Angela – he balen van moppie een hele moeilijke beslissing waar je op dit moment voor staat je moet kijken wat het beste is voor moppie heel veel sterkte en ik hoop dat je nog even van moppie mag genieten
Anita – super gedaan hoor je wedstrijd echt daar mag je trots op zijn nu je officiële startkaart aanvragen en dan lekker starten

Malin – en nog lekker buiten gereden en naar het bos geweest ? *leest verder* je hebt super gereden dus lekker hoor en ook nog lekker vrij dat wordt genieten dus
Mijn weekend was kl*te ben echt goed beroerd geweest
Suus – en hoe waren de ouders van je nieuwe vlam ?
En dat zwarte hondje heeft echt veel weg van mijn hondje echt een leuk ding (die andere ook hoor)
Saida – in draf komen de oefening ook wel goed ik vindt het al knap dat je ze zo goed voor elkaar hebt in stap, wij zijn idd ook met de beginselen bezig de basis gaat steeds beter en in stap is die er al helemaal dus dan kan ik weer een stapje verder dat is echt een heerlijk gevoel dus kan me goed voorstellen hoe die oefeningen voor jou moeten voelen

Cyrina – wat een leuk ding zeg hoe groot is die ?
Madelief – bedankt ik ben ook echt benieuwd wat de jury er van vindt en wanneer is jou debuut weer want jullie gaan ook echt super voorruit

En fijn dat je les zo super ging is echt een heerlijk gevoel he en weer leuke foto’s van Rocky
Frank – he met zo’n hoofdstel heb ik ook 2 weken gereden toen heike geen bit in mocht vanwege zijn tanden
En mijn ontsteking tja ik zal je verdere details besparen maar hij zit van onder aan de binnenkant als je snap wat ik bedoel

En jij hebt een lekker weekend gehad een sauna lijkt me idd heerlijk alleen ik hou er niet van om in mijn blootje te lopen

Karina – he bah een erg dubbel gevoel dus blij dat rico snel goed komt en minder blij voor veludo ik duim voor je dat hij ook snel hersteld dikke knuf ook voor jou
Anouk – nu dat frank een foto laat zien weet ik wat het is ik heb er ook 2 weken mee gereden i.v.m. heike zijn mond
En ook jij lekker naar de sauna heerlijk hoor
Iloon – ook zo lekker gereden super hoor en jullie moeten die roze wolk echt met mij delen want ik blijf er voorlopig opzitten

Gab – sorry maar ik heb dit nog nooit eerder gezien ben ook wel benieuwd wat de dierenarts zegt
Benthe – leuk hoofdstel zeg, ik snap dat je het druk heb hoe zijn de vorderingen van de manege
Mies – he balen van je wedstrijd maar een troost je doet het al beter als ik wij hebben nu een stuk of 8 wedstrijden gehad en wij gaan nu pas rustig door de baan.
Gewoon lekker veel ervaring opdoen en dan komt het helemaal goed en wat waren je punten
Wel leuke foto’s trouwens de 2de ziet er toch goed uit
Cloris – gaat echt super met haar zo te lezen ze doet het echt super ik wil echt zien hoe ze der eigen verder ontwikkeld
Gisteren was ik nog steeds zo beroerd dus had echt geen zin om te gaan rijden want het gaat de laatste tijd zo goed dat ik dat niet wou verpesten in 1x dus heb ik zijn hoofdstel ingedaan 2 longeerlijnen eraan gemaakt en ben ik gaan lange lijn en een soort van voor de kar ik was te moet om in de zware bak te lopen dus ben ik naar buiten gegaan helemaal in mijn uppie en wat was ie braaf af en toe stopte die om te kijken of ik het nog bij hield