barrye schreef:Idefix: Wij rijden met onze drie PRE hengsten niet de smokkelrally van 30 km zelf. WE doen mee aan het defile.
Verder rijden we in het dorp waar ze ergens een soort buitenbaan hebben aan gelegd ( 15 x 28 meter) een aantal korte showblokjes om publiek kennis te laten maken met het spaanse paard.
We hebben nog geen idee wat de omheinig wordt .Wellicht dranghekken, dan blijft er nog wat minder over door de dwarspoten. Hopen dat de luidspeakers niet recht op de ring gezet worden. Zal wel even imnproviseren worden om met z'n drieen een soort pas de trois neer te zetten.
We gaan gewoon ons best doen. Duimen voor droog weer.
Dat had ik ook wel door, hoor!
Ik was duidelijk nu iets te kort door de bocht. Maar hopelijk kan ik zowel de rally meedoen als kijken! Als ik er met Sam heenga is de kans natuurlijk aanwezig dat ik er wel wat van zie...
Zo te lezen wordt het idd behoorlijk improviseren!
Shanna: Tof, ik duim met je mee, dat het wordt wat je wenst dat het zou worden!
Michelle: Waarom geen enting tegen de kinkhoest dan? Hopen dat je zus het idd niet oploopt!
WPH1: Oops, ik dacht dat Romke een Fries was...
Garny: Ow da's Flemmingh toch? Ik kom niet ver in kennis. Ik ken maar een paar WPN hengsten.
Wanda: (Ik was vandaag ook in Ede en hoorde het telefoongesprek...) Mbt kledij zou ik zeggen kom kijken op 2 mei in Bunschoten! Dan kun je zelf een beeld vormen wat je barok vindt en wat niet! Bij een Fries moet ik altijd aan de Westfriese kledij denken, maar dat komt voornamelijk voort uit jeugdsentiment. Mijn opa was een West Fries, net als mijn oma. En elk jaar mocht ik mee kijken naar de tentoonstellingsoptocht in Schagen. Voor Friezen-liefhebbers echt de moeite waard. Of het nu nog zo is weet ik natuurlijk niet. Ik ben al weer 15 jaar niet geweest...