Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenny_S schreef:nee nooit meer, want paard stond ineens zonder vlecht op stal, dat lag los in de voerbak helaas
berdien85 schreef:Gave foto's DnBles. Wat een mooie zit heb je!
Ik vlecht soms, nu tussen de wedstrijden niet. Dan blijf ik bezig
Die jasjes heb ik ook gezien, lijkt mij ook wel wat.. Maar ik wil eerst naar Equitana voordat ik nu van alles ga aanschaffen enzo.
Caro_MarjaH schreef:Mooie foto's D'n Bles! Ben je door naar de finale?
Dat jasje vind ik ook wel mooi en een hele mooie prijs! Ik wil mezelf eigenlijk een nieuw jasje geven als ik de M2 in ga. Ik vind dat ze bij Horsea ook mooie jasjes hebben. Geen idee hoe deze van harry's horse zal zitten. Misschien maar weer eens even een keer bij EJ langs om eens te passen..........
DnBles schreef:In Tilburg was tevens de laatste wedstrijd en 's middags werd de kampioen bekend gemaakt
Op 0,83% reservekampioen geworden (misschien had je het eerder in deze topic voorbij zien komen)
Eerst baalde ik natuurlijk ontzettend, nèt niet.....![]()
Maar ben dik tevreden Oepke doet het zo goed, ze doet haar best en we gaan gewoon lekker rustig verder met rijden en oefenen.
Het was ook de eerste keer dat we meededen aan deze indoorcompetitie, we hebben in de 4 selectiewedstrijden 8 winstpunten verzameld dus het was zeker de moeite waard om mee te doen