patricia en priscila hadden ook nog aan een spelletje mee gedaan
patricia was 3`s geworden en priscilla 2`s geworden.
romee heeft natuurlijk ook nog even gerden op gonda.

er ging is een keer weer wat mis grrrrrrrrr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vandaag was hier ook de truckersdag voor gehandicapten(ik vond het wat minder want heb er zo'n 10 km achter gezeten in mn autootje,terwijl ik haast had
) zou dat een vaste dag zijn door het hele land ofzo?Leuk altijd om te zien hoe enthousiast en trots die kinderen in zo'n vrachtwagen zitten!
Misschien dezelfde stichting? s'Heeren Loo heet het hier...

En hoe gaat het met Robijn?
Ben echt fervent tegenstander van deze banden maar het kan nu even niet anders, hij staat elke ochtend bol van de lucht. Dus totdat hij zich geestelijk weer wat beter voelt moet dit maar even. In de kliniek had hij ook gastrogard gehad voor zijn maag maar de dierenarts zei dat het daar nu niet meer aan kan liggen.
DinkeyGirl schreef:[naam verwijderd] ben benieuwd naar je haar! Volgens mij heb ik jou nog steeds niet gePBd of.... ? Ben het echt helemaal vergeten!

. Heb het heel erg leuk gehad en mijn ogen uitgekeken bij de beestenboel. Je hebt echt super paarden hoor Cyrina!
Cantaor was heul knap
En Taco is voor zijn 17 jarige leeftijd ook nog echt een patser hihi
. En de jonge dame van haar is echt een hittepetit
. Ook bobby en de shet waren erug leuk..
. (Ik heb ook foto's dus die komen er binnenkort ook op
). Ook nog naar Balingenhof geweest en daar Yaco mogen bewonderen... jeetje, wat een knap paard is dat toch..
. Ik ben helemaal in loveee. Zo leuk is die!! En ook nog Goya en Brammetje op stal zien staan, was ook heel erg grappig!!! (Jammer dat jij er niet was Suus
). Kortom, weer een heel gaaf paarden dagje gehad. Ik kom zeker nog een keertje terug
.

Alleen wel jammer dat Yaco er niet is!
)
Ik heb ook geen idee of dat samen goed gaat. Ik denk dat dat een kwestie van proberen is. Elk paard reageert weer anders.
Hij wordt echt steeds meer een mannetje en een hele stoere en statige. Niks is eng, alles is leuk en vooral veeeeeel aandacht
Ik heb de hele middag bij hem gezeten en wat geoefend met aan een halstertouw meelopen en voetjes geven en ik heb hem voor het eerst geborsteld. Ik vond niet leuk dat ik hem weer moest verlaten aan het einde van de middag, nu maar hopen dat ik snel weer langs kan!
Ik ben benieuwd naar de foto's hij zal al flink zijn gegroeid.
En Yaco is echt helemaal super hoor... ik zou hem zou willen hebben, snap ook echt heel erg goed dat Cyrina er van baalt dat ie weg "moet"
. Helaas ben ik op dit moment nog niet in de financiele gelegenheid om er echt werk van te kunnen maken...
(balenn!)