[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 17:04

Malin: Het valt niet mee he om een deken te vinden haha Clown Wat een gedoe allemaal, denk je een leuke te hebben zijn het gekke kleuren. Hmm, hoop dat je er snel 1 tegen komt naar je zin. Suev en Dinky zien er weer prachtig uit zeg! Lekker vol allebei en Dink staat zo leuk voor dat karretje Haha!

Kimmie: Friesje ziet er ook grappig uit met die deken haha. Helemaal ingepakt enwel Vork

Zasread: Jammer dat je geen duidelijkheid krijgt over je rooster, lekker is dat. Dat flikken ze ook bij mij op school, pff. Echt vervelend.

Nouvel: Beterschap dan maar! Kan je nu ook niet lekker naar de paardjes toe zeker?

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:52

Jaja, hier de foto's van Yfke M, roepnaam Yfke:

http://img14.imgspot.com/?u=/u/07/171/15/DSC00745.JPG

En heel onbeschoft met de kont in de wind...

http://img14.imgspot.com/?u=/u/07/171/15/DSC00749.JPG

Het gaat heel goed met moeder en dochter, Triks is weer hengstig, maar gaat zaterdag pas naar de hengst, dan is het allemaal wat beter, schijnt. Papa is trouwens Olrik 238, prachtbeest al zeg ik het zelf. En ik vind Yfke zelf ook een plaatje Lachen
Okee, dagdag. Zal morgen wel even weer bijlezen en antwoorden, maar moet eerst weer naar mijn gele beestje toe. Okee, dagdag.
Groetjes!

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:49

Schattig!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:56

Ja, wat een schatje zeg!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:39

Wat een scheetje zeg. Die krullen ook nog op die billen. En zo klein. Dromen

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:50

Zo heb nét een filmpje gezien, zo verschrikkelijk gaaf! Wilde ik echt even met jullie delen, misschien dat sommigen deze jongen al eens in het echt hebben gezien tijdens een show.....

Ben echt onder de indruk Afgod

http://www.youtube.com/watch?v=R9_mdwvU1Gc of op zijn website: www.lorenzo.fr

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:57

Dinkeygirl: Ik had Suevo nog niet gezien, maar wat een knappe vent zeg, die ziet er goed uit Haha!. En Dinkey is ook lief!

Femke: Friesje lijkt met die deken net zo’n ridderpaard of een spacepaard Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben wel benieuwd naar jou kale Gambit Tong uitsteken En hoe is het trouwens met Lazlo, ik was ook altijd groot fan van hem, maar heb al lang niks meer over hem gehoord..
En hoe gaat het nu met Wessel? Gaat hij alweer een beetje vooruit of zit er nog steeds geen schot in de zaak?

Hunnebun: Wat een lief, klein, schattig mini-friesje!

Hèhè, ik heb net eindelijk mijn werkgever aan de lijn gekregen en ik moet van ma t/m vrij werken. Gelukkig weet ik dat nu eindelijk, want ik wil niet nog een week niks doen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 10:27

heej dat is beter zasread..maar je hebt dan toch wel tijd om een keer te komen kijken naar wesseltje en maesje he??

hunnebun,super leuk veulen,heel veel plezier ermee!!

en friesje was toen inderdaad spacepaard.. Haha!

ik zal strakjes even foto's maken van gambit voor en gambit na de scheerbui,hij is blij van zijn haar af te zijn,liep net als een debiel te piepen en te bokken,echt helemaal happy weer,zat hem echt in de weg dat haar...

met lazlo gaat het super,is zo'n gaaf paard,echt een geweldig beest!!

en wessel ga ik vanmiddag maar eens voor bellen,als het nog niets is,dan haal ik hem op,dan gaat ie op de wei,mag ie bijkomen van alles,dan ga ik wel langelijnen werk met hem doen,en volgend jaar zie ik wel verder...

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 10:43

Dankjulliewel voor de leuke reacties Lachen
Vind haar zelf ook helemaal super! Het gaat nog steeds goed.
Yfke heeft wel wat kale plekjes op de hakken, waarschijnlijk van het overeind komen in de boks, dat zei de hengstenhouder in elk geval. We spuiten er nu ontsmettend spul op en dat gaat nog steeds goed. Gelukkig maar!

Dat filmpje, poeh. Echt wel knap dat hij dat kan! Is hij op Equitana geweest? Echt fantastisch dat hij zo met paarden overweg kan!

Nou, verder nog niet zo heel veel beleefd.. Ohja, we hebben gister met school gesurvivald.. jaja! Knipoog Zit onder de schrammen en blauwe plekken en heb nu ongelooflijke spierpijn, maar het was leuk Lachen Verder zometeen weer even rijden, zien of het goed gaat. Met Nico's manenexceem is het 2 dagen weer wat rustiger, hopen dat dat even zo blijft. Heb nu excema balm geleend, werkt wel, tot nu toe in elk geval. Echt vreselijk frustrerend, zijn staart is al voor een kwart afgeschuurd, gelukkig valt het met de plekken nog mee. Hier trouwens nog een (Belgische) site van Liberate, is een middel tegen exceem en ben best onder de indruk. De prijzen kun je dmv een mailtje zo te weten komen. Ik wilde het graag kopen, maar mag niet van mijn moeder.. (te duur).. Maar ik geloof best dat het werken kan! www.liberate.be.
Okee, nou groetjes weer!
Oh, hier nog een foto van Yfke. Mijn moeder zei namelijk dat het een groot veulen was en niet onder mama door kon, maar hier het bewijs van het tegendeel:

http://img14.imgspot.com/u/07/172/06/DSC00739.JPG

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:41

Femke: Uiteraard hou ik tijd over om te komen kijken Haha! Ik wil jou mooie paarden zo graag een keer in het echt bewonderen!
Ik hoop dat Wesseltje vooruit is gegaan, en anders kan je hem inderdaad beter wat laten bekomen van alles wat hij heeft meegemaakt en als hij wat ouder is het opnieuw proberen.

Hunnebun: Survivallen is altijd leuk Haha! Ik moet dat straks ook doen met de introductie van mijn vervolgopleiding Tong uitsteken

Pfoeh, heb net weer met Vicky een buitenrit gemaakt en wat een dazen zeg, niet normaal en het is niet eens zo warm. Gelukkig was Vicky in het begin rustig, totdat we een aantal paarden met koetsen tegen kwamen. Mijn handen deden helemaal zeer van het inhouden van Vicky, want die werd helemaal gek. En ineens waren alle auto’s eng. Ik ben toen maar weer naar huis gereden, want dat werd niks meer. Vanmiddag ga ik waarschijnlijk eindelijk nieuwe rijschoenen en een nieuwe rijbroek kopen..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 17:38

ik heb vandaag friesje en yippie geheel ingepakt in een exeemdeken,en hopenlijk gaan de nu dan eindelijk rust krijgen..

die meneer van dat filmpje,is echt geweldig!!heel erg knap,en een makkelijk manier 6 paarden tegelijkertijd beweging te geven.. Ja

en dit zijn beloofde foto's van gambit:

voor het scheren(wel vies van het rollen ed)
Afbeelding

en na het scheren:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

lekker ding is het toch he... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:29

Is dat nou z'n koker op de foto? Jeetje, wat een ding heeft ie hangen! Nagelbijten / Gniffelen Haha!
Hij ziet er goed uit! Hij heeft ook appeltjes. Hij kijkt ook een stuk vrolijker zo van z'n dikke vacht verlost!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:02

Knappe Bitje Tong uitsteken
Je kan goed zien dat ie blij is dat je 'm uit z'n dikke jas hebt gehaald Haha!
Hij zag er zo sipjes uit op de 1e foto.
Lekker voor hem.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:17

Hij ziet er inderdaad goed en lekker fris uit zonder die dikke jas!
Fijn voor hem!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:24

Yenneke ,gambit is 7 jaar geleden geopereerd aan een mega abces in zijn buik,was echt enorm,hij heeft toen 2 maanden op een kliniek gestaan,en het was erop of eronder...

maar hij heeft het overleeft,alleen wel een dikke verlitteken weefselde koker aan over gehouden...

zo stond ie er 7 jaar geleden bij:
Afbeelding

Afbeelding

ik ben er inmiddels aan gewent,maar de meeste mensen die het niet weten,die zeggen er wat van Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 21:35

hallo meiden,
heb weer ff wat bij gelezen

veel foto`s voorbij zien komne
oh femke ik schrok wel hoor van je foto
heeft hij er geen last van?
ben erg druk geweest met voorlezen op de wedstrijden in almelo
gisteren een rotdagje gehad
ik heb een meisje dat tsjillert 1 dag in de week rijdt
nou de les ging dus echt niet goed
lag niet zo aan tsjil maar meer aan haar
heb haar daarover ook aangesproken maar ze zei dat hij last had van de drukte in de les
nou normaal loopt hij ook wel met meer in de les
moet maar even kijken hoe het volgende keer gaat
moest het even kwijt

vandaag hem lekker in het land gegooid en vanaaf even aan de longeer lijn met passoa gehad ging weer lekker
lekker met hem getut vlechten in en daarna olie doekje erover heen leek wel een spiegeltje
deed me goed

van de week heeft celine(11) erop gereden ging superrrrrrrrrrrr wel aan de longeer lijn hoor ze kan zelf nog niet zo heel goed rijden maar hij deed het prima
Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:03

Zo heftig zeg van Gambit. Haha, ik dacht inderdaad al zoiets heb ik nog nooit gezien. Haha! Gelukkig dat het allemaal goed is gekomen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 13:18

Napoleon: Dat filmpje heb ik nog nooit gezien, ook nog nooit gehoord van die man! Maar wat geweldig zeg, hoe is het mogelijk zo met paarden om te gaan Bloos! Daar heeft vast jaren lange training aan vast gezeten.. menn wat mooi. (Vraag me alleen af of dat niet zeer doet bij die paarden dat hij zo op de rug staat enzo?)

Hunnebun: Wat megaa schattig zeg!! Veulentje is echt een snoeppie! Ja En mama fries is ook erug mooi, lekker barok Haha!

Femke: Gambitje ziet er goed uit zeg! Helemaal top zo in zn korte vacht, hij is er erg blij mee, dat kan je wel zien Knipoog En van die koker heb ik wel eens iets van gehoord vaag, maar het is wel ff apart als je dat zo ziet Tong uitsteken

Peet: Ff aankijken dat de volgende keer, je leert iets sneller fout aan dan dat je het weer afleert dus hou t ff in de gaten Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:37

Jeej, Go jij! Go jij! ik heb eindelijk een nieuwe rijbroek en schoenen gevonden Haha!, dat mocht wel tijd worden!!! Nu kan ik weer helemaal in het nieuw te paard Tong uitsteken

Femke: Gambit ziet er een stuk beter uit zo geschoren. Echt al jou paarden zijn knap, hoe doe je dat in vredesnaam!!

Pipi: Hoe is het nou met jou? Heb je veel verdriet om je shetje?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:42

Al uitgebreid op het Barokke paardenforum gezet, maar vandaag was ik zo happy met mijn mannetje. Geheel in tegenstelling tot wat ik had verwacht was ie super koelbloedig toen tijdens het rijden in de buitenbak er ineens diverse keren een helicopter overvloog. Leuk vond ie het beslist niet, maar hij bleef wel heel erg braaf. Hij deed zijn naam eer aan Knipoog
Overigens hebben we op de klangen van een live optreden van Ilse DeLange gereden Haha!

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 12:34

Hihi, ja, MammaFries is vrij Barok, ja.. Knipoog Lekker dik.. maar ach.
Oh, leuk, dat jij (geen idee meer wie) ook gaat survivallen! Waar? Wij in de bossen van Oranjewoud, we moesten door een sloot baggeren, over touwen klimmen, van hekken afspringen en we hebben allerlei stekend gevleugelte getrotseerd Vork
Nico heeft nu ook een exceemdeken (Fjord), hoop dat zijn manen en staart nu een beetje rust krijgen, en Nico natuurlijk ook. Maar ik ga nu even naar de buren, vragen of ik nog ga rijden, want het heeft hier een beetje geplenst.. Hm.. Nou, dagdag. En tot de volgende keer!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:17

Wat is het hier rustig de afgelopen dagen!! Ik heb zelf ook niet heel veel te melden. Alleen dat ik gisteren een onwijs gezellig feestje heb gehad Haha! En dat ik helaas wat duizelig ben geworden later op de avond/nacht (ik denk dat de drank daarbij wel mee heeft gespeeld Clown )

Ik ga ergens survivallen in de buurt van groningen. Geen idee waar precies, en we blijven daar dan ook overnachten. Dat gaan we geloof ik 4 september doen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:46

Ik ben bekaf, maar beretrots.

Ik heb vandaag wedstrijd gehad met Picasso, in Laag Soeren. Hij was ontzettend druk bij de start, steigeren en gek doen. Gelukkig maar een hartslag van 40, bij de P/A had ik 56, bij de finish 60 (maximum) en bij de nakeuring 32. Dus helemaal super! Ik mag trots zeggen; 33,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers, een winstpunt rijker en een ervaring rijker! Pling

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:37

Is rustig hier, gelukkig maar want ik heb weinig tijd (en hoef nu dus weinig bij te lezen Knipoog )
Nu even snel een berichtje: Ik ben ook een wedstrijdervaring rijker, vandaag voor het eerst een onderling B-wedstrijdje gereden! Furia was braaf en ik was tevreden (de rechtergalop vond ie nog wel erg moeilijk) maar ik was derde meet 200 punten Lovers Schatje van me!