[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:33

wat gaaf om die mooie wessel weer te zien hij ziet er top uit maar niet dunner laten worden hoor hoort niet bij hem en ach een paar kilo`tjes meer wat maakt het uit
ik heb ze ook wel hoor Bloos

en die kleine shet een stuk om te zien wat een gave foto van het steigeren geweldig

en aan iedereen die het weten wil ja ik loop nog helemaal op mijn roze wolk het was zo gaaf om op mijn eigen vent te zitten
ga gelijk van de week weer, moet allen het zelf even opbouwen dus kan ik met tsjillert samen conditie op bouwen Haha!

maar nu zijn we druk met alle stallen ontsmetten en lekker verfen dat straks alle paardje er weer mooi bij staan
het resultaat zien jullie dan wel

de rest ben ik weer vergeten omdat ik heel nodig moet plassen maar geen zin heb
maar het nu niet meer houuuuuuuuuuuuuuu

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:22

gvd was zo blij met tsjillert zijn tand nu is hij verdwenen in het niets baal hier zo van

wou hem net aan mijn vriendin laten zien ja hoor ligt hij er niet meer

en ik denk dat hij dus opgezogen is bah zoiets zie je toch

poedersuiker Boos! Boos!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:27

Heeft de tandenfee hem niet mee genomen Peet Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:37

soeske schreef:
Heeft de tandenfee hem niet mee genomen Peet Knipoog

was dat maar waar
nee de stomme stofzuiger denk ik Boos!

he baal er echt van Boos!

ik zal wel niet weer zo`n lief kadootje van tsjillert krijgen Verdrietig Huilen Huilen

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 01:47

Wauw Wessel ziet er gaaf uit in zijn sportlijf! De baby-vetjes eraf en in ruil een atletisch lichaam Haha!

Goede reis gehad Lusitano?

Ik heb Xender vandaag laten vrij springen en hij is een geweldig springpaard Haha! Techniek, vermogen en gewillig wat wil je nog meer Tong uitsteken Achterbeentechniek moet hij nog een beetje bij schaven maar na 1 balk had hij dat al aardig goed door.
Hij heeft een meter steilsprong gehaald en een brede oxer van 80, hij kon volgens mij nog makkelijk meer maar eerst moet hij wat conditie en vertrouwen opbouwen Knipoog
Dus ikke is weer blij!

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:04

Hebben jullie je al opgegeven voor het gratis tijdschrift "Paarden van de Zon"? De eerste uitgave gaan we namelijk vandaag versturen!

mkvdiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:43

hej dat ken ik nog niet, waar kan je je opgeven?

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 10:16

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 10:45

Ja heb ik gedaan ben heel benieuwd Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 10:46

Peet dat is goed waardeloos van die tand, hoop dat je snel foto's van jou op je vent neer zet

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:44

Ik heb me ook opgegeven! Hoop dat het goed gaat, ben errug benieuwd Haha!
EVen weer geen tijd om bij te lezen, even vlug:
Peet gaaf dat je eindelijk op je knapperd heb gezeten!!
Kimmie261: Gave foto's wessel lijkt inderdaad wat slanker!
En zasread: ik begin morgen met mn baan, ga vanmiddag nog even langs om alles in orde te maken (had mn id laten verlopen en moest een nieuwe aanvragen, vandaar dat t zo lang duurt Bloos! )

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:11

Ik heb me ook opgegeven ben eens benieuwd dat ik iets ga ontvangen.

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:10

Hehoi,
Zasread: Ah, leuk. In Groningen survivallen, nou, veel plezier. En doe een lange broek aan, wel zo handig. Ik spreek uit ervaring.
Oh, een naam voor Shettie alias Henkie: Ik ga voor Oscar, Zasread! Haha! Prachtig beestje, Kimmie. En nogmaals sterkte met Shlash. Haha, die foto met Maestro, geweldig, die kijkt echt zo van: Verder alles oke?? Wessel ziet er inderdaad prachtig uit! Super hoor!

Picassox en Madelief: Leuk voor jullie van de wedstrijden! Lijkt me ook wel eens leuk, een endurancewedstrijdje. Doe je dat al lang, Picassox, endurance rijden? Met andere paarden ofzo?

Peetisgreat: Leuk dat je op je paardje hebt gezeten! Moet een heerlijk gevoel zijn Lachen En stom van die tand! Kun je de stofzuiger niet uitpluizen?? Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:20

Ik had me nog niet opgegeven voor paardenvandezon. Maar toen ik de website had bekeken heb ik dat maar snel gedaan. Ben erg benieuwd Ja

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:45

Ik heb me vandaag ook meteen opgegeven... of ben ik al te laat voor de 1e uitgave?? Dat zou balen zijn want ik was benieuwd naar het lange teugel artikel!!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:50

Pipi: Wat spannend, ik denk dat ze het vast wel goed gaat doen op de keuring. Ze ziet er heel mooi uit. Heel veel succes zaterdag.

Peet: Wat jammer dat je z’n tand bent verloren. Kan je hem niet uit de stofzuigerzak halen? Misschien is Tsjillert zo lief je er nog eentje te schenken.

Loolapelooza: Ik wordt nu toch echt steeds nieuwsgieriger naar jou barokke ventje. Echt leuk dat ie ook kan springen Haha!

Ik heb me ook opgegeven voor het blad Haha! Ik ben ontzettend benieuwd!!

Hunnebun: Bedankt voor de tip Haha!
Nog een Oscar aanhanger Knipoog Nou Femke zullen we er over stemmen (a) (Oscar past echt heel goed bij hem!! )

Ik heb gisteravond samen met mijn vriend en mijn zusje twee nieuwe caviaatjes opgehaald. Het zijn 2 mannetje uit het zelfde nest van ongeveer 4 weken. De zwarte heet Puk en de bruin/witte heet Jip. Ze zijn echt zo poepig Haha! Ze zijn net zo groot als mijn hand en ik ben echt helemaal gek op ze. Ik heb er wel een beetje een raar gevoel bij, vanwege Max. Die mis ik nog steeds, vooral nu die 2 nieuwe er zijn. Maar ik ben wel blij met ze.
Hier een foto:

Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:00

wat een mooie caaf heel veel geluk er mee

en het blad daar heb ik me ook voor opgegeven lijkt me wel mooi
ook al heb ik een fries

en de foto`s komen zodra ik een mooie heb Bloos ben niet zo foto meindert voor mezelf kijk liever naar andere hihihi

en de stofzuiger heb ik al nagekeken niks nada noppe maar goed zat al vanmorgen in zijn mond te voelen of er al een tweede los gaat zitten

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:07

Ik heb foto's van Almelo, plaats ze even

Eerste dag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik zit wel erg naar voren

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:06

Ziet er leuk uit cojolly!! En leuk je profiel (heb even gespiekt) Knipoog
Volgens mij krijgt Furia exact dezelfde kleur als hij 7 is als Rodriguez : Pling

Daarnet dus even langs mn (nieuwe) werk gegaan om even mn contract te tekenen enzo, kreeg ook mijn werkplek te zien, en er stond een gigantische bos bloemen voor me klaar, heel mooi en echt lief Ach gut
Zal Furia nu doordeweeks alleen nog maar 's avonds kunnen zien helaas...

Kimmie261: Wessel weer thuis!! Fijn voor jullie, ga je zelf ook niet verder met het inrijden?
Leuke foto's van die shet&wessel, en idd maar een andere naam verzinnen voor Henkie Tong uitsteken
(Maar GEEN oscar Tong uitsteken dat vind ik echt een saaie naam (sorry dames) doe iets mans, beetje casanova/rambo-achtig haha dat vind ik altijd geweldig bij die kleine beestjes Haha! Mijn lievelingsnaam blijft nog altijd Corazon).
Lusitano: Wat een raar verhaal van die kat van je zus... Das echt niet fijn thuiskomen Maar ik begrijp niet goed waaraan ze nou is overleden?
Pipi spannend, de keuring komt al dichtbij!!
Peet: Gewoon de tandarts even laten langskomen, er is altijd wel of een dop(tandje) of een wolfskies die er uit kan en dan heb je weer nieuwe tandjes Haha! (vandaar dat wij nu 2 tandjes en 2 wolfskiesjes hebben Lachen 1 gevonden, andere tandje zat los en die heeft de tandarts eraf gehaald, wolfskiesjes zijn getrokken).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:15

zasread: Wat schattig die cacia's! Echt poepies, wees er maar blij mee dat mag best hoor. Max heeft vast een heel mooi leven bij je gehad Ach gut

Cojolly: Wat ziet Rod er goed uit zeg! Hij was helemaal op en top voor de wedstrijd. Ik zie idd ook dat je soms erg naar voren valt, maar dat is denk ik ook een beetje omdat het vast heel spannend was allemaal. Foto's zijn wel erg leuk.

Peet: Ik geef je weinig kans dat je m nog vind.. Maar misschien is Tjillert lief en vind je een nieuwe Knipoog

Madelief88: Wat leuk dat er een bos bloemen klaar stond! Dat is wel een leuk welkom. Wat voor werk ga je eigenlijk doen (of heb ik daar overheen gelezen Bloos )

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:18

Ik word JR trafficer Haha!
...
Ja idd Tong uitsteken
Nee, dat houd in, ik ga bij de telegraaf werken, en dan op de afdeling die de reclame online verzorgt, dus ICT-achtig.
Erg leuk en super leerervaring, iets totaal anders dus ben benieuwd.... Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:37

Oh wat grappig. Dat is wel leuk en leerzaam denk ik! Wel grappig, ik heb een hele lange tijd de telegraaf bezorgd Knipoog Ben blij dat ik dat niet meer doe, hoef nu lekker niet meer om 6.00 uur me bed uit, en hoef niet meer door weer en wind. Ik ben nu ook op me werk. Ik werk op een kantoor, heel erg leuk Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:55

marja wat een foto`s
was je toevallig ook nog bij de uitreiking van de dresuur finale????
heb je het zwarte paardje gezien die voorop reed in de prijsuitreiking?? die was van mijn vriendin ze behaalde een tweede plaats en heeft het beetsje net twee keer mee genomen op wedstrijden toppie he

mss een tip ja die tandarts hihihi laat ik gewoon alles weghalen meneer had vanaaf een stukje van mijn lijf in zijn mond en dat deed wel erg zeer
je hebt er twee van draagt ze meestal in een bh en..... ach dan weet je het wel
nu weet ik wel dat het een echte kerel is die bijten er graag in hoor je vaker hihihi Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:09

Ben ik ook weer even!

red het nu even echt niet meer om het bij te houden, gaat te snel en heb 't te druk... Cool
Cojolly, leuke foto's!

Voor het blad heb ik me trouwens ook aangemeld, heb 'm nog niet ontvangen...
Ik heb er wel al eentje ingekeken op die dag, mooi blad met mooie foto's!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:26

Net voor het eerst X-tremo alleen gedaan. Hij is echt leuk en grappig.

Blad had toch al eerder ook deze aanbieding, of was dat een ander blad. Is het een spiritueel blad?