[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:21

moppielover schreef:
Ik ga vanaf vandaag weer meekletsen hoor want ik ben GESLAAGD *\o/* *\o/*
Ik ben zo ontzettend blij *\o/*
Maandag diploma uitreiking en dan ben ik eindelijk klaar met deze opleiding

Hey Angela, wat gezellig. Ik ben sinds kort ook weer terug hier. :j

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:22

moppielover schreef:
Ik ga vanaf vandaag weer meekletsen hoor want ik ben GESLAAGD *\o/* *\o/*
Ik ben zo ontzettend blij *\o/*
Maandag diploma uitreiking en dan ben ik eindelijk klaar met deze opleiding

En natuurlijk ook gefeliciteerd. :D

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:30

soeske schreef:
Welkom alle nieuwelingen!
En Sendero, heb jaren geleden wel wat met hem gewerkt toen hij nog op het Balingehof stond en ik daar stage liep/vrijwillig was.
Galan en Abdul ken ik ook nog van daar, grappig!

Angela, gefeliciteerd!
Madelief, gezellig als je ook weer mee komt kletsen!

Verder ben ik het even kwijt. Heb er ook een bijrijdpaard bij, de fries van de buurman. Ouderwets type, vraag me echter niet teveel over friezen, geen idee van haha.
Gister voor het eerst gereden, ging wel leuk! Hij moet weer conditie opbouwen, heeft lang stil gestaan, staat af en toe voor de wagen, maar niet veel. Merkte wel verschil, vooral in de galop, is toch wat hobbeliger en grootser dan die van Goya en de meeste andalusiers haha.
Gister Goya uiteraard ook lekker gereden, andere buurvrouw heeft nog niet zo lang haar paard en vroeg of we mee wilden voor de eerste keer op buitenrit. Even gezellig :)

Haha, ik ken dat. Ik rij nu nog niet op Boes (pre), maar heb in de tijd dat ik Atlas (fries) had ook op andere paarden gereden.
De gangen zijn zo anders, maar ook het hoofd. Atlas zijn hoofd zat altijd hoog en als ik op een "gewoon" paard ree had ik altijd het idee dat zijn hoofd gevallen was. :D
Wel leuk zo'n bijrijdpaard.

Buitenzinnig

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:34

Boes ken ik wel :) heb hem zelfs nog eens gereden toen hij nog in Naarden stond. Stond op BH ook geregeld met hem te knuffelen, zo'n fijn dier :)
Maar snap wat je bedoeld. De fries is ook wat breder (en dikker) dan &oya en loopt graag met opgekropt bovenlijntje..
Zo ,nu slapen.. onwijs drukke dag gehad

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:38

soeske schreef:
Boes ken ik wel :) heb hem zelfs nog eens gereden toen hij nog in Naarden stond. Stond op BH ook geregeld met hem te knuffelen, zo'n fijn dier :)
Maar snap wat je bedoeld. De fries is ook wat breder (en dikker) dan &oya en loopt graag met opgekropt bovenlijntje..
Zo ,nu slapen.. onwijs drukke dag gehad

Dan heb je al meer ervaring met Boes dan wij. :D
Wij hebben er nog niet op gereden, zijn nu met grondwerk bezig, erg leuk.
Hoe was hij met rijden?

Slaap lekker. :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:53

Ik heb een topdag gehad vandaag:
Afbeelding
<3

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:09

Jeeeetje gave foto's met dat water!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:39

Eline, hij was erg braaf met rijden :) Je hebt hem samen met een vriendin begreep ik toch? En grondwerken is toch ook erg leuk, rustig aan een goede band opbouwen samen!
Jolyn, WAUW! Gave fotos!

Zo, ben weer wakker.. Moest even bijslapen. Zou vandaag met de buurman en de paarden naar het bos, hoop dat het wat minder hard gaat waaien

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:48

Vind de eerste en de derde echt gaaf zeg! 2de foto is ook leuk maar ik ben te kritisch als fotograaf :'), ik zie beweging in de foto en had zelf niet voor zo'n uitsnede gekozen :P.

Zowwwww op naar mn vereniging :P, ga voor het eerst helpen bij mn eigen vereniging dacht laat ik mn hoof daar ook is vertonen! Help altijd bij de boekhorstruiter, ga denk maar ook daar lid worden volgend jaar :D.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:01

Esther, gezellig! Wat is er te doen?

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:34

Jolijn: Wat een ontzettend gave foto’s zeg. WAUW!! <3

Suzan: Ik heb hem idd samen met een vriendin. Grondwerken is zeker erg leuk en wij willen ook rustig aan eerst een band opbouwen. Maar we zijn wel benieuwd hoe hij is met rijden. Of we wild west rijden kunnen verwachten. Haha.
Als jij hem in Naarden hebt gereden, weet jij dan wanneer hij vannuit Spanje hierheen is gekomen? Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor. ;)

Esther: Ik dacht dat jij daar al lid was. Hoor je er zo vaak over. Veel plezier vandaag. :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:53

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:09

Haha Suzan, ik heb net via Facebook op je foto gereageerd.
Net Black & white van Michael Jackson. ;)
Foto is erg leuk.

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 00:12

zooo, weer een tijdje geleden en het is hier ineens druk zeg!!
Jolijn, super gave fotos! En ik weet hoe je je voelt... ook de hele week dikke keelontsteking gehad... :S Ben nu nog in de na-sleur helaas...

Ik heb t eventjes druk druk met school en heb donderddag examen gehad voor mijn Sociale Hygiene omdat ik leidinggevende op mijn werk ben geworden :D Nou geslaagd met een 8 gelukkig! En dat dus terwijl ik ziek was en mijn concentratie ver te zoeken was...

Chim wordt idd veel lichter he? Dat zie je op foto;s toch altijd veel beter... Rijden gaat opzich goed, maar met dit ontsuimige weer is madam ook wel wat heet zeg! Haha, we gaan hard of we gaan niet... dat is een beetje waar ik uit kan kiezen. Maargoed, ze blijft te sturen en ze doet haar best, alleen galoppeerd ze echt constant aan, en als je haar een beetje probeert uit te zitten gaat ze het eerste kwartier echt keihard! Maarja, ook ik had deze week dus wat weinig tijd en weinig puf, dus nu ik er dan toch op wilde mag ze van mij een beetje aan klooien. (mits het veilig en vriendelijk blijft) mag ze ook wel wat plezier maken!
Parelli gaat goed trouwens! Binnenkort maar weer een lesje doen denk ik... maar kan nu naar achteren en beide kanten opzei vanaf een afstandje, en het longeren op lichaamstaal gaat ook super!

Oja, Angela, heerlijk wat het zo goed gaat!
De rest, ik heb alles gelezen, maar ga even niet overal op reageren ;) Welkom voor de nieuwe, knappe paardjes komen er weer voorbij!!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:16

Heey

Jolijn: Hoe gaat het nu met je?
Die roze wolk brengt wel ongeluk hoor :P Ik zit nu ook in de lappenmand.
Gave foto's <3

Eline: Ik zag het ja :D Gezellig hoor :D Ik ben wel erg nieuwsgierig naar foto's van je nieuwe knapperd hoor.

Soeske: Haha, leuke foto :D Fijn dat je lekker gereden hebt :D

Geeske: Gefeliciteerd :D Fijn dat het goed gaat met Chim :D
Hoe gaat het eigenlijk met haar wond?

Ik ben vrijdag avond onderuit gegaan met de scooter. Ik wou het pad naar de paarden toe oprijden maar het was erg nat en glad. Schijnbaar heb ik de bocht nog te scherp gepakt waardoor de scooter dus weggleed. Ik ben er vanaf gesmeten en niet zo fijn terecht gekomen. Heb nu mijn knie en mijn ribben gekneusd. Heb dus wel geluk gehad. Maar kan nu voorlopig niks met Nikita doen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:45

Eline: Ben inderdaad altijd bij de Boekhorstruiters :'). Vriendin van me geeft daar les en ga vaak mee en wordt met speciale gelegenheden vaak meegesleurd om foto's te maken :D.

Suzan: Er was wedstrijd op de vereniging en de hekjes moesten klaargezet, protocollen verzameld en geteld enz... Doe ik bij Boekhorst zoooo vaak gewoon omdat er toevallig ben, maar bij deze verenging waar ik lid ben moeten ze altijd rondmailen voor mensen en die komen dan vervolgens weer niet enz. En dacht ach laat ik ook eens helpen daar :').

Owwwww ik zweef zo hoog op een roze wolk dat ik de grond bijna niet meer zie O:). Shaggy en ik hebben vandaag de regen getrotseerd en zijn onder de man naar de Boekhorstruiters gereden en hebben daar ons best gedaan op wedstrijd! En we hebben onze eerste twee wintspuntjes gehaald, 2x 3de met 2x 180 punten :D. Was onze 5de wedstrijd en spanning wordt steeds minder en kan veel meer gaan rijden nu... Auto van de jury in de bak was nog wel even interessant maar in ieder geval niet meer dood eng enz.... Dus we gaan steeds een stapje vooruit :D. Nu even aan de middengangen gaan werken en nog meer ontspanning en de stap verbeteren, daar kakt ie altijd onswijs bij in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 23:59

Jeetje, Angela! Brokkenpiloot! Beterschap zeg!

Esther, goed bezig zeg, heel knap!

Morgen ook weer rijfoto's van Mo waar ik erg trots op ben! Ze gaat zo goed :+:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:50

Hey iedereen!

Wat een leuke foto's en verhalen kwamen er weer voorbij.

Eline, ik ben jaloers op je, met die knapperd van je :D . Prachtig paard heb je, leuk dat Suus hem kent. Met rijden zal het ook vast helemaal goed komen.

Esther, jeeej, de eerste winstpunten binnen! Wat goed *\o/* . Toch lekker he, die bevestiging van punten na al je harde werk afgelopen tijd!

Denise, hoe is t met je kanjer? Nog leuke foto's van Heik? Heb hem al zolang niet voorbij zien komen.. Doe je nog veel taarten maken? Je kan het altijd zo mooi :D

Geeske, haha chimanga lekker dol door het weer. Iedereen is volgens mij ontregelt, het lijkt wel herfst af en toe... Parelli gaat ook goed lees ik, fijn hoor! De rest gaat ook vast goed komen, veel blijven oefenen met rijden enz. :)

Angela gefeliciteerd met je diploma!! *\o/* wat goed. Wel balen dat je zo onderuit bent gegaan.. Heb t ook een keer gehad met de scooter, met ijzel. Best even schrikken, hopelijk kan je snel weer aan de slag met nikita. Het ging zo goed las ik..

Suus wat leuk op buitenrit met de buurman :D . Gezellig hoor. Leuk ook dat je die fries beetje bijrijd. Ik mis soms wel eens dat ik andere paarden kan rijden.. Je raakt toch zo snel gewend aan je eigen paard.. Maar de kunst is natuurlijk dat je goed kunt rondsturen met meerdere paarden. Mooie kans dus ;)

Jolijn, wauw wat een gave Mo foto's!!! :D

Hier alles goed! Laatste weekje werken en dan maandag a.s. op vakantie met Chico!!! :D Heeeel veel zin in, samen met Michelle en Shannon (en nog een vriendin) gaan we de Veluwe weer verkennen <3 . Prachtig rijden daar, dus heb er super veel zin in! Jammer dat de twee ander meiden hebben afgezegd.. We zouden eigenlijk met ze 5e gaan.. Misschien heeft er hier nog iemand zin :P ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:52

Zin wel, helaas gewoon werken volgende week!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:54

Ik zou ook wel mee willen, helaas ook geen vakantie... Had wel leuke geweest Shaggy en Shannon weer samen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:58

He, jammer!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:42

Iloon, wat leuk dat je met Chic op vakantie gaat! Zin wel, tijd weet ik nog niet.. Word weer wat drukker op het werk volgende week. Waar op de veluwe zitten jullie?
Inderdaad een fijne kans dat ik er nog een paard bij kan rijden. Heb de afgelopen jaren met Goya gemerkt dat ik in zijn beweging verzand, en zijn manier van bewegen was niet goed. Alsof je op een pinguin zat (hij waggelde meer met zijn rug en bekken dan dat hij zijn bekken kantelde en naar voren bewoog). Dat voelde ik niet, tot iemand anders er op stapte en zei: Dit is nie goed!
Ik moet er nu dus extra waakzaam op zijn dat hij dat niet weer gaat doen, en ik dat constateer.
Angela, sterkte! Hoe gaat het nu met je?
Esther, zoo! Goed bezig meid!

Ben wat aan het opruimen, stal re-organiseren. Zal even naar de action, kijken of zij wat hebben om mij te helpen re-organiseren (moet ik niet met meer spul thuis komen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 15:43

En is het gelukt om niet met meer spul bij action vandaan te komen?

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:38

Haha dat vroeg ik mij ook al af ;-)