vind het zelf een verschrikkelijk slechte foto maar wil hem wel even delen..
van het rijden is er helemaal geen 1 gelukt staat helemaal niks van me bij

zo lijkt het net alsof ie een onwijze onderhals heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nameless schreef:voor diegene die het ergens vroeg, ja er was een fotograaf aanwezig zijn foto's staan nu net op de site, ze heeft geloof ik wel 20 hoofdfoto's gemaakt, en dit was de enige die er op stond.
vind het zelf een verschrikkelijk slechte foto maar wil hem wel even delen..
van het rijden is er helemaal geen 1 gelukt staat helemaal niks van me bij
zo lijkt het net alsof ie een onwijze onderhals heeft
Jammer dat je tibi niet meer gezien hebt, maar gelukkig leuke mensen! 

Zo'n pretecho is ook wel leuk!

Ohja, dan niet zo dichtbij maar een stuk dichterbij dan vanaf waar ik nu woon haha
Ja joh, ik kan wel es een paar uurtjes langsdroppen als ik een keer op weg ben naar huis of omgekeerd 
En ja natuurlijk ook!

.
, kan zo om hem lachen dan. Hij voelde zich in ieder geval top fit
.

ik stap dan toch maar af, of het moet heel lekker gaan, maar het idee dat ik nat naar huis moet fietsen 
Zij legde vooral de nadruk op de holistische kant (ging mij een beetje te ver) Maar zoals met elke paardenopleiding moet je je eigen ding eruit halen en op je eigen manier brengen (vind ik dan)...
. Ik heb heerlijk twee weken mogen genieten van de zon in Turkije! Daarna een weekje bij komen van de vakantie en ook nog werken. Gelukkig had ik die week al dinsdag en woensdag vrij gevraagd
. Op dinsdag ben ik bij een vriendin langsgeweest die leiding gaf op een ponykamp in Markelo (Het Lamoen). Daar heb ik heerlijk een buitenritje mee gereden op een hele grappige fjord (was de groep meerdere keren kwijt omdat de rest zo weg galoppeerde in een rengalop en ach mijn fjord vond het wel best en ging dr in een rustig galopje achteraan). Was wel een leuk ritje door een mooie omgeving, heb ook nog herten gespot
.