[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:37

Mijn pony heeft vandaag weer even mogen poseren in de bak :). Hij begint steeds harder uit zijn wintervacht te komen en heeft nu helemaal een apart vachtje :). Licht donker alles door elkaar :P. Maar ach ordeel zelf (tis toch een schatje):

Afbeelding

Afbeelding

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:39

idefix4 schreef:
Wanda: (Ik was vandaag ook in Ede en hoorde het telefoongesprek...) Mbt kledij zou ik zeggen kom kijken op 2 mei in Bunschoten! Dan kun je zelf een beeld vormen wat je barok vindt en wat niet! Bij een Fries moet ik altijd aan de Westfriese kledij denken, maar dat komt voornamelijk voort uit jeugdsentiment. Mijn opa was een West Fries, net als mijn oma. En elk jaar mocht ik mee kijken naar de tentoonstellingsoptocht in Schagen. Voor Friezen-liefhebbers echt de moeite waard. Of het nu nog zo is weet ik natuurlijk niet. Ik ben al weer 15 jaar niet geweest...

MBT telefoongesprek (had al het idee dat ik je hoorde haha) Wordt leuk he!!!! :9 :9 :9 Wil als alles binnen is mooi op de kiek. Kan in rood-grijs en in beige (heb alleen nog gene beige beenbescherming) en tsja een beetje barokke kleding erbij is dan wel geinig... Miss toch die cape van Rutger lenen :P

Edit: MOOI paardje hierboven :9

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:40

Dat koppie :+:

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:54

Hij is echt super leuk! Wat een knapperd <3

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:00

Dankjewel allemaal :).

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:14

idefix4 schreef:
Garny: Ow da's Flemmingh toch? Ik kom niet ver in kennis. Ik ken maar een paar WPN hengsten. :o

nou kennis zat, er zit inderdaad Flemmingh in..

moppielover, sterkte met die Qkoorts, heftig, heb je veel problemen met je gezondheid nu ?

evdpanne, ik smelt <3 wat een heelijk paard om te zien, vast ook een hoog knuffelgehalte ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 22:08

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 22:09

Idefix Romke is ook een fries de tinkers zijn van mijn stalgenootjes :D .

Mopielover sterkte :(:)

evdpanne wat een schatje <3
Laatst bijgewerkt door wph1 op 06-04-10 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 22:10

Sterkte Moppielover!
Anouk, oh, dan moet ze zondags maar komen dus ;)

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:16

anouk ; Omdat wij epilepsie in de familie hebben zitten. En het spul wat gebruikt word voor de enting kinkhoest kan de epilepsie bij de rest soort van 'oproepen'. Daarom heeft Samantha het ook niet gehad. Omdat het in mijn familie zit, maar ook in die van me vriend.
Mijn moeder heeft hele erge epilepsie aanvallen en heeft daar ook anderhalf @ 2 jaar voor in een kliniek gezeten. Ze kunnen er nog steeds weinig aan doen. En aangezien die enting een risico met zich mee brengt toch maar niet gedaan.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:54

Wat betreft kleding passend bij Spaanse of Portugese paarden een linkje:
http://www.elmosquero.de/index.php?cPat ... 65u1014k04

Verder weinig nieuws hier vandaan. Alleen dat het rijden op het moment gewoon heerlijk gaat. Het is pure ontspanning. Maar daar gaat het eigenlijk ook om!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:58

garny95 schreef:
idefix4 schreef:
Garny: Ow da's Flemmingh toch? Ik kom niet ver in kennis. Ik ken maar een paar WPN hengsten. :o

nou kennis zat, er zit inderdaad Flemmingh in..

Waar google al goed voor is! Haha. Flemmingh herkende ik. ;)

Esther: Shaggy staat hoog op mijn lijstje om eens in het echie te zien! Wat een plaatje!

Wanda: Heb je al in beeld wanneer het zadel er is?? Ben reuze benieuwd naar de combi en hij wacht er ook op, omdat ie ook reuze benieuwd is...

WPH1: Ah, dan zat ik dus toch goed. Haha! Ja, van de week heb ik nog Irish Cobs gezien. Schijnt weer net iets anders te zijn... Ik heb helemaal niks met zulke beesten, maar ja, ieder zijn meug hè?

Michelle: Inderdaad, als je moet kiezen uit epilepsie of kinkhoest, tja dan heb ik ook snel gekozen! Wijs besluit dan idd. Ik wist niet dat het dat kan oproepen. Volgens mij, als je alles weet, kies je bewust niet meer voor enten, maar ja, met de risico's hier van om godsdienstige redenen niet enten, wil ik het risico liever niet lopen.

Branka: Oeh! Gaaf! Wat een mooie jasjes, helaas ver, heel ver boven mijn budget! En lekker ontspannen, ja, hier ook al zo!

Nou net terug van de les: Sabrina en Prince. Prince had er flink de sokken in! Eén keer stapte de instructrice nogal vastberaden op Prince af om Sabrina iets uit te leggen en Prince nam geen enkel risico: Hij ging er in volle galop vandoor! Sabrina liet het over zich heen komen en zat het keurig uit! Maar na 3 kwartier in draf aanspringen en wegspurten van Prince was ze het helemaal zat. Ze wilde niet meer. Uiteindelijk ben ik even mee blijven lopen en toen kon ze het toch weer zelf goed afsluiten. Toen de les was afgelopen riep ik: 'Nog 2 rondjes uitstappen en dan mag je er af.' Madam besloot dat ze er meteen af wilde en begon er af te klimmen. Op dat moment besloot Prince zich even lekker uit te schudden en hoppa! Daar lag een heel kwaaie Sabrina! Haha en ik nog zo, 'ja, had dan gedaan wat ik zei...' :+ :D Dus na 2 rondjes mopperend stappen mocht ze er 'eindelijk' af! Maar het is weer goed gegaan hoor! Sabrina heeft weer veel om over na te denken!
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 07-04-10 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:00

Ik ben naar het bos geweest met Winnie en overweeg een carriereswitch! ;)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:02

Heey
Dankjulliewel :).

Esther: Knappe Shaggy :D. Hij word steeds knapper :D.

Garny: Ik heb er idd veel last van. Ik ben steeds supermoe, als ik geluk heb kan ik 2 a 3 keer per week rijden maar vaak red ik dat niet en als ik het red kan ik ook niet langer dan 30 a 35 minuten rijden. Ook heb ik heel veel hoofdpijn, bijna altijd verhoging en soms pijn op de borst en benauwdheid. Ook kan ik uren slapen, als ik minder als 10 uur slaap heb ik knallende hoofdpijn en ben ik zo moe dat ik niks kan.

Anouk: Balen dat Prince lastig was, wel fijn dat ze goed afgesloten heeft :).

Wat een prachtig weer zeg :D. Heerlijk :D.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:38

Zijn er van hier nog meer die volgende week naar 't Balingehof gaan?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:24

Ik zit dan (helaas kan ik niet echt zeggen) in Egypte. Had ook wel willen kijken ;). Presentatie van de paarden die te koop staan toch? Staan echt leuke op marktplaats die ik gewoon wel eens wil zien showen :P.

Vandaag lekker met Shaggy naar strand geweest. Hij had er echt zin in ging al gelijk voorop terwijl die voorheen altijd achter Vymar bleef plakken :P. Op strand is ie een behoorlijk stukkie de zee in geweest, mijn voeten zaten nog net boven het water :). Er waren niet echt golven dus toen durfde die wel, en tja Vymar ging ook.... Maar we zijn zo over strand richting Wassenaar gereden, daar het duin op (dat was wel even zwaar, maar ook weer goede training :P) en toen door duin terug. Veel konijntjes gezien maar verder niet echt veel (lopen daar ook van die gekke runderen). Onderweg nog even een ijsje gescoord. Was echt een heerlijk ritje!!

Owwww en Anouk, je bent altijd welkom hoor!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:37

Win en ik hebben écht superveel lol gehad in het bos!
Ze is zo makkelijk... heel fijn verkeersmak al en heel simpel te rijden. Als ik goed gas geef en daarna zeg 'ho' is het ook klaar. Lange teugel en ze is superrustig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zoefff 8-) men dat ging hard! HEERLIJK!!!

Afbeelding
Misschien toch maar gaan springen?! :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:40

Oh Esther ik ben jaloers! Ik zou dat ook wel willen! Das dan wel een nadeel van een kleine stal... Heb niemand om mee te gaan.. En Chic is alleen niet braaf genoeg voor dat soort dingen! Geniet maar van die knappe poown van je ;) Veel plezier in Egypte alvast.

Anouk, hihi, moet er stiekem om lachen :+ . Gekke Prince! Een goede leermeester kan je het wel noemen :D .

Shanna, ohjee, lekker wezen boscrossen :D ?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:40

Leuke foto's. Ze vind het springen ook leuk zo te zien :). Ohhhh en ik ging ook zo heerlijk in galop over het strand vandaag! Shaggy proberen Vymar bij te houden met zijn lange stelten :P.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:42

Ze kan goed springen hoor!
Hahah ik was inderdaad lekker boscrossen en daar hebben we allebei stevig van genoten!!
Moet ook kunnen af en toe. :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:44

Haha, zie nu je foto's Shan.. Kickeee 8-) . Knappe Win, een een dappere Shanna! Lijkt me zooo leuk, maar ik durf het niet _O- hahaha. Of nouja, als ik Chico meer zou kunnen inschatten hoe die springt (is het type, whaa help vier benen in de lucht.. :D) zou ik het ook willen doen! Win kijkt heppie ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:44

Annash schreef:

Naar de PRE's?
Nee, maar heb ze wel al gezien, op 2 na, maar die zie ik vrijdag..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:45

hmm, zalig! Waren de bossen hier ook maar dichterbij...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:46

daar zat ik ook al aant e denken Anouk..
Leuke fotos!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:46

soeske schreef:
Annash schreef:

Naar de PRE's?
Nee, maar heb ze wel al gezien, op 2 na, maar die zie ik vrijdag..

Kun je me eens pb'en wat ze hebben staan?
Ik ga voor orientatie overigens... hahaha... maar ben wel benieuwd wat ik te zien krijg.