[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

blackparel

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:52

en hier de twee trotse zussen .
Afbeelding Pling
patricia en priscila hadden ook nog aan een spelletje mee gedaan Pling
patricia was 3`s geworden en priscilla 2`s geworden. Party!! Party!!
romee heeft natuurlijk ook nog even gerden op gonda. Vingers aflikken
Afbeelding
er ging is een keer weer wat mis grrrrrrrrr

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 22:09

en Desperado staat naast z'n vriendinneke. het viel allemaal mee, eerst begon ie aan z'n hooi, pas even later kreeg ie in de gaten dat de merrie wel erg dichtbij stond.
deze foto is van het "heftigste" moment. hij liet zichzelf wel ff mooi zien.
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 22:16

frank wat een plaatje is hij toch

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 22:16

Haha die oren, geweldig!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 22:20

ja mooi he, ik knipte precies op het goeie moment

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 23:04

Amable ik vind het zó gaaf wat jij allemaal kan met je paardje! Wow!

Frank Wat een vreselijk lekker ding is het toch Vingers aflikken Vandaag was hier ook de truckersdag voor gehandicapten(ik vond het wat minder want heb er zo'n 10 km achter gezeten in mn autootje,terwijl ik haast had Knipoog ) zou dat een vaste dag zijn door het hele land ofzo?Leuk altijd om te zien hoe enthousiast en trots die kinderen in zo'n vrachtwagen zitten!

djemo wat leuk zo de zussen saampjes!Goed gedaan ook Cool

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 23:12

tis geen landelijke dag voor zover ik weet. hier is het lang geleden opgezet door toon van de ahlmann (van die shovels). afsluiting was dan ook daar in de hallen. de man leeft inmiddels niet meer overigens maar tis toen al snel overgegaan in een stichting. inmiddels is de rit ook langer geworden, eindigt over de waal in culemborg terwijl het voorheen altijd zaltbommel was. ze rijden hier in groepjes om het verkeer niet overmatig te hinderen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 23:25

Ze rijden hier in 1 lange rij....wel toevallig dan dat het op precies dezelfde dag hetzelfde evenement is Knipoog Misschien dezelfde stichting? s'Heeren Loo heet het hier...

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 23:35

Gefeliciteerd met de behaalde puntjes

En frank wat een mooi diertje zeg!!...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:34

Goeiemorgen!

Even snel geprobeerd bij te bladeren, jullie gaan best snel!

Heb net 2 dagen in een stand op 't WK vierspannen gestaan, was erg leuk, maar ben nu wel een beetje gaar...
Vandaag maar eens kijken of de paardjes me nog willen kennen... Haha!

Ik ga niet naar Horse Event, het is nu allemaal een beetje kort op elkaar met WK vierspannen en Lusitano keuring...
Ik wil er nog wel eens een keertje heen, lijkt me wel heel gaaf!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:16

Nouvel ik heb die sokken ook besteld! Wel met een beetje dubbel gevoel want we zijn er nog lang niet... maar toch!

Frank Des is echt een koele kikker! Mooie foto ook en LOL idd die oren *LOL*

Marielle stoere foto's, gefeliciteerd met de puntjes!

Jolijn hoe is het op je roze wolk? Tong uitsteken En hoe gaat het met Robijn?

Michelle cool dat Shaggy zo cool is Cool

Over Suevo, ik weet niet precies hoeveel kilo hij krijgt/mag, hij mocht eerst 2x per dag 1 dikke plak of 2 dunnetjes. Nu mogen we ook tussendoor gaan geven als het oude hooi op is. Hooinetten doen ze niet aan bij ons op stal, dat vinden ze gevaarlijk en dat kan het ook echt wel zijn (op mijn oude stal paar keer meegemaakt). Hij heeft een voedingsallergie dus hij stond en staat nu nog op speciale voeding van marstall. Hij mag geen brok of andere dingen waar bindmiddel inzit. Maar van dit voer komt hij ook weer snel aan, als hij er genoeg van krijgt. De wond en zijn buik zijn nog erg gevoelig dus het zal nog wel een tijdje duren voordat hij weer aan de bak mag, en dus ook weer zijn volledige voer mag. En die wond loopt over zijn hele buik dus hij kan ook geen zadel/singel oid om. Ik heb gisteren zijn luchtzuigband terug om moeten doen Huilen Ben echt fervent tegenstander van deze banden maar het kan nu even niet anders, hij staat elke ochtend bol van de lucht. Dus totdat hij zich geestelijk weer wat beter voelt moet dit maar even. In de kliniek had hij ook gastrogard gehad voor zijn maag maar de dierenarts zei dat het daar nu niet meer aan kan liggen.

Gisteren zijn we wel weer lekker met hem wezen wandelen, hij vindt dat erg leuk en het geeft hem afleiding en wat nog belangrijker is voor zijn lijf: beweging. Ik heb foto's kunnen maken, die zal ik later wel even plaatsen.

Yen ben benieuwd naar je haar! Volgens mij heb ik jou nog steeds niet gePBd of.... ? Ben het echt helemaal vergeten!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:30

Malin, leuk dat je ze ook hebt besteld!
Dat is gewoon jullie streven, dat je die straks lekker kunt gebruiken! Knipoog
Jullie komen er wel, stapje voor stapje, rustig aan...
Vervelend dat je de band nu weer om moet doen, maar ja, als het even beter is...
Fijn dat je lekker samen kunt wandelen en daarvan genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:47

DinkeyGirl schreef:
[naam verwijderd] ben benieuwd naar je haar! Volgens mij heb ik jou nog steeds niet gePBd of.... ? Ben het echt helemaal vergeten!

Haha, nu wel Knipoog

Even een vraagje:
Wat zijn jullie ervaringen om een hengst en shetland hengst samen in een box te zetten?
Zag op marktplaats een super schattig hengstveulentje. Zit er wel eens aan te denken om een shetlandertje erbij te kopen als gezelschap voor X. Hij staat immers altijd alleen buiten. In de zomer is het niet zo erg, want dan staan de andere paarden ook buiten op de wei (ieder heeft een eigen wei). Maar het lijkt me zo leuk voor hem als hij ook eens kan spelen. Ik merk ook wel eens aan hem dat hij wel behoefte heeft aan contact. X heeft een box van 4x6m, dus erg ruim.
Wat denken jullie?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:47

zo dan
hier ben ik ook weer ff
he marielle wat ben je toch een stom mens en arrogant
ja meiden ik ook hoor hahaahaha dat gaat de ronde op onze stal hihihi door een dom mens echt waar is niet normaal meer
ze is zelfs zo dom dat als celine langs haar loopt ze haar tong uitsteekt erg of niet
maar goed laat maar............
celine heeft gisteren ook meegedaan met de clubkampioenschappen
met tsjillert dressuur ging niet zo topper hij was nu echt te strek voor haar en zijn vriendin liep naats haar de proef dus die kleine had haar handen vol aan hem toch wel 170 puntjes
met roxy had ze een net proefje gereden met 180 puntjes
maar springen met roxy SUPERRRRRRRRRR een eerste plaats echt gaaf voor haar

de foto houden jullie tegoed ik kan niet op de site komen om ze te downloaden grrrrrrrrrr

en weet iemand nog een leuk adresje om weg te gaan in de herfstvakantie met paarden ik wil nog wel een midweek weg met celine dus kom op met iedeetjes wel in een blokhutje ofzoiets geen tent meer ahahaha

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:54

Yenneke bij Dinkey en Suevo ging dat absoluut niet samen! Dink is nogal dominant en Suevo zou echt geen rust gehad hebben. Wat ik heb gedaan toen was 3 boxen naast elkaar gehuurd en aan de staleigenaar gevraagd of ik het tussenschot een stuk op mocht schuiven. Dus Suev een stal van 3x4 en Dink een stal van 2x3. Nu staan ze op een stal waar ze gewoon ieder hun eigen stal hebben, Dink een shettenstal en Suevo een gewone stal van 3x3. Ze kunnen trouwens wel samen buiten. Maar dat hangt denk ik van het karakter van je paarden af.

Hier de foto's van Suevo van gisteren: http://picasaweb.google.nl/MalinV28/Sue ... qSzkEaO1I#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:57

http://link.marktplaats.nl/182636351

Dit is trouwens de link.

Het is echt nog een jong ding. Dus ik heb geen idee hoe dominant of onderdanig het zal zijn. X is natuurlijk al een paar jaar ouder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:59

Jeetje, wat een rits onder z'n buik! Hij ziet er wel al beter uit.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:57

Yenneke, kun je niet gewoon een shetruintje erbij gooien? Meer kans op slagen, lijkt me zo?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:37

Gister bij Cyrina geweest en dat was echt super gezellig Haha! . Heb het heel erg leuk gehad en mijn ogen uitgekeken bij de beestenboel. Je hebt echt super paarden hoor Cyrina! Pling Cantaor was heul knap Ja En Taco is voor zijn 17 jarige leeftijd ook nog echt een patser hihi Haha! . En de jonge dame van haar is echt een hittepetit Haha! . Ook bobby en de shet waren erug leuk.. Ja . (Ik heb ook foto's dus die komen er binnenkort ook op Knipoog ). Ook nog naar Balingenhof geweest en daar Yaco mogen bewonderen... jeetje, wat een knap paard is dat toch.. Lovers . Ik ben helemaal in loveee. Zo leuk is die!! En ook nog Goya en Brammetje op stal zien staan, was ook heel erg grappig!!! (Jammer dat jij er niet was Suus Knipoog ). Kortom, weer een heel gaaf paarden dagje gehad. Ik kom zeker nog een keertje terug Haha! .

Yenneke: Ik heb geen ervaring hiermee, maar dat shetje is wel echt een droppie!

Frank: Haha, die Des toch. Hij is ook een knapperd hoor. Hij wordt wel steeds iets meer volwassen zie ik! En goed dat ie zo braaf was!

Malin: Gelukkig gaat het nog goed met Sueviie. Wel een brutale aap aan het worden lees ik haha. Hou m onder de duim he Knipoog

Djemo: Leuke foto's~

Mies: Leuk dat je met Shaggy bezig bent. Ik vind hem ook erg leuk hoor. Mooi koppi eheeft ie. Leuk als je die ook voor elkaar krijgt!

Nouvel: Leuk om te lezen dat je weer druk bezig bent met al die dingen als keuring e.d. Haha!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:38

Ben er lang niet bij geweest, dus ik zal maar even vragen of ik nog mee kan praten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:51

Tuurlijk!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:04

Utixo: Jeetje, dat is toch wat! Hopelijk helpt het zalfje en zal ze vanaf haar 19de zich weer rustig houden op medisch gebied Knipoog

Ilona: Wat leuk!! Ik wil ook wel eens bij Cyrina kijken Haha! Alleen wel jammer dat Yaco er niet is!
Ik lees het al, ook nog langs Yaco geweest (en is het een potentieeltje Knipoog )

Malin: Hij is dus nog niet helemaal in orde.. Misschien heeft hij daar wat tijd voor nodig.
Hij ziet er gelukkig al wel beter uit en de wond ziet er ook erg netjes uit.

Frank: Haha, dat hij niks geeft om die grote vrachtwagens vind ik echt knap! Je hebt een goed paard gekocht Knipoog
Zo, die foto van Desperado, nek erop!

Michelle: Natuurlijk is mijn fototoestel meegeweest!! Er komt straks wel weer een topic!

Yenneke: Dat shetje is lief Lovers Ik heb ook geen idee of dat samen goed gaat. Ik denk dat dat een kwestie van proberen is. Elk paard reageert weer anders.

Het was gisteren echt genieten bij Igneo Haha! Hij wordt echt steeds meer een mannetje en een hele stoere en statige. Niks is eng, alles is leuk en vooral veeeeeel aandacht Tong uitsteken Ik heb de hele middag bij hem gezeten en wat geoefend met aan een halstertouw meelopen en voetjes geven en ik heb hem voor het eerst geborsteld. Ik vond niet leuk dat ik hem weer moest verlaten aan het einde van de middag, nu maar hopen dat ik snel weer langs kan!

(straks komt er nog een topic, want ik uiteraard mijn fototoestel mee!! )

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:27

Lusitana; natuurlijk mag je mee praten, gezellig! Hoe is het met jou paardjes?

Sanne: Leuk hoor, die kleine van jou!! Haha! Ik ben benieuwd naar de foto's hij zal al flink zijn gegroeid. Knipoog En Yaco is echt helemaal super hoor... ik zou hem zou willen hebben, snap ook echt heel erg goed dat Cyrina er van baalt dat ie weg "moet" Ach gut . Helaas ben ik op dit moment nog niet in de financiele gelegenheid om er echt werk van te kunnen maken... Verdrietig (balenn!)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:32

Ben je al weer op zoek naar werk? Of heb je al weer wat gevonden?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:43

Ben nog steeds opzoek, sta ingeschreven bij een uitzendbureau ook. Laatst een aanbod gehad, alleen dat leek me niks helaas... Maar ik hoop snel weer aan de bak te kunnen omdat ik wil sparen en dat mijn droom in werkelijkheid laten veranderen! Ja