Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Leuk dat je m af en toe nog doet! Ik reed vroeger toen ik verzorgpaard had wel vaker een ander en zorgde ook voor een aantal andere paarden in de zin van binnen buiten zetten en boxen mesten (ik was zo lief voor die mensen toen, maar ach werkte ook maar halve dagen...). Nu heb ik alleen mn eigen paardje, en heeel soms nog wel is box van een ander doen maar eigenlijk bijna nooit (tenzij ik de eigenaar van stal op zaterdagochtend sta te helpen met alle volpensioners uitmesten
).
De etters...
. Ze doen je soms verstelt staan! Ik vraag me ook nog steeds af hoe Shaggy het voor elkaar heeft gekregen om de kliko met biks (wij hebben daar gewoon zo'n vuilnisbak met twee wieltjes die je iets moet kantelen om m te kunnen verrijden voor) 's nachts naar zijn boks te slepen, deze dr voor heeft gezet en toen weer rustig in zn boks is gaan staan tot de eigenaar de volgende dag kwam voeren... Die liep half slapend stal in en toen die het zag snapte die er ook niks van
.
. Galop linksom gaat heerlijk rechtsom merk ik dat ik nog erg uit balans raak dus die noteer ik even als puntje om te werken voor volgende keer (hij galoppeert rechtsom heel scheef, naar links gebogen waardoor mijn heupen uit balans raken). Pony ging ook lekker ontspannen nog niet helemaal waar ik m hebben wil maar er is een begin! En hij doet het zelf zonder druk, ik heb gewoon 0,0 in mn handen! Kan schouders, armen en polsen ontspannen en ben gewoon lekker los! Had veeeeeel eerder een lesje bij haar moeten doen
.
Chimanga heeft ook al eens haar staldeur geopend terwijl daar een beveiigde sluiting op zit... Heel vaag! Haha
Kan het al lang weer betrekken... gelukkig is de bak nog mooi droog! 
Rent ze de weg op, roep je haar, draait ze om en komt ze, muts!
evdpanne schreef:Eline: Welkom weer hier! Moet je ook niet even je nieuwe schoonheid laten zien hier(kan je even iedereen jaloers maken!). Owww en we moeten nog even afspreken om dat filmpje te maken!
Woei ik heb maandag een les gepland staan met een level 2 centered riding instructeur hier uit de buurt! Via de website aan haar gekomen, ben heel benieuwd! We gaan is even keihard aan het werk met die zit van me!