Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:D
.
Het is hier een echt landbouw (mais voornamelijk) een veeteelt gebied, en glooiender dan omgeving Góis. Er zitten hier veel paardenfokkers, dus ik ben hier meer op mijn plek.

Hoe is het mogelijk? Hoe gek kan het lopen... Dit is echt een trap na, en ik begrijp dat je hier helemaal van onderste boven bent... Echt achterlijk van hem dat hij je dit flikt zeg.. Ongelovelijk. Na 3 jaar lief en leed te hebben gedeeld..
. Dit gaat me pet echt te boven.. Me pb-box staat altijd open he meissie
Ik snap wat je bedoeld met die banden, ik vind het er ook altijd zo sneu uit zien, maar zolang het helpt! Lekkere ritssluiting op zn buikje, hopelijk ziet hij er binnenkort weer zo goed uit als eerst! 
hij kan het maar vast leren! Ben benieuwd naar je foto's

Prinslover schreef:Lusitano: Wat een leuke foto's! Van je optrekje daar, mis je je oude huisje niet, of ben je blij dat je nu daar woont? Die zwarte hengst is prachtig, die andere ook trouwens! En die kleine meid wordt al groot zeg!

. Geweldig al die knappe paarden van de zon.. Je bent daar wel in een paradijs haha. 
Echt wat ontzettend erg!! Hoe kan hij dat nou doen?
Wat een rotzak!
Maar als hij zo makkelijk is met alle nieuwe dingen leren als Desperado zou dat wel super zijn!
.
Echt erg!
. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Roc gaat z'n best doen wanneer die muziek aan gaat, dat weet ik zeker. Nu ik nog kop erbij en lekker rijden