dan maar
ik, ok, en we reden giegelend weg
hij, wel voorzichtig doen he dames
ik, ja hoor en de volgende keer trakteer ik wel doeiiiii en reed toeterend weg

haahahhah en lekker was het ijs een witte magnun met aarbeien vulling en nootjes aan de buitenkant

hahha zo zie je maar wat een lol twee meiden in ene auto toch hebben
wat hebben wij gelachu zeg oom de mensen die achter ons stonden moesten gewoon erom lachu

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:25

Karina -> Jullie hebben het heel mooi en handig ingericht, zeg!
Lopen die twee kleintjes niet van het erf dan als ze los zijn?
En wat betreft die geiten, dat zie ik bij ons ook dat ze echt niet van nattigheid houden.
Zodra het betrekt zitten ze al in het huisje met hun koppies naar buiten te koekeloeren. *D
By the way; ben je thuis in de week van 17 t/m 24 juli?
Dan ben ik vlak bij je in de buurt met Rints!

Malin -> Heb net even de site bekeken van waar Suevo staat, isj nie sjlech!
Ik las dat je daar ook kan overnachten met paard, kan jij eens voor me nagaan wat dat kost per nacht?
Denk dat ik dan wel een keer over wil komen met m'n zwarte donder! :+

Michelle -> Ze wilden paarden zien die goed over hun rug liepen? In de B?
Schiet mij maar in een kapotje, waar staat die B dan voor? Beroeps ofzo?
En dan te bedenken dat er paarden in de Z lopen waarvan ik denk; Huh? Mag dat Z lopen met al dat getrek en gescheur en volledig op de voorhand?
Begrijp jij het nog? ;)

Elise -> Djiezzzz! Was jij even goed de l*l!
Gelukkig gaat het al weer iets beter met je.
Blijf je er nog iets aan overhouden? Hoop het niet.......
Zijn er meer klachten binnen gekomen van andere personen?
Je kan het ook nog naar TROS Radar sturen oid.

Madelief -> Wat spannend! Hopelijk kan je erbij zijn als de kittens geboren worden!
En Furia aan het aanstellen, hahaha! Heeft ie het eindelijk uitgevonden? :P

Eline -> Welkom hier! :+
Jij bent de eigenaresse van Atlas las ik in je profiel?
Is Esther dan jouw bijrijdster, of ben ik in de war met een andere Atlas?
En je bent echt niet de enige 30-er hier, hoor!

Vanmiddag Rintske met zadel gereden en iets meer laten werken dan de afgelopen dagen.
Toen ik haar liet draven kon ik best wel merken dat ze nog wat last heeft van haar r.achterbeen, maar toen ik haar wat losser had gereden leek het wel minder te worden.
Na het rijden zijn we nog een klein stukje over de weg wezen uitstappen.
Eerst wilde mevrouw niet de dam af wat ik ook deed, tot ze tenslotte zich omdraaide en ik haar in z'n achteruit zette en zo achteruit de poort uit gestapt ben, hahaha! :D
We zijn een heel klein stukje gegaan, en Rints liep echt voetje voor voetje vooruit en heel erg om zich heen kijkend.
Ik kon haar wel lekker een los teugeltje geven en was tegen haar aan het praten hoe stoer ik haar vond.
Toen we ons weer omdraaiden ging ze nog voetje voor voetje, maar wel een stuk sneller, hahaha! :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:43

_Saida_ schreef:
Karina -> Jullie hebben het heel mooi en handig ingericht, zeg!
Lopen die twee kleintjes niet van het erf dan als ze los zijn?
En wat betreft die geiten, dat zie ik bij ons ook dat ze echt niet van nattigheid houden.
Zodra het betrekt zitten ze al in het huisje met hun koppies naar buiten te koekeloeren. *D
By the way; ben je thuis in de week van 17 t/m 24 juli?
Dan ben ik vlak bij je in de buurt met Rints!
:D

Nee hoor, de mini's kunnen het erf niet af, is rondom omheind, ook voor de honden!
En: Ja hoor, dan zijn we gewoon thuis! Ga je weer naar de Woodyranch? Kun je echt naar mij toe lopen :D , ben er net nog langsgestapt met Rico.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:44

Karina schreef:
Nouja, we zoeken in ieder geval nog wel vrijwilligers die eens een weekendje op willen passen hier, paard kan mee :D .
:(:) .

En dan vraag je mij niet eerst ff :(

Het is mij vrijdag in mn rug geschoten...even weekendje aangekeken,maar ging niet echt over :( Dus vandaag maar langs de huisarts,en ik heb spit....diclofenac en diazepam en daarbij fysiotherapie...
Ik baal als een stekker,ik ben echt een kneusje :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:00

Hallooo!

Zag ff gauw leuke foto's en een raar iets bij Mor!

Gab: Balen van je rug joh, ik kan je de hand schudden, bij mij is het kiespijn al een week! Zo erg dat ik er ziek van wordt...
Morgen maar weer tandarts bellen want dit houd ik geen 3 weken meer vol!

Robijntje gaat goed, staat in de stapmolen iedere dag en wil morgen zelf lekker met haar gaan wandelen! Heb er zin in!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:04

borderjay schreef:
Karina schreef:
:(:) .

En dan vraag je mij niet eerst ff :(

Ja, jij wil natuurlijk ook wel eens een weekendje naar de Veluwe ;) . Nou GRAAG hoor, heb je aankomend weekend al wat? 8-)

Kijk, bij m'n ouders is een Extra in het klein geboren vorige week. We moesten ze natuurlijk even aan elkaar voorstellen:
Extravaganza (KWPN) meets Charlie Brown of Spotlight (American Miniature Horse).
Afbeelding
Afbeelding
Ze weten heus wel wat het verschil tussen hun tweetjes is, wit sokje zit bij de ene linksachter en bij de andere rechtsachter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:06

Wat lief :+:

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:13

Karina wat een schatje!!!!!!!

Leuk hoe jij de leadrope achter het kontje hebt hangen, zo deed ik dat ook altijd bij Xantha toen ze klein was, ideaal!!

Jolijn, mooi dat ze zich zo goed voelt, veelplezier met het wandelen!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:42

peet: whaha mooie foto's. alweer een die zo afstijgt. ik heb best lef maar niet daarvoor. hihi leuke ijsjesactie. echt iets voor jou

michelle90: beterschap

michelle: hihi ge bent ok un echte brabander. import heeft hier meestal ook een negatieve lading maar in ons geval is het zo: ons dorp (ik woon aan de rand ervan in het buitengebied overigens) is, met alle respect hoor, nogal stevig gereformeerd. als er dan import komt wonen, wordt het allemaal wat levendiger. overigens zijn wij rk. tjonge wat een punten. das echt balen maarja volgende keer beter

laura: is moderator op bokt niet wat voor je. daar zijn ook gedragsprobleemgevallen haha. houd je taai he in die stressperiode!

kelly: tja, t blijft bokt he dus de kans op mindere reacties blijft aanwezig

cyrina: en dat bedoel ik nou met absurd hoge pensionprijzen. als je ziet wat er op gaat aan 1 paard, dat is per maand nog niet zo heel veel als je het goed in de gaten houdt

karina: wow wat een mooie bak. 3000 m2 is bijna een halve hectare he. toch wel de moeite waard als je nagaat dat een bak 800 m2 nodig heeft. mooie foto!

madelief: tja jullie staan echt voordelig. haha ponytarief: een PRE-voordeel he. wat dat benthe-verhaal betreft: ook ik vroeg me die sms-actie al af wat die te betekenen had. overigens is je avatar pleite, wist je dat al? goh, ballorige fuur.

malin: dat ziet er erg goed uit die hoeve!

elise: ist niet beter voor je ogen om ook maar ff van bokt af te blijven? beterschap ermee. ik zou het er niet zomaar bij laten zitten hoor met die lenzenfabrikant

eline: welkom hier. ik ben dus frank, de harem-bezitter hierzo

saida: haha een achterwaarts buitenritje. bij sam werkt die truuk ook meestal

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:45

Debby: Wat een poppetje hè, echt zo klein! Denk dat het amper 15 kilo weegt zo'n kruimel.

Voor Extra was vandaag de eerste keer dat ze een halstertje omhad! Ze is nu 5 weken, ik doe dat nooit zo heel snel, maar doe wel al heel veel met overal aanraken, leadrope om halsje, borst, kontje etc., wijken voor druk, ze kan keurig allevier haar voetjes geven, achterwaarts etc... als dat allemaal goed gaat is een halstertje niet meer zo'n schok.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:02

Ga je weer naar de Woodyranch? Kun je echt naar mij toe lopen :D , ben er net nog langsgestapt met Rico.[/quote]
kunnen we bij jullie geen woody ranch maken met een groepje meiden hahaha

en voor oppas kan hoor we komen wel een weekend bij je

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:22

Karina: ahhhh wat een lieve foto echt schatjes!
Borderay: Beterschap, is er al wat meer bekend wat er met Moreno is..........ziet er zo vreemd uit. Hoop dat het snel weggaat voor je.
Robijntjah: heerlijk he wandelen met je knollie. Doe ik ook vaak op een zomeravond of een zondagmorgen....heerlijk!
Elize: Jeetje wat een heftig verhaal. Hoop dat het allemaal snel over gaat. Zou zeker de fabricant aansprakelijk stellen. Heb je rechtsbijstand?
Frank: haha stel je jezelf nu ook al voor als trotse harem bezitter hihi?

O, ja nog even een primeurtje. Mn vader had vandaag les (rijd 1 x per week vanaf maart) en mijn instructeur vroeg of hij ook mee wilde doen met de onderlinge wedstrijd LEUK HE! Hij heeft er vet veel zin in en gaat een witte stropdas aanschaffen hahaha! Ik heb wel aangegeven dat het een proefje zonder galop moet zijn hoor want dat heeft hij 2x gedaan ofzo en dan is hij meteen uit balans. Maar stap en draf doet hij heel netjes.

Gister zelf les gehad en Dito loopt echt heerlijk. Hij heeft alleen de neiging om iedere keer een lichte spaanse pas te doen als ik lekker actief ga stappen...........tja wat wil je met een PRE hihi.

Aankomend weekend ga ik naar de ardennen! Trektocht ik heb er zin in..........maar ga Dito wel missen hoor..........3 hele lange dagen hahaha!

Ga nu snel slapen want het is alweer veel te laat............

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:36

Mies velen hier vullen het ook met negatieve lading hoor, maar die vinden het dan erg dat je op zondag in de zon gaat liggen enzo. Heel erg protestant gelovig zijn die... haha. Eerlijk is eerlijk: Frank is ook import in Kerkwijk, want hij komt er niet vandaan.... Dat is een dorp verderop.

En idd vond ik het ook erg vervelend dat het zo lang geduurd heeft voor ik door had, dat ik het alleen maar hoefde te zeggen. Je hoorde hem denken. *D Sam is een heeel wijs paard.

Sanne Ik ben benieuwd naar de plaatjes van Primero en Dosie's kleine. Je maakt mooie foto's.
En uhm... Als ik niet meer opstap, is Sam te koop volgens Frank. :o Dus ik blijf het proberen hè? Maar ik ben ook echt verslaafd... Frank klaagt wel eens dat ik van geen ophouden weet.

Denise Heike en jij zijn een waar team. Dat lees ik wel. Mooi dat jullie zo communiceren. Je drijft volgens mij lekker op je roze wolk.

Laura Da's balen zeg! Kun je diploma niet ophalen! Studder ze en dat het allemaal 10-en worden. ;) Remedial Teaching is een hot item nu volgens mij. Ik hoor het woord regelmatig vallen op het schoolplein.

Cyrina Als oud-assistent hypotheekadviseur kan ik maar één ding denken: Hoge hypotheek? Ga praten met je bank! :P
Karina Jij zit errug mooi te wonen! Genieten zeg! Maar wij mogen ook niet klagen hoor. ;) Wat leuk die foto's met veulens! Mooie veulens zeg. die wpn'er is ook heel gaaf! Wordt die wit?
Malin Vandaar dat je je vriendin zo goed kan steunen! Jij hebt er al ervaring mee. Toen ik 17 was zijn we een jong paard verloren aan koliek. Het is een vreselijke dood voor je paard. Het paard van mijn moeder. Dat was het resultaat van evacueren voor een Waal die niet overstroomde. Dit paard kon absoluut niet tegen stress en dat kwam een week nadat hij thuis kwam er uit. Geen leuke ervaring. Dat weet ik nog. Wat heerlijk dat je paardje dan nu helemaal gezond is!!!

Goh, wat een geplan met de hond zeg. Dat hebben wij nou met kinderen haha! En met vakanties met de hond.... :+
Peet Ik weet wel een jongen die nog een vrouw zoekt haha. Hij heeft wel een lappie grond en is veel van huis met de vrachtwagen. :D Ik vond de foto's met het afstijgen van je dochter ook wel gaaf.
Suelza Van harte beterschap. Dat is niet misselijk! Brrrr, ik overwoog lenzen, maar nu niet meer... Ik blijf dat stomme brilletje wel dragen. Zul je wel weer volledig kunnen zien? Ook jammer zeg, kun je naar zo'n training gebeurt dit zeg. Dat is dubbel pech.
Geef de naam van die leverancier ook maar, dan verkoopt ie aan mij geen lens meer!
Snowy2004 Weer welkom! Ach we schrijven gewoon dit topic weer snel vol en dan komt er weer een heel mooie voorstelpagina gemaakt op het eerste blad. Een aantal staan erbij. Ik niet hoor, ow jawel, ik ben dat bruidje op die fries, maar dat is al bijna 8 jaar geleden.
Saida Klinkt heel leuk met Rintse haha! Gaaf dat het zo lekker gaat. Hopelijk is ze weer snel helemaal goed met haar been.
Gab Beterschap! Ik voel met je mee (letterlijk nog een beetje)
Robijn Ook al beterschap! Wat heerlijk dat Robijn zo lekker vooruit gaat.

Nu nog even over mezelf...
De fysio was pijnlijk. Pff, ze heeft veel druk gezet en oefeningetjes gedaan. Ik kon alle oefeningen wel doen, behalve plat op mijn rug liggen. En haar druk op de plek zelf was ook pijnlijk. Ze had het over een trauma van het bot. :+ Ze kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk mijn onderste rugwervel heb beschadigd. Niet mijn stuitje dus. Ze adviseerde rustig aan te doen en eventueel naar de HA te gaan om misschien toch een foto te maken om te zien hoe ernstig de beschadiging was. Als die foto goed is, mag ik weer fanatieker gaan rijden. Dan weet ik immers wat er aan de hand is. Tot die tijd moet ik het echt kalm aan doen. Volgende week móet het over zijn, anders moet ik echt naar de HA om een doorverwijzing voor een foto te maken, als ik dat voor die tijd nog niet heb gedaan. Om die reden ben ik vandaag niet gaan paardrijden. Frank zei ook al, morgen de hele dag efteling en dan nu maar kalmpjes aan doen! Als het goed gaat ga ik morgen wel rijden. Ik krijg een kijkster en als het klikt met Sam kan zij hem mss even laten 'werken'.

Wel balen hoor, anders was ik morgen al die foto gaan regelen, maar nu zal het wel vrijdag worden. Morgen wil ik wel even overleggen en regelen dat ik voor vrijdag een afspraak heb. Ik vrees echter dat ik geen spoedgeval ben en niet geholpen wordt, vanwege hemelvaart enzo.

Welterusten!