moppielover schreef:Ik ga vanaf vandaag weer meekletsen hoor want ik ben GESLAAGD![]()
![]()
Ik ben zo ontzettend blij![]()
Maandag diploma uitreiking en dan ben ik eindelijk klaar met deze opleiding
Hey Angela, wat gezellig. Ik ben sinds kort ook weer terug hier.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
soeske schreef:Welkom alle nieuwelingen!
En Sendero, heb jaren geleden wel wat met hem gewerkt toen hij nog op het Balingehof stond en ik daar stage liep/vrijwillig was.
Galan en Abdul ken ik ook nog van daar, grappig!
Angela, gefeliciteerd!
Madelief, gezellig als je ook weer mee komt kletsen!
Verder ben ik het even kwijt. Heb er ook een bijrijdpaard bij, de fries van de buurman. Ouderwets type, vraag me echter niet teveel over friezen, geen idee van haha.
Gister voor het eerst gereden, ging wel leuk! Hij moet weer conditie opbouwen, heeft lang stil gestaan, staat af en toe voor de wagen, maar niet veel. Merkte wel verschil, vooral in de galop, is toch wat hobbeliger en grootser dan die van Goya en de meeste andalusiers haha.
Gister Goya uiteraard ook lekker gereden, andere buurvrouw heeft nog niet zo lang haar paard en vroeg of we mee wilden voor de eerste keer op buitenrit. Even gezellig
heb hem zelfs nog eens gereden toen hij nog in Naarden stond. Stond op BH ook geregeld met hem te knuffelen, zo'n fijn dier 
soeske schreef:Boes ken ik welheb hem zelfs nog eens gereden toen hij nog in Naarden stond. Stond op BH ook geregeld met hem te knuffelen, zo'n fijn dier
Maar snap wat je bedoeld. De fries is ook wat breder (en dikker) dan &oya en loopt graag met opgekropt bovenlijntje..
Zo ,nu slapen.. onwijs drukke dag gehad

Je hebt hem samen met een vriendin begreep ik toch? En grondwerken is toch ook erg leuk, rustig aan een goede band opbouwen samen!
, ik zie beweging in de foto en had zelf niet voor zo'n uitsnede gekozen
.
, ga voor het eerst helpen bij mn eigen vereniging dacht laat ik mn hoof daar ook is vertonen! Help altijd bij de boekhorstruiter, ga denk maar ook daar lid worden volgend jaar
.

Nou geslaagd met een 8 gelukkig! En dat dus terwijl ik ziek was en mijn concentratie ver te zoeken was...
Welkom voor de nieuwe, knappe paardjes komen er weer voorbij!!
Ik zit nu ook in de lappenmand.
Gezellig hoor
Ik ben wel erg nieuwsgierig naar foto's van je nieuwe knapperd hoor.
Fijn dat je lekker gereden hebt 
Fijn dat het goed gaat met Chim 
. Vriendin van me geeft daar les en ga vaak mee en wordt met speciale gelegenheden vaak meegesleurd om foto's te maken
.
.
. Shaggy en ik hebben vandaag de regen getrotseerd en zijn onder de man naar de Boekhorstruiters gereden en hebben daar ons best gedaan op wedstrijd! En we hebben onze eerste twee wintspuntjes gehaald, 2x 3de met 2x 180 punten
. Was onze 5de wedstrijd en spanning wordt steeds minder en kan veel meer gaan rijden nu... Auto van de jury in de bak was nog wel even interessant maar in ieder geval niet meer dood eng enz.... Dus we gaan steeds een stapje vooruit
. Nu even aan de middengangen gaan werken en nog meer ontspanning en de stap verbeteren, daar kakt ie altijd onswijs bij in!
. Prachtig paard heb je, leuk dat Suus hem kent. Met rijden zal het ook vast helemaal goed komen.
. Toch lekker he, die bevestiging van punten na al je harde werk afgelopen tijd!
wat goed. Wel balen dat je zo onderuit bent gegaan.. Heb t ook een keer gehad met de scooter, met ijzel. Best even schrikken, hopelijk kan je snel weer aan de slag met nikita. Het ging zo goed las ik..
. Gezellig hoor. Leuk ook dat je die fries beetje bijrijd. Ik mis soms wel eens dat ik andere paarden kan rijden.. Je raakt toch zo snel gewend aan je eigen paard.. Maar de kunst is natuurlijk dat je goed kunt rondsturen met meerdere paarden. Mooie kans dus

Heeeel veel zin in, samen met Michelle en Shannon (en nog een vriendin) gaan we de Veluwe weer verkennen
. Prachtig rijden daar, dus heb er super veel zin in! Jammer dat de twee ander meiden hebben afgezegd.. We zouden eigenlijk met ze 5e gaan.. Misschien heeft er hier nog iemand zin
?