[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:23

Madelief, wat een poepie is Rocky zeg. En er was inderdaad vrij royaal gejureerd, maar daar was ik wel blij mee.
Jammer dat er geen foto's zijn van je les. Van mijn wedstrijd zijn er ook geen foto's, dus ook niet van het losrijden. Maar volgende keer zal ik om een cameraman of vrouw vragen :).

Cyrina, wat een knapperd is het zeg. Echt een leuk koppie.

Moppielover, gelukkgi dat het met moppie iets beter gaat. Maar dat pompen klinkt toch niet erg goed.

Malin, inderdaad erg stil hier he?

Vandaag ben ik met vriendlief even naar blijdorp geweest. Weer een bergje foto's gemaakt. Als er leuke tussen zitten, zal ik die wel plaatsen. Maar ga nu even eten.

moppielover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:35

Heey
Madelief : Wat een schatje zeg :D super dat de les heerlijk ging :D
Cyrina : wat een gaaf ding zeg, en wat een heerlijk koppie zit erop zeg :D

@ spokie : Dat pompen komt door de dampigheid. Als het erger word als nu laten we hem inslapen want dan is het voor moppie ook niet prettig meer

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:01

@Madelief, Rocky is cute :+:
Hoe oud is hij nu?
Je hebt hem al heel jong gekregen zeker.
Super dat je les zo goed ging!

@Soeske, leuke foto's van je hondje.

Ik heb vandaag niet veel gedaan, had geen zin om met dit rot weer naar Xantha te gaan.
Heb dus heerlijk de hele middag staan strijken. :(
Ik heb morgen weer chemo dus wilde ik mijn strijk even wegwerken.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:42

zoo, ben ik ook weer. alweer veel te lang niet gereageerd :o maar ik maak het nu weer goed hoop ik.

voor alle geïnteresseerden een paar fotootjes van een meroth hoofdstel. de teugels lopen gekruist onder de kin door.

Afbeelding

Afbeelding

overigens heeft meroth ook een leren bitje wat alleen maar vastzit met een leren riempje om de onderkin dus verder geen hoofdstel nodig:

Afbeelding

cyrina: goeie deal zo! en wat een mooi hengstje zeg, echt net prince met van die attente ogen. idd misvormde oortjes, jammer. hoe is dat gekomen? en is het avezaarh's of avezaath's ? van dat laatste ligt hier een dorpje in de buurt wat zo heet.

karina: wat balen. zoveel paarden en dan nog jezelf op moeten zitten vreten.

denise: wat voor ontsteking heb je?

anita: eraf vallen? gewoon blijven zitten! goed joh zoveel punten. jij hebt wel een heel aparte manier van losrijden. had het best eens willen zien haha.

debby: dat bedoel ik dus. zie hierboven

suzan: whhhaaaaaahhh lekker zo'n ritje. hihi tranen in de ogen, ik ken het. sam kan ook zo hard. des niet helaas. dat gaat helemaal goed komen vanavond met die sprankelende ogen van jou. is geen schoonouder tegenop gewassen

joyce: lekker joh naar de ardennen. ben er nog nooit geweest

malin: he eindelijk weer eens wat goed nieuws

ilona: en, en, en?? hahah ff wachte, ik schrijf het zo hieronder op

angela: klinkt misschien hard, maar ik denk dat je toch beter nu al kunt besluiten om moppie verder leed te besparen.

jolijn: hopen dat de weide positieve invloed heeft

madelief: je hebt echt een goeie aan cloris, dat lees ik hier wel. mooie poesjeplaatjes

als ik het zo lees, heeft iedereen vandaag slecht weer gehad. hier regende het alleen vanochtend.

gister dus met dessie de meroth geprobeerd. al een hele klus om dat ding goed op z'n plaats te krijgen, maar des is geduldig.
des mistte iets met rijden, normaal knabbelt ie lekker op het bitje... hij wist gewoon niet wat te doen, viel dus ook telkens stil of in stap vanuit de draf. en wat opviel is dat ie vrijwel constant z'n oren naar achteren (naar mij dus?) gericht had. of dit nou de ontevredenheid, de onbekendheid of dat hij echt op mij gefocust was, vraag ik me nu wel af. het sturen ging ook vrij "stug"/ moeilijk. wel liep ie beter op eigen benen. verder blijft de galop in de bak nog vrij moeilijk voor hem. ik las hier iets over z'n rug loslaten en blijven plakken in het zadel, dat is voor mij ook de juiste benaming die ik wil bereiken. in het bos is dat echter 100% ok, dan is ie ook gewoon lekker uit te zitten dus het zou kunnen dat thuis de combinatie van galop en korte wendingen door een ietwat kleine bak, het voor des toch lastig maakt. van de week ga ik ook het meroth bitje proberen, als ik eerlijk ben, heb ik daar meer vertrouwen in dan in het hoofdstel.

gisteravond een 25-jarig huwelijksfeest bij de buren gehad. gewoon tent achter het huis en een bbq erbij. beregezellig! weer nieuwe dorpelingen (import dat wel) ontmoet. allemaal paardemensen. overigens is onze buuf dat ook. en ja hoor eentje van die dorpelingen heeft een fries van 5 jaar. toch eens gaan kijken. ze wil ook naar de duinen, dus moet er een e-rijbewijs komen. verder ook een hackney-fokker/africhter. die nodigde ons al uit om te komen kijken. hebben we de hele tijd eigenlijk niet gedaan omdat er nogal veel slecht geroddeld werd over zijn paardenbedrijf. maar ik heb gezellig staan kletsen en ook gewoon over die roddels gehad en blijkt het allemaal weer uit z'n verband gerukt te zijn. staat een mooie binnenbak bij dus wie weet als het slecht weer is.... die toko kan ik hiervandaan zien staan.
al met al errug gezellig dus en ook de alcohol vloeide rijkelijk. dat was vanochtend dus stevige koppijn en met tegenzin eten.

goed, vandaag dagje sauna gepland, sabrina mocht ook mee. nou, ik zag het vanmorgen niet zitten met een kater. maar wat blijkt: de sauna werkt daar echt goed tegen! na de eerste ronde al wat opgeknapt, vooral na het ijskoude bad en na de 2e helemaal herboren. stevig gescrubd ook zodat m'n velletje ook weer nieuw is. meiden, ik kan er weer tegenaan haha.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:02

Ho, spelfoutje, het is idd; avezaath's, de fokker zit dan ook in dat dorpje. Hij is met deze oortjes geboren, het eerste stuk is gewoon goed (hij hoort ook prima) alleen de punten zijn extreem lang met knikken er in, gewoon veel te veel kraakbeen dus.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:18

heb nog ff gegoogeld ondertussen en idd. fam. de graaf. heeft ze hem daar ook gehaald?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:39

Vanmiddag met de paarden naar Steffi geweest. Het goede nieuws is dat Rico er vrij zeker prima bovenop gaat komen, waarschijnlijk zelfs al genoeg heeft aan alleen de behandeling van vandaag. Ondanks dat sommige onderdelen van de behandeling best pittig zijn kwam hij er helemaal happy vandaan.
Mindere nieuws is dat het verhaal voor Veludo een stuk gecompliceerder ligt. Aangezien vrij veel van de problemen hoogstwaarschijnlijk terug te linken zijn naar zijn verleden ga ik er niet te veel over vertellen openbaar, maar erg blij ben ik er niet van geworden. Wel zijn veel vermoedens van mijn kant bevestigd.
Heb wel heel goed gevoel bij Steffi en haar zienswijze!

Malin, moest nog aan je denken toen ik er binnen liep hoor! Heel fijn dat ze over Suevo lekker positief kon zijn!

Debby, sterkte morgen! Hoe vaak moet je nog als je deze behandeling gehad hebt? Het staat er trouwens wel erg droog, chemo in combi met strijk wegwerken, kun je niet beter iets leuks gaan doen ;) ?
Je katje had ik al gezien, helemaal leuk is ie.

Madelief, jouw kitten is ook ontzettend cute!

Wij hebben van de week ook twee kittens uitgezocht, mogen ze over 4 weken halen:
Afbeelding
Moeder is een sphynx en de vader een vlugge main coon :D .

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:45

Karina, wat fijn dat het met Rico in orde gaat komen.

Met Veludo gaat het uiteindelijk ook vast goedkomen. :(:)
Steffi is een fijne vrouw he??

Je poesjes had ik al op het Lusitano forum gezien, lieffffff

En tja de strijk moet toch weg gewerkt worden he?
Iemand anders doet het niet voor me.
Maar ik heb de hele week leuke dingen gedaan hoor.
Ik moet hierna nog een keer chemo en daarna een jaar lang elke 3 weken Herceptin,
dit is een medicijn dat ik ook via het infuus krijg. Daar word ik niet ziek van.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:57

Karina, wat een poepies zeg. En fijn van Rico, wat minder ven Veludo. Hopen dat hij er toch helemaal bovenop komt.

Frank, heerlijk sauna. Moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan doen.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 22:54

Karina als je je verhaal kwijt wilt staat mijn PB altijd open voor je! Zou ook wel graag willen weten wat er aan de hand is dus als je het wilt vertellen stuur je maar een berichtje. Wel goed nieuws over Rico, Steffi is echt een schat!

Debs veel sterkte morgen, lekker actief geweest lees ik wel!

Moppie echt zielig, ik hoop dat hij snel toch weer opknapt!

Madelief wat een schatje joh! En fijn dat je lessen zo goed gaan, Cloortje is echt een toppertje :j

Frank klinkt als brabantse gezelligheid, lekker hoor! Ook een leuke dag in de sauna gehad lees ik wel!

Cyrina wat een leuke pony zeg, ik vind die oortjes juist wel schattig :+:

Suus Gimli is echt een droppie :+:

Anita leuk hoor naar blijdorp! Daar wil ik ook nog eens heen maar volgens mij mogen honden er niet in, dat is dan weer een beetje jammer ;(

Ik heb het vandaag ook droog gehouden, en heb heeeeeeeeeeeerlijk gereden. Ik denk dat ik de roze wolk helemaal voor mezelf wil vandaag :D Hij was zo braaf en zo lekker te rijden, ben naar het bos geweest en gelukkig geen regenbui op mn kop gekregen. Morgen nog 1 dagje werken en dan de rest van de week lekker vrij, hopelijk kunnen we van de week dan eens met de trailer weg!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:02

Fuur ging gister idd gister op het einde echt super, zeker tijdens het schoudervoor op de volte, was trouwens heel goed gereden van Madelief, was trots op die 2 ;)

Karina dat zijn geen fijne berichten over jouw mooie grijze man.. balen :(:)

Cyrina, wat een gave pony zeg!

Verder hoopies kittens voorbij zien komen *D die ik errrrg leuk vind.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:02

Mies hoe was je eerste E les?
spokie79 Ja morgen ga ik een fysio bellen en woensdag besluit ik of Schijndel nog doorgaat op de 31e. Ik heb er niet heel erg last van, maar ik las hier al meer ervaringen zo en ik voorkom liever dan te moeten genezen.
Ik zei al tegen Frank dat ie me wel een lesje van haar voor mijn verjaardag mag geven... ;) Jammer dat je zo ver weg zit, anders kwam ik een lesje kijken! Kan ook heel leerzaam zijn. Ben benieuwd naar het resultaat van je wedstrijd. 199 punten! Zo heey! Wat kan die elise goed rijden! Nee echt keurig gedaan! Heb je het voor je gevoel wel zelf gedaan? Ik had het ook wel willen zien zo.
Jan & Lisenka Hoe is het daar? Hoog en droog op een heel blauw/roze wolk?
Ilona IK BAAL ALS EEN STEKKER!!! Het rijden ging net weer een beetje en dan gebeurt dit. :'(
Malin Goed nieuws dat Suevo zo goed gaat. Frank zei al dat ie al een flinke operatie achter zich heeft. Dat wist ik niet.
Denise Ja, ik bid dat het snel over is. Ik wil weer op die roze wolk... En dat Meroth is echt al zeker 20 jaar een bestaand fenomeen in de natural horsemanship wereld.
Robijn Dat klinkt goed! Ik duim om vooruitgang!
Banditto ik wil ook wel mee naar die ardennen!
Soeske Welke is Pieter? Die zwarte of die blonde? Leuke foto's!
Saida Ik weet wie Jan is hoor haha, ik miste ze gelijktijdig, vandaar... :D :+
Cyrina Troy is een echte dartmoor idd! Wat een leuk beessie! Hij heeft dezelfde uitstraling als Prince, maar Prince heeft wel mooiere oortjes idd.
Madelief Jullie vertellen allemaal zo veel haha en dan reageer ik weer braaf. Zo gaat dat... Die Rocky, wat kijkt ie eigenwijs haha! Lekker dat je zo lekker gaat met Fuur zeg.
Karina Klinkt als een leerzame dag met Steffi! Jammer dat je ook een teleurstelling moet verwerken. Hopelijk is er een behandeling mogelijk. Ik ken natuurlijk niet het hele verhaal van Veludo. mooie katjes!!!

Hèhè, ff ego
Gisteren heb ik ook even op Dessie gezeten weer. opstijgen was weer pijnlijk en afstijgen ging al wel beter, maar mss komt het ook wel door het zadel. Des is heel anders opstijgen dan ik gewend ben. lager al en dan ook nog een vreemd zadel. Maar pijnlijk, daar baalde ik wel van! toen stappen en dat hoofdstel liet hem echt anders lopen. Ik vond hem niet zo aan het been, dat is zowiezo wennen. Sam is echt beter aan het been. Dat scheelt enorm. De draf ook geprobeerd. Eén kant ging heel moeizaam en pijnlijk voor mij. Des zijn makkelijke kant was makkelijker uit te rijden. Zelfs lichtrijden ging aardig. Frank moest echt alles uit de kast halen om Dessie te laten lopen bij mij. Ik kreeg hem ook niet op de hoefslag. Wat een kneus voel je je dan! Ik was overduidelijk moeilijk voor Des. Door de pijn, ga ik nogal verkrampt zitten.

Sam heb ik even gelaten voor wat het was. Morgen wil ik er wel heen. Trek wel mijn rijspullen aan. Maar ik denk dat het alleen longeren wordt. Opstijgen is gewoon echt heel pijnlijk, maar ja, ik blijf het maar proberen hè? Ik wil morgen ook een fysio bellen en een afspraak maken. Toch maar even werk van maken. Ik heb al verhalen gelezen van negerende ruiters die dus nog anderhalf jaar tobden, daar wil ik niet bijhoren. Ik kan eigenlijk alles weer, maar dus niet opstijgen en afstijgen en het paard moet een echt losse rug hebben, anders is draven ook uit den boze. Volgens Antje moet ik gewoon beginnen, maar ik denk dat ik de mening van de fysio maar even afwacht.

Prince had nog een leuke gisteren. We hadden hem gepoetst en hij was nogal trubbelig. Niet stil willen staan enzo. Dus ik had hem al verteld dat dat wel de bedoeling was. Frank neemt hem mee naar de bak en wil hem in een drafje zetten en toen zette hij zijn koppie erop en bokkend ging ie naar de bak! haha, Sabrina liep er achter. "Papa, doet ie dat straks ook als ik er op zit?" Nee hoor! haha, toch maar even gelongeerd en geen stap meer in te krijgen! Superbraaf was ie. Echt super! Sabrina heeft er een aantal keer op gedraafd. Opa was onder de indruk en vond hem wel heel super deze keer. En dan al dat gedraaf op hem, door Sabrina. De lol droop er af! Michelle heeft er nog even op gezeten en Basje begint ook interesse te krijgen. Toen nog even wat spelen met hem in de wei en zijn taak zat er op.

Gisteren het feestje (waar frank ook was) was oergezellig en we hebben nog een dartmoor in de buurt. Ook een heel leuk beest voor een dochtertje. Was wel leuk, mijn zwager zoekt een pittige welsh voor zijn kids, en zij zei zo mooi: Een pittige dartmoor met een goudeerlijk karakter!

Vandaag lekker met Frank en Sabrina naar de sauna geweest. Was lekker. De eerste opgieting was wel zwaar. Ik voelde de wijntjes uit mijn porien trekken haha. Alleen het op mijn rug op zo'n plank liggen was minder. Op mijn zij ging beter. Ben weer helemaal schoon!

Groetjes!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:19

Suus: Haha, weer lekker in love jij, leuk hoor! *D En die foto's van je hondje ook leuk! Hij doet het goed he, op 3 pootjes!

Saida: Leuk feestje gehad dus! Balen van die regen vandaag.. maar ach, volgende keer beter! Was je eigenlijk nog naar het bos geweest? (tijdje terug)

Cyrina: Hihihi, wat heeft die een geinig koppie :D :D :D . Die oortjes!! Echt te schattig, haha!

Madelief: Aaaah, how cute!!! Echt een droppie zeg... prachtig getekend ook :j . Wanneer mag ie mee naar huis?! En wat super van je les joh! Helemaal tevreden dus, echt een fijn gevoel he! *D

Anita: Leuk joh! Ben er al een tijd niet geweest, moet ook eens gaan :D . En leuk als je plaatjes deelt!!

Debby: Sterkte morgen :(:) .

Frank: Aha! Helder wat betreft het hoofstel! Ga je hier nu altijd mee rijden, of meer om te proberen? Wel een lekker feestje gehad dus haha, gezellig he, met wijn en bier erbij :D _O- . Enne, das een goede tip van die sauna! Gelukkig heb ik bijna nooit een kater... :D

Karina: Jij ook al 2 lieve super schattige katjes :+: Die grijze!! Aaaaaaaaah, ik ben verliefd :D . Ik vind het wel heel rot voor je zeg.. wat betreft Veludo... ;( Klinkt nl echt niet positief.. wordt hij wel 100% beter? En gelukkig is Rico er beter aan toe... :(:) Knuffel meis!

Malin: Hihi, jij moet hem lekker wel delen *puhh* :P . Ik zit nl ook op een roze wolk. Mijn kleine boef was ook heel braaf vandaag :+: . Hebben we samen heerlijk gereden haha :D .

Anouk: Dat begrijp ik dat je baalt... bah.. was je net zo lekker bezig! En goed dat je even wacht, als Sam al zo gevoelig is hierop, dan kan je maar beter wachten dat je je weer helemaal okee voelt. Anders gaat het straks weer mis, das helemaal niet leuk! Wel super dat je weer op Des hebt gezeten. Even wennen lees ik wel, maar toch stiekem wel leuk of niet :D ?

Zo, ik zit weer lekker op een roze wolkje hoor. :+: Vandaag weer heerlijk potje dressuur gereden met chick! Wat wassie weer braaaf! Nog wel even 10 min aan de longe, en toen erop. Maar hij liep als een zonnetje. Rechtergalop springt hij nu ook super aan :D . Echt tof! Wel is het moeilijk om beheerst, vanuit de achterhand en nagevelijk te galoperen :+ maar hij doet zó zn best!! De kanjer. We waren allebei kapot toen we klaar waren, maar wel heel voldaan. Toppertje :+: .

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:39

Dank jullie wel jongens! Ik heb er allemaal best moeite mee, gelukkig wel het lichtpuntje dat ik straks wel weer met Rico het bos in kan.
Malin, per PB is geen probleem dus die is al onderweg!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:48

Karina schreef:
Dank jullie wel jongens! Ik heb er allemaal best moeite mee, gelukkig wel het lichtpuntje dat ik straks wel weer met Rico het bos in kan.
Malin, per PB is geen probleem dus die is al onderweg!

Dan moeten we maar eens heel snel een buitenritje afspreken ;)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:55

Moreno heeft ook weer wat ;(
Heeft iemand zoiets eerder gezien? Ik laat morgen de dierenarts maar even langskomen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Graag hoor ik wat jullie er van denken....

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 00:06

Tsja ik mail het net al, ik zou echt niks meer van dat spul er op smeren, laat inderdaad eerst maar eens een afschraapseltje doen ofzo, dat je ECHT weet wat het is..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 00:08

Jeetje Gab :(:) . Ziet er niet lekker uit... ik heb echt totaal géén idee!! Maar heel veel succes ermee.. jeetje... :(:) . Knuffel, ook voor jullie!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 00:11

Volgens Ruud,de DA die onderzoek doet voor WSH,kan het absoluut niet van de olie komen...die is hypoallergeen en heeft UV factor 25 dus verbranding kan het ook niet zijn...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 00:19

Het doet me heel sterk aan iets denken, maar ik kan er even niet opkomen. Ik heb het wel eens eerder gezien :j.

Sorry jongens, ik ga het echt niet trekken om overal op te reageren verder. Ik heb het zo waanzinnig druk, de enige momenten dat ik achter internet zit is rond middernacht.
Ik ga wel even Utixo zijn nieuwe hoofdstel spammen, even snel een plaatje van internet:
Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 00:20

Gab, even een paar vragen, wie weet kan ik het me dan voor de geest halen. Bloed het? Schilfert het? In welk tempo ontwikkeld het zich?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 08:18

Angela -> Hoe gaat het vandaag met Moppie?

Cyrina -> Wat een leukie die Troy!
Zijn oortjes geven hem juist een heel leuk koppie.

Madelief -> Wat een stoer koppie heeft Rocky!
Jij mag trouwens ook niet meer meedoen......

Debby -> Succes vandaag met je chemo. :(:)
Enne..... ik ga liever in de regen naar m'n paard dan dat ik aan de strijk ga, hoor! :D

Frank -> Zo'n leren bitje heeft Madelief volgens mij ook voor Furia.

Karina -> Gelukkig dat het voor Rico meevalt, maar niet leuk wat je hoorde over Veludo.
Je zegt; 'een stuk gecompliceerder'........ dus niet onoverkoombaar?

Anouk -> Je hebt gelijk, eerst naar de fysio en dan verder kijken.

Ilona -> Nee we zijn nog steeds niet naar het bos geweest.
Marieke heeft het steeds druk met lesgeven in het weekend, en volgende week heeft ze weer een wedstrijd.
In m'n uppie durf ik het nog niet aan, en aan Frits of Lisanne heb ik niet echt iets aangezien Frits angstig is voor paarden en Lisanne niet sterk genoeg.

Gabriella -> Heeft Moreno zomereczeem?
Ik heb dit ook wel eens gezien bij een paard met zomereczeem nl.
Ik lees net dat je er een olie op hebt gesmeerd, olie werkt als een soort vergrootglas met het zonnetje erop, dus ik zit toch ook aan verbranding te denken.
Ik heb nog nooit gezien dat een anti-zonnebrand van olie is gemaakt, wordt altijd van lotion of crème gemaakt.
Om bruin te worden heb je wel olieën.

Benthe -> Wat een gaaf hoofdstel heeft Utixo! Staat hem echt poepiesjiek!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 08:37

anouk: Is sam vervelend met opstappen of is het door de hoogte?
*heb het al gelezen* Lastig hoor, geen idee waardoor het komt?
De E les ging goed, mocht hier en daar wat doorrijden maar had het achteruit kunstje snel door. 29 juni op exame!

cyrina: Leuk dat er zo snel iemand hem heeft gekocht! Wie weet wat voor cariere die nu gaat maken!
Dat oortje! Geweldig!

Karina: Weet je al meer over je paarden?!
*verder gelezen* Gelukkig goed nieuws voor rico. Komt het met veludo ook goed?
Schattige poesjes, ze hebben toch wel haar he?

Denise: de rijles ging goed, mag 29 juni op exame! Die oefening kun je ook heel goed op de volte doen, de volte openen en sluiten. Ik vind dat ook altijd zo leuk als je ze dan echt een pasje voelt scharen!

malin: Super dat suevo zo lekker in zn vel zit!!!

Ilona: Ja, moet toch ergens naar toe kunnen met paardenbeest :P Het ging goed!

anita: Gefeliciteerd! Welke klasse rijd je?

madelief: Leuke foto's!! Hoe lang moet je nog wachten tot hij mee mag?

frank: Ben jij er zo een? Import... we hebben hier ook van die dorpen en ik blijf het typisch vinden hoe mensen tegen import aankijken ;)

Gabriella: Geen idee! ben wel benieuwd!

Wedstrijd gister ging niet helemaal zo als het zou moeten zijn. Ik bleef wel rechter in de bak als vorige week, maar er was geen omheining en doordat ik iets te fanatiek was met hoeken rijden moesten we over de A springen en ook een keer over de F
Dat zag er zo uit:
Afbeelding
Ik kon naar deze wedstrijd rijden, zo'n 20 min door het bos. Wat prima ging op 1 stukje na, dat was heel eng dus even stress voor osn allebei. Inrijden op het terrein zelf ging ook een stuk beter als vorige week, maar ik had net teveel tijd genomen waardoor shannon onrustig en ongeduldig werd, met daarbij een paard wat goed aan de kletter ging was ze daardoor weer wat gespannen voor ik de proef in moest. De eerste begon prima maar ze werd steeds heter en ik moest mn best doen dr bij me te houden. De 2e proef begon daardoor onrustiger als de 1e en die ging ook niet zo geweldig. Maargoed we zijn weer ervaring rijker, en ik zal toch nog wel 3-4 wedstrijdjes moeten rijden voor ze gewend zal zijn en we echt kunnen gaan rijden.
Afbeelding
Punten zijn te beschamend :P

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 09:01

Jolynn: Rocky is nog niet bij ons... Hij is nu 8 weken, van 20 maart :j
Nog even afwachten wanneer we hem meenemen, maar niet voor de 10 weken.
Sterkte met je chemo vandaag :(:)
Frank: zeker een goede aan Cloris! Dat leren bitje heb ik inderdaad ook (scherp Saida), ik heb het via Emiel Voest.. Haha, dat het voor Des zo wennen was, kan ook wel gek zijn inderdaad!
Katervrij dankzij de Sauna :D
Karina: wouw die zijn nog een stuk jonger, schattig hoor! het is echt kittentijd :j
Hmm, minder van Veludo zeg, succes ermee!
Malin: Joh die roze wolk maken we wel groot genoeg hoor :D
Cloor: Thanks, altijd leuk nog even een extra compliment :D Haha maar het voelde ook errug goed!
Anouk: weer op Des, gelukkig dat dat al wat beter gaat qua pijn...
Iloon: ja gaaf he die lijntjes die zo in elkaar over gaan! T was natuurlijk t koppie waar ik voor viel :D
Lekker bezig met Chico!
Borderjay: Geen idee... Sterkte ermee!
Utixo: Zo wat een gaaf hoofdstel!!
Saida: Hahahaha, ik dacht het al toen je je afvroeg of Cloor ook dressuur gaf... En gezien je instructie zocht..
Mies; Ach iedereen heeft wat opstartproblemen... Inderdaad zoals je zegt een ervaring rijker!

Mensen ik moet weer aan het werk en geen zin... :n

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 09:13

Update Alegra;

Ze is vorige week onder totale narcose gegaan om haar hoeven echt volledig bij te werken, ze had nog te weinig balans om het zo te doen en de kans dat ze dan weer terug bij af zou geraken door paniek, stress enz was te groot. Daarbij was 1 voet ook erg aan het scheuren dus er zat ook nog wat haast bij. Maar dat is allemaal goed gegaan en nu staat ze weer prachtig op de voeten, ze heeft meer balans (niet zo raar als je bedenkt dat ze al zo lang niet gedaan kon worden) en een paar dagen later konden de voeten al bijgeraspt worden waarbij ze zelf de voet gaf en ook al echt op 3 benen kon en bleef staan, soms even haar been terug vragen maar geen paniek en stress meer!!!!! Nog duidelijk een lange weg te gaan maar dit is gewoon pure vooruitgang *\o/* *\o/*