Ohh heerlijk splinters! Heel veel plezier er mee! Gaat vast wel lukken nu je in je pennydroom zit!

Ziet er goed uit Emma! Gaaf dat je dat al kan!
Hier een klein beetje in een dipje, niet qua rijden ofzo.
Maar meer omdat alles nog zo ver weg lijkt en zelf niet eens haalbaar. Daar bedoel ik mee dingen zoals een trailerrijbewijs, een trailer en of we een auto zullen hebben/kopen die een trailer kan trekken.
Trailerrijbewijs is nog wel haalbaar, maar ik heb vandaag op marktplaats gekeken voor een trailer en beneden de 3.000 heb je geen trailer. Dus dat zou gewoon een 5 jaren plan worden bijna.
Ik zou wel een trailer kunnen huren maar dan is het de vraag weer of onze auto wel een trailer mag trekken. (En of ik van me vader dan wel in onze auto met een trailer mag rijden ondanks rijbewijs, eerste jaar dat ik mijn gewone rijbewijs had mocht ik amper rijden

) Ik weet gewoon van mezelf dat ik er op langere termijn geen voldoening uit haal als ik verder niks kan doen dan op de club rijden. Het lijkt me erg leuk om clinics te volgen, les van andere mensen, wedstrijden op andere locaties. Nu kan ik naar 2 verschillende maneges voor wedstrijden, maar dan ben je 1 uur onderweg, alleen de heen weg al. Het lijkt me ook erg leuk om bijvoorbeeld een eventing training te doen met mijn paard, maar ik weet niet of dat ooit wel mogelijk is.
Ik ben er hard voor aan het sparen, nu eerst voor mijn trailerrijbewijs. Als het beter weer is heeft mijn vader belooft mij er mee te helpen. (Oefenen met een kar tot 750 kg.)
Lang verhaal kort te maken: Ik ben ontzettend jaloers op de mensen die hun trailer voor rijden, paard er in en de weg op naar allerlei leerzame lessen, clinics, heerlijke buitenritten, wedstrijden ect.