Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
frankiej schreef:ff kort:
Vanmiddag erg toevallig een barokke bokker gemeet: ik ging in rotjeknor een bedlade halen voor onze oudste. Blijkt ze een lusitano te rijden en ook nog op bokt zitten haha
Hou je taai meis en geniet van je hondjes! Robijntjah schreef:Goedemorgen!
peerd staat eindelijk dag en nacht buiten
) heb het nu echt druk ( afstudeerjaar en 4 avonden in de week werken )
* zie net van wel, hahaha! *
borderjay schreef:Robijntjah schreef:Goedemorgen!
peerd staat eindelijk dag en nacht buiten
Daar willen we natuurlijk wel foto's van![]()
Is ze trouwens al onder het zadel,of is ze groen?

Citaat:Cyrina -> Ach gos, arme Yaco.
Hij mistte zijn Spaanse vriendjes natuurlijk!
Gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem.
Hoe gaat het inrijden?

Verder heeft ze Z-dressuur gereden en wil ze hem volgens mij weer gaan uitbrengen.
Ik blijf het echt super gaaf vinden dat je naar België gaat!
gelukkig was het snel weer over! 
, hoe oud is hij nu?
Gelukkig herkende ze me nog gelijk en kwamen ze in volle galop achter uit het weiland gecrossed. Otje ziet er goed uit, de wondjes bij zijn manen zijn eindelijk aan het helen en Fifty is dik!!!
Echt tonnetje rond, niet normaal! Dus die heb ik gelijk maar flink aan het werk gezet!
)
tot igneo groot genoeg is ofzo:P

"Normale" paarden zijn gewoon kreuple of iets anders, maar Furia heeft altijd last van die ondefineerbare dingen 

Hahaha leuk he, die "klierende" paarden, Furia kan af en toe ook zo grappig zijn 
?
En hij moet toch beweging, gezien de wedstrijd zondag.
Aaah lekker, dus je hebt een mooi kleurtje? OF was t te warm om te zonnen?
?
IK ook 
. Ik ben er ook weer.. Vorige week deed mn internet heel vaag, en kon ik dus geen berichtje meer plaatsen dat ik een weekje op vakantie ging... Maar ik ben dus een weekje naar Centerparcs geweest. Daar gaan we ieder jaar heen met mn fam, en dit jaar was het ook weer zeer gezellig
. Wel weer de paarden moeten missen (missen het rijden ook echt vreselijk..) maar ik ga vandaag weer even kijken bij manda. Morgen een verjaardag van een hele goede vriendin, en dus weer de kant van vriendlief op (die woont daar). Ik heb wel bijgelezen, maar weet niet alles meer
. Maar zal een korte poging doen, vanaf nu zal ik weer braaf mee lezen
.
.
.
: Leuk met Shannon naar de hei! Gaat steeds beter he! En ook nog eens een nieuw zadel. Knightriders zijn mooi
.
Hoe is het met Bandito en Dan & Ox?
. Super dat het door gaat
. Ik vind het echt iets voor jou. Hou ons wel up to date hoor!
. Die manendos van m is echt mooi! Hoe loopt de verkoop tot nu toe? Een beetje serieuse reacties? Ik ben dit weekend trouwens weer bij mn vriend, ik weet niet of je tijd/zin hebt
?
. Gefelciteerd!! Knap gedaan hoor, en een mooi cijfer!
. Wel knap gedaan hoor! Jammer dat Tib nu weg is... Maar goed, gelukkig heb je Ot & fifty nog
. En natuurlijk Cedro...
Die is ook super. Met Iggie moet je nog ff wachten haha 
Hij ziet er goed uit, leuk voor dat karretje ook. Maf beest 
Dus sorry als ik je vergeten ben...