Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
plezier gaat wel lukken, morgen lekker shoppen in Emmen dus komt goed (Y)
Ik had echt zoiets van..tjee... is dat de mijne!?

en dat is hij nog steeds. Hij is wel wat opgeknapt. Maar het bleek dus dat zijn gebit heel slecht was en de tandarts is 2 weken geleden geweest en sindsdien komt hij eindelijk weer aan, gelukkig!
Maar nu wel even mbt Horse Event! Ik ben er alle dagen en voor liefhebbers, vrijdag en zaterdag geven Jauke en ik in samenwerking met het Balingehof show in de NH cirkels! Zondag ben ik er ook, maar dan zonder Jauke

.
. Hij is nu 21 jaar
. De eigenaar wil m nog niet binnen zetten want ze kan m 's ochtends niet buiten zetten, heeft ze geen tijd voor... En om m nu de hele dag op stal te laten staan... Laatst kwam iemand al naar me toe op stal dat ie vond dat At er slecht uitzag, hij was eng mager. Kreeg al de tip om m maar wat meer biks te geven... Ik moet zeggen dat ik ook wel ruim met alle kwartjes was... Hij krijgt nu: 1/4 zemelen, 1/4 structuurmix en 1/4 biks. Maar ja ik wil m ook weer niet te veel gaan geven want dan wordt het verschil bij mij en de eigenaar te groot en dat kan natuurlijk ook niet... Vroeger kreeg ie ook 2x op een dag te eten en ook meer... Nu dus alleen 's avonds en een stuk minder omdat ie niks meer doet.
.
... Maar hopelijk komt het wel weer goed!
En leuk dat je nu een ander vast paard krijgt!
.
Dat doet hij normaal echt nooit! Daar heeftie natuurlijk wel even een hengst voor zn kop voor gekregen maar ik moet er stiekum toch een beetje om lachen 
Ik vergeet mijn camera steeds mee te nemen maar ga er morgen maar eens even een foto van maken. 

Moet vast wel te regelen zijn (werk in een truckersrestaurant
)

(volgende keer beter)