[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:46

Wat goed dames! Wedstrijden zijn leuk, helemaal als het goed gaat!

Vandaag show met Jauke gegeven op een manege in Venlo en dat ging ook super! Hij deed echt onwijs z'n best, sommige dingen gewoon beter dan thuis! Maar wat hij echt het leukste van alles vindt is en blijft toch het knuffelen naderhand! En de kinderen die er waren vonden dat ook dus meneer was niet meer bij de bakrand weg te slaan *LOL*

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:02

Ja, dankje Amable. Pling

Wat leuk van die show trouwens, heb je foto's toevallig? Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:10

iedereen die wedstrijden heeft gehad netjes gedaan

ook leuk gehad met je show daan?
de mensen hebben zeker genoten

en ja hoor meiden ik ben vanmorgen op mijn paardje geklommen
brrr was wel ff eng al zeg ik zelf na de val die ik heb gehad
maar ben heel kneuterig aan de longeerlijn geweest en eerst stappen en wat vertouwen geven aan elkaar ging goed
en ik was zo blij als een kind
kon zelf nog niet zo veel dus een heel klein beetje stappen en een twee tal rondjes in draf daarna kon ik er zelf afspringen en dat deed geen pijn hihihihi

ik liep zo trots rond met mijn ventje voel me super nu hopen dat ik snel de draad weer helemaal op kan pakken
Haha! Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:29

Wat goed Peet!!! Dat moet wel een super kick zijn na zolang langs de bakrand gestaan te hebben! Heerlijk joh!

Helaas nog geen foto's, maar ze zijn wel gemaakt, dus wie weet krijg ik nog wat Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:49

oke
en zeker was het kicken om nu op mijn paard te zitten dan alleen maar te kijken Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 23:38

heej peet wat een goed nieuws!!

en het voelde zeker wel geweldig zo weer op je knappe vent???

amable leuk dat de show goed ging Ja ,en jauke is toch wel een schatje he??

madelief en picasso,gefeliciteerd,wat leuk dat de wedstrijden goed gingen Ja

allemaal goed nieuws dus...

en peet nee gambit heeft er geen last van,die koker is gewoon hard,meer niet,is gewoon door het zwellen zo dik gebleven Lachen

wesseltje is weer thuis,ben blij hem weer terug te hebben,niet ingereden dat wel,maar ja,ik ben al blij dat ie weer terug is,volgend jaar maar verder zien...

en mijn shettie hebben we vandaag op gehaald,lekker ventje hoor,echt zo lief,en het gaat echt super super goed met het oude paard,ze zijn echt lief voor elkaar..

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 00:35

Ga morgen even bij lezen, heb lang weekend achter de rug.
Hebben vandaag de 75 goed uit gereden en gewonnen!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 09:54

Zo...ik ben er weer. Eerst even reageren...

Femke, ik zag een ergonomische fries voorbij komen Lachen in een soort van space outfit. Gelukkig staat Sam aan de kust en hoef ik vooralsnog niet aan dat soort dekens te denken. Zit er zelfs over te denken om hem van de winter zonder te laten staan. Maar dat weet ik nog niet zeker.
En Gambit geschoren, hij lijkt meteen 10 jaar jonger! Lekker ding is dat ook...
Hoe gaat het met je nieuwe shet? kan je het verlies van Slash al een beetje een plek geven of steekt het nog net zo vers?

Pipi: gecondoleerd, ik lees dat jij ook een shettie hebt moeten laten inslapen. Wat een rotnieuws zeg....heel veel sterkte daarmee.

Spokie: Gaat Xtremo verzorgen, wat een mazzel.... zo´n mooi paard. Dat is een flinke pleister op de wonde!

Yenneke: allereerst natuurlijk fijn dat je een bijrijdster hebt gevonden.Lachen En een nieuw huis! duurt nog even maar toch gefeliciteerd! Ik ben al aan mijn vierde eigen huis toe...blijft spannend iedere keer. Volgens mij heb ik een soort verhuistic Lachen
Mooie foto´s van Xtremo aan de dubbele longe. Volgens mij kan Xtremo ook heerlijk knuffelen. Hoofd tegen je aan en gewoon contact zoeken. Heerlijk paard! Daar ga je zo ontzettend veel plezier aan beleven!

BrankaZ: de bok van Frio! Ik moest wel lachen toen ik dat las. Zo herkenbaar. soms push ik Sam ook iets verder dan hij zelf nodig vind en krijg ik een venijnige bok. Nooit om me er af te werken maar gewoon om even zijn mening te laten weten. Ze zijn zo grappig...

Laura: Heerlijk dat je zo lekker gereden hebt!!! Ben het met Malin eens, FOTOS!!!!!! Lachen
Nee, ik was geen paarden kijken. Kan deze 2 amper betalen Lachen

Cinv: Het oog van Invierno, balen zeg! Wat Femke zegt is geen gek idee. Omdat hij er natuurlijk al last van heeft is hij daar nog gevoeliger voor die rotvliegen. Ik hoop dat hij er snel weer bovenop is! verkopen....tsssk zo makkelijk gaat dat niet! Lachen

Malin: Leuke foto´s van Dink en Suev! Wat glimt Suevo onwijs zeg, en een leuke poetsplaats! Dinkey lijkt wel wat slanker te worden. Die heeft ook zo´n heerlijk koppie...
En angst voor foto´s hoef jij niet te hebben. Ik heb vaker foto´s gezien en het zag er iedere keer prachtig uit. Zowel jij als Suev staan er keurig op!

Vond het zo leuk om mensen van het forum te ontmoeten in Lunteren! Lijkt me geen slecht idee om dat nog eens te regelen!

Zo....mijn vakantie naar Frankrijk was heerlijk.. Even lekker wat zon meegesnoept en lekker gelummeld.... De heen en terugreis vielen wel wat tegen. 13 uur autorijden is best pittig.... Gisteren voelde ik me prima aan het einde van de reis. Waren rond half zeven thuis en ik dacht lekker nog even met mijn benen op de bank te kunnen en dan vroeg naar bed. Belt mijn zus nog geen 2 minuten nadat ik haar heb afgezet (die was mee) helemaal in paniek op. Ik hoor haar alleen maar gillen en de naam van haar kat roepen. Dus ik gooi direct de auto om en rij terug. Ligt de kat daar te sterven op de grond. Het ergste is dat hij volgens de dierenarts al minstens 2 dagen zo moet hebben gelegen. Mijn broer gaf de katten eten en haar huisgenoot is ook alle dagen thuis geweest. Kat had alles laten lopen dus je rook het en je zag haar liggen in de woonkamer. Niemand heeft iets gedaan... Gisteren zijn we dus halsoverkop naar de dierenarts gegaan en hebben we haar nog laten inslapen. Ze was dat we haar vonden al helemaal stijf en op sterven na dood (letterlijk). Mijn zus is zo verdrietig maar vooral zooooo boos dat ze nog 2 dagen heeft moeten lijden.... ik vind het ook schandalig. Je zag en rook het gewoon direct. Haar huisgenoot heeft ze zo´n beetje het huis uitgezet in alle emoties.
Gisteren dus uiteindelijk rond tien uur pas thuis en nu weer op mijn werk. Redelijk uitgeput Lachen Lekker bijgekomen ben ik dus helaas niet. Maar het was in Frankrijk in ieder geval heerlijk zonnig! Knipoog

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 09:58

En Peet is op haar paard geklommen! Goed zeg! De euforie druipt van je berichtje af! Wat kan je toch onwijs blij zijn met dat soort dingen he!

Amable, lekker dat je show zo goed verliep!
madelief en picasso, volgens mij gaan jullie wel lekker op de wedstrijden!

Femke, Wessel weer terug! Op zich wel erg lekker. Balen dat hij zo enorm angstig is. Een vriendin van mij heeft dus ook zo´n lusitano. Daar is ze nu 9 maanden mee bezig en hij valt regelmatig weer terug in zijn oude angsten. Ze vorder goed met hem, maar wel langzaam. Regelmatig herhalen is het enige wat bij dit paard helpt, en heel voorzichtig blijven.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:07

Picassox: Gefeliciteerd Haha!, lijkt mij ook nog altijd leuk om een keertje te doen, zo’n endurance wedstrijd! Heb je door een mooie omgeving gereden?

Madelief: Jij ook gefeliciteerd!
Ben je al begonnen met werken? En zo ja, hoe bevalt het?

Peet: Wat super dat je zelf eindelijk op Tsjillert hebt gezeten Haha! En helemaal fijn dat het goed ging!!

Femke: Wesseltje weer thuis.. Ach gut Arme kereltje, dat ie zo ontzettend bang blijft.
(Krijgen we nu ook snel weer foto’s te zien (a) )
En je shetje aangekomen Haha! Heb je er een dubbel gevoel bij of past hij ook al in de paardenfamilie?

Vicky: Gefeliciteerd!

Lusitano: Wat heerlijk dat je zo genoten heb in Frankrijk. Maar de thuiskomst is dan wat minder! Arm katje! En wat stom dat er niemand heeft ingegrepen. Ik kan heel goed begrijpen dat je zus zo boos is.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:27

heej lusitano,welkom terug...

en wat vreselijk voor je zus,om zo thuis te komen en dan de kat zo te vinden...ook erg slordig van de mensen die erop zouden passen..bah bah...

shetje past wel in de paarden familie.. Haha! tuurlijk past ie erbij...

en het is een leuk,maar dubbel gevoel..we missen slash nog steeds enorm,maar ja,het moet gewoon allemaal een plek krijgen,komt wel goed.. Lachen

dit is kleine shettie..(hij heet nu nog henkie,maar dat wordt anders)
Afbeelding

Afbeelding

en met maes spelen
Afbeelding

en gewoon stoer.. Tong uitsteken
Afbeelding

en wesseltje net in de wei..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:35

Is wessel nou zo afgevallen? of ligt het aan mij? Leuk, die Henkie!
Meiden, gefeliciteerd!
Mijn stage zit er op, ga vanmiddag weer naar huis, dus ben ik weer full time bij de paarden. beetje jammer dat het nu weer slecht weer is..

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:36

Femke, wat heeft Wessel een sportlijf!!! Als je die toch kan gaan berijden...zucht... Ik zit haast te kwijlen voor mijn pctje... Lachen

En de shet is reuzestoer zeg....hij past er inderdaad goed bij. Heerlijk om ze zo te zien spelen! Dat ene witte achterbeentje is gaaf. Dat zie je toch niet heel vaak bij shetties volgens mij.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:37

ja,hij is afgevallen,van het werken daar,en wat minder te eten,maar ik denk dat het voor vele bokkers een verademing is dat ie zo slank is nu Haha!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:50

Maar hij is gelukkig wel nog rond en vol! Ik vind al jouw paarden prachtig dus mij zal je niet horen over een pondje meer (je zou Sam eens moeten zien op dit moment...) Hij is gewoon lekker fors maar nu in een sportmodelletje gegoten. En hij was al zo smakelijk... misschien moeten we maar eens een forummeeting bij jou houden, jij kan niet weg dan komen we gewoon die kanjers van jou bekijken Haha! Tong uitsteken

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:52

Afbeelding

Pling

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:56

Wat ziet picasso er mooi alert uit! Hij is echt apart....mooi kleurtje, leuk snoetje en veelzijdig! Wees er maar zuinig op. Wow!
Leuke foto!! OK dan!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:57

Dankje, ik ben wel redelijk trots op 'm ja. Echt super leuk dat je het zegt, ben weer helemaal trots. Haha! Het is alleen een moeilijk paard qua omgang, maar misschien komt hij daar nog overheen. Ik zat net te kijken, wat heeft hij een dun borstkasje op die foto. Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:33

Gefeliciteerd meiden die een wedstrijd hebben gereden! Super netjes gedaan hoor, valt niet mee zulke einden rijden volgens mij..

Amable: Leuk dat Jauke zo zn best deed met de show. Heb toen met de friezendag ook genoten van jullie, hij is echt stoer!

Femke: Wat maak jij altijd toch leuke actie foto's van je paarden! Hoe doe je dat toch?! Clown Shettie is echt leuk zeg, hij is lekker aan het spelen en doen Lovers Ik vind wessel er anders dan anders uit zien.. Een beetje uitgeblust ofzo, vind hem een soort van dof uit de ogen kijken? Ik denk dat ie even goed moet bij komen van alle indrukken! Wel fijn voor je dat ie weer lekker thuis is Haha!

Peet: Wat goed dat je weer op je paard hebt gezeten. Je was zeker bijna vergeten hoe leuk dat is haha Haha!

Lusitano: Wanneer plaats je weer foto's van knappe Sam? Wil die leukerd wel weer eens zien. Lekker van de zon genoten in Frankrijk lees ik! Maar wel een zielig verhaal over die kat zeg, bah... Ik snap niet dat je zo'n dier kan laten liggen daar?

Picassox: Wat ziet Picas er super uit zeg! Hij kijkt met mooie heldere oogjes de natuur in. Zn kleur is nu ook erg mooi zeg Ja

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:50

ja,ik denk dat het geestelijk voor wessel inderdaad errug zwaar is geweest...

ik vind hem zelf ook wat "uitgeblust",vandaar,hij mag lekker bijkomen,en volgend jaar zien we wel verder,aat hem nog maar een jaartje ontwikkelen,en dan vooral geestelijk..

en shettie is echt heel erg leuk,echt weer zo'n druk klein friemeltje..bij ITP is er een topic over hem... Lachen

mooie foto trouwens picasso Ja

hier is nog een wessel foto..
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 25-06-07 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:50

Meiden gefeliciteerd met de wedstrijden

Amable stoer dat Jauke zo lekker ging, wil dat met Rod toch ook gaan doen

Femke wat is Henkie gaaf zeg, echt stoer hoor zo'n shet, hoe krijg je het toch altijd voor elkaar om zulke gave paarden te kopen en te fokken natuurlijk, wessel ziet er ook weer lekker uit, van mij mogen die paar pondjes er eigenlijk wel weer aan

Peet wat heerlijk dat je er weer even op heb gezeten, dat geeft de burger weer moet

Leuke foto van picasso, stoer hoor, ziet er heerlijk uit.

Nou wij zijn weer terug uit Almelo, hebben geen winstpunten gehaald, maar wel lekkker in de bagger gespeelt, het was heel gezellig.
Rod heeft moordaanslagen op de A gedaan, en vriendelijk als hij is laat hij mij niet alleen afgroeten maar, groet hij ook mee af, alleen jammer dat jury's dat niet zo wadderen, ik plaats snel foto's

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:58

Femke: Wessel lijkt idd slanker en weer onwijs knap Kwijl Wat is het toch een heerlijk beest! Ik moet maar snel een keertje langskomen!!! Ennuh komt er ook weer snel een topic met Wessel Haha!
En Henkie is stoer!!! Ik vind hem wel een beetje een Elmo (voor als je nog een leuke naam zoekt of Oscar is ook leuk, Nagelbijten / Gniffelen kom ik aan zetten met 2 sesamstraat namen zie ik net) Ik ga zo gelijk even in je topic kijken!

Picassox: leuke foto!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:01

Dankjullie. Pling

Wat is Wessel knap! Bloos!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:31

IK heb weer prachtige foto's voorbij zien komen, mooie wedstrijdresultaten en een teruggekeerde vakantie ganger.
Lijkt me heerlijk zo'n weekje weg,maar wat een rot thuiskomst zeg Huilen

Peet,zit je nog op je roze wolkje ? hihi
Zal een heerlijk gevoel zijn geweest.

Nog even volhouden en dan kan ik ook eindelijk eens op m'n beest gaan zitten ipv ernaast lopen Haha!
We zouden eigenlijk vanavond weer bij Mynke gaan kijken,maar Arjan belde net dat hij nog in Friesland zit,paarden uit de wei aan het vangen en is dus niet eerder als een uur of half 10 op stal vanavond.
Wordt voor ons een beetje te laat helaas.
Moest wel even slikken,had me er zo op verheugd om mijn meisje weer te zien Verdrietig
Nu gaan we woensdagavond.
En dan zaterdag de keuring...
Pff,de zenuwen gieren nu al door m'n keel Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig moet ze al in de 1e rubriek,die is tussen 9 en 10 en zij is nr 3.
Hopelijk is ze dan nog topfit en laat ze ze daar een poepie ruiken Clown

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:51

Jeetje Pipi, reuzespannend zo´n keuring!!
Alvast heel veel succes gewenst!