Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Echt balen van veludo
.

slim ook om het op te nemen!
stoer hoor. En hoe gaat dat?

Super dat Dosie nog steeds actief is

Weer lekker iedereen aan het plagen.
Draven deed ik heel stijfjes en hij liep daardoor onder zijn tempo, doorzitten gaat me beter af dan lichtrijden en we hebben gegaloppeerd. Het onder het tempo lopen heb ik gelaten voor wat het was, want ik was te stijf in mijn rug om mijn benen goed te kunnen laten inwerken, dus eigenlijk deed ie precies wat ik wilde... Ik heb er wel de martingaal omgehangen. Dan loopt ie net wat makkelijker over de rug. Maar alles weer gedaan!! YES!!! Morgen ga ik wel naar de fysio om te weten wat ik nu heb en of ik ongestraft kan doorzetten. En zo ja, dan zit ik er morgen weer op! Maar ja, pijn is wel een manier om te stoppen natuurlijk. haha.
Die is beter doorgereden enzo. Dessie is inderdaad erg leuk, maar daar moet nog veel aan gebeuren. Ik ben een beetje een solo-ruiter. Ik ben pas echt gaan paardrijden, toen mijn moeder niet meer op ons gezamelijke paardje durfde.
En ook bij Sam werd ik fanatiek, toen Frank er de brui aan gaf. haha. Dus dat wordt er dan toch één voor mezelf...
mannen zijn altijd welkom hier! Haha. Mooi plaatje!
en gezelligheid is er vast op die stal ook!
heb nog maar 1 les gehad, 17 juni pas weer.
Maar heel begrijpelijk dat je voorzichtig bent!
Grappig om te horen dat dat bij jullie anders is