Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Absolem schreef:Ik zit al drie kwartier tranen met tuiten te janken dat ik hem weer heb moeten achterlaten...
Ik dacht dat hij wel weer zou bijtrekken en lekker paard zou wezen als hij het land op kon.
Maar ik trof geen blij paard aan...
Wat hij nu doet is puur overleven. Hij staat niet meer onderaan in de groep gelukkig en z'n schoft is goed genezen. Maar hij zit ruw in het haar. Graatmager geen spieren. En toen ik hem een manderijntje toegooide zag ik de blik in zijn ogen helemaal opleven.
En rechtsachter vond ik 'm ook niet helemaal lekker lopen..
[ [url=m/I4QrqD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T6b6sK.jpg]Afbeelding[/url] ]
ben benieuwd wat de huidige stokmaat is.

heb totaal geen idee wat de gemiddelden zijn qua grootte. Ik heb de vraag om Nanne te meten ook uitgezet bij de opfokhouder dus binnenkort weer ik zijn officiële maat ook. We zullen t zien.
gefeliciteerd met de jarige!
Hij voelde zich er meteen thuis, we hebben ze al vrij snel samen gezet (hij staat met 2 andere Friezen) omdat hij al een aantal keren op zondag geoefend had met een lijntje ertussen. 1 trap en toen was de rust weer wedergekeerd en hebben ze heerlijk staan grazen samen. Er is echt een last van mijn schouder gevallen nu ik weet dat ik niet perse naar hem toe hoef (ook al doe ik dit evengoed wel maartoch). Hij stond voorheen ook volpension maar voerde hem zelf bij (veel gesjouw met hooi/brokken) en hij stond maar 1 dagdeel buiten dus ik haalde hem elke avond nog even uit de stal om zijn benen te kunnen strekken. Genieten dit