[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:23

Mies_Apollo schreef:
marchador: Het makkelijke van een zwart paard, alles kan erop want het staat toch wel Knipoog Met wat voor werk ben je begonnen?

Jasmijn: Fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan! Blijven de honden bij patrick? het zal nog wel even moeilijk zijn, maar ik hoop dat je er snel bovenop komt! Sterkte!
Wanneer begin je met werken op de privestal?

sanne: Jij moet wel een hele goede fiets hebben!! Ben benieuwd naar igneo zn nieuwe foto's!
In het begin van de galop is ze nog een beetje gespannen, maar het is vooral nog balans zoeken, na de galop bouwt ze de meeste spanning op maar die laat ze gelukkig altijd snel afvloeien. Leuk dat ze je foto's gebruikt hebben! Zal het bladje ook maar is aanvragen!

malin: Gelukkig is suevo naar huis!!! Is op je werk ook alles nog goed gekomen?

peet: Ik heb de admiraal, heerlijk zadel! Ik vind euroriding ook fijn, maar die zijn allemaal net te smal.

namless; nette punten, vooral de 2e! Zijn er foto's gemaakt?

jolijn: Super om je eigen paardje op stal te hebben!!! Hoe gaat het met dr? Mijn moeder precies hetzelfde, ze vind het wel leuk maar niet bijzonder ofzo, maar dan zijn ze zo blij voor je en stiekem toch wel nieuwsgierig Knipoog

Michelle: Leuk dat je weer wat kan rijden! Zal inderdaad wel even moeilijk zijn om femke te zien, maar als je dan ziet dat ze het goed heeft wordt dat ook weer minder.

margot: Mooi getimed, maar heeft ze nou een zwarte tong!

frank: Dat is schrikken! Daarnaast ook moeilijk voor de familie dat ze nooit zullen weten hoe en wat! Sterkte.
Desperado staat nu gewoon niet meer versteld van alle stunten die je voor hem verzint!

Weekendje met mn moeder was super! Het was een heel mooi hotel, goed eten en gezellig! Alleen zaterdag iets te fanatiek in de zon gezeten dus lekker verbrand. We zaten aan de veluwe dus gister ochtend nog lekker een wandeling gemaakt, het begon toen wel te kriebelen om op een paard te zitten ipv te lopen. Dus toen we om 5 uur thuis waren meteen naar shannon en samen met valerie nog een rit gemaakt. Shannon dr 4e buitenrit en heb dr toch maar meegenomen naar de hei. De paden daar zijn net wat langer en breder, dus heerlijk om te galopperen. We gingen eerst in een normaal tempo, toen mocht ze wat harder maar bleef ze twijfelend in een middengalopje hangen, ze wilde wel maar durfde niet echt harder te gaan, maar na een beetje aanmoediging toch maar een klein stukje volle galop ingezet! Heerlijk!!! Daarna lekker een heel stuk gestapt en over de hei gezworven! Als ik met valerie, of pierre, ga rijden zitten we ook altijd wat lol te maken en gek te doen, bijvoorbeeld als je ziet dat de ander goed zit ineens in galop aanspringen, *het leukste is om dit in een plas te doen* Nou kwamen we op nog een lekker pad, ik keek valerie aan en gaf shannon de hulp, klein stukje wedstrijdje gedaan en shannon vond het heerlijk! Oortjes naar voor en gaan, ze was ook makkelijk in te houden maar toen shadow voor kwam en ook moest remmen nam shannon nog een grotere sprong en remde toen voor shadow..ze moest natuurlijk wel winnen. Uiteindelijk 2,5 uur gereden en het ging super!
Mijn weekend was dus een en al relaxen!

Vandaag na zo'n 2,5/ 3 maanden vakantie weer 1e schooldag Vork En na 3 weken vakantie weer werken! Back to real life!

Hahah heb je goed gezien Tong uitsteken ik weet niet hoe ze er aan komt, maakt me ook verder niet uit, vraag me eerder af hoe ze er vanaf komt Clown

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:36

Verdrietig WE KRIJGEN GEEN PUPPIES Verdrietig
Afbeelding
jammer Verdrietig genoeg kunnen wij geen puppies doen bij liss wij zijn 3x bij de reu geweest ,en de tweede keer hebben ze haar gevoelt of ze er wel rijp genoeg voor was en open stond,nou dat deed ze dus niet ,die man zij dat ze heele erge nouwe bekken had, ik zij kom nog een keer tereug wou zeker hebben over haar bekken,maar ik had er geen goed gevoel over maar wou wel die zeker hebben zaterdag weer tereug de reu wou haar nu wel dekken ,maar ik zij je moet eerst even voelen hoe het van binnen is hij zij zelf ook al hier komt geen reu in de bekken veeelste smal .nou me gevoel kwam wel uit.
ik kon de sperma van de hond wel kunstmatig in laten brengen nou echt niet dan hadden de puppies met een keizersnee geboren moeten worden , dat doe ik liss echt !!! niet aan dus ik laat haar over 4 maand sterliseren .
en dit was de mooie man van liss Pling maar helaas.
Afbeelding

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:44

Balen joh, djemo Ach gut

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:01

Djemo jammer...konden ze op de heup foto's niet zien dat haar bekken nauw was? Of zijn bij jullie ras geen officiele HD foto's verplicht?

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:09

borderjay schreef:
Djemo jammer...konden ze op de heup foto's niet zien dat haar bekken nauw was? Of zijn bij jullie ras geen officiele HD foto's verplicht?

Vroeg ik mezelf ook al af zeker omdat het een ras betreft waar (heupproblemen) toch wel voorkomen en die problemen zijn niet altijd zichtbaar of bij de ouderdieren aanwezig zijn.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:36

Ik heb erg veel last van ongedierte in huis Haha!

Afbeelding Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:37

Er staat een paard in de gang ja ja een paard in de gang Muziek! Muziek! Muziek! Muziek! Muziek!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga niet mee ik wil hier blijven Vork

Afbeelding

Haha!

Afbeelding

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:39

ik heb bij liss heup en rug foto `s laten maken en zag er allemaal perfeckt uit ,ze hebben niks gezegdt dat ze hele smalle bekken heeft,maar daar ga ik de veearts nog wel even over bellen.
en verplicht foto`s maken weet ik niet ,denkt het wel
maar dat is weer per mens verschillend he kost weer geld denken de meeste dan.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:40

Wat een poepige pony zeg Haha!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:41

Vingers aflikken Machonito Vingers aflikken
wat een lekker ding en wat is hij stoer Nagelbijten / Gniffelen
en ja die kan nog wel een keer bij je in de gang staan Pling

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:43

Er werd aan gebeld ik deed open en wat stond er gelijk in de gang ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:55

Wat een schatje zeg Ja

Djemo, wat rot zeg!

Madelief: Wat gaaf zeg, heel veel plezier en leerze daar!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:59

Zo hè! Ben ff een weekendje niet op Bokt geweest en kan gelijk 5 pagina's bijreageren! Gestoord

Jasmijn -> Kan me zo goed voorstellen dat je het nog erg moeilijk vindt.
Je zal weer je draai moeten vinden en dat duurt een poos.
Maar je komt er wel weer, hoor! Ik weet het zeker!
Hoe wordt het nu opgelost met Dizo en Raya?

Sanne -> Hallo zeg! Heb jij even een 'stukje' gefietst!
Gelukkig troffen jullie het met het weer!
Leuk zeg, je eigen foto's in een blad terugzien!

Malin -> Heerlijk dat Suevo weer thuis is!
Hoe is het gegaan afgelopen weekend?

Frank -> Het gaat steeds beter met de trailertraining lees ik.
Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen met die papieren 'muur'. Ja
Wat een naar bericht van die kennis....... Wens de familie maar veel sterkte toe!

Nameless -> Leuke dag gehad in Balkbrug?
Lijkt me gaaf om overal om je heen alleen maar friese paarden te zien!

Jolijn -> Go jij! Go jij! Gefeliciteerd met je paardje! Go jij! Go jij!
Het grote genieten kan beginnen!
Er is nog ruimte zat op die roze wolk hierboven, dus kom er maar bij! Vork

Miichelle90 -> Wat leuk dat je een paardje bij mag rijden!
Blijf je toch nog een beetje in het wereldje!
Heb net de foto's gezien; wat een knapperd!
Hij toont groot, hoe hoog is hij?

Branka -> Begint Frio al een beetje te wennen aan zijn nieuwe stal?
Toch wel erg fijn om je paard niet al te ver van huis te stallen, zeker met een fulltime baan.

Myrthe -> Leuk om die foto's te zien van die barokke paardendag!

Margot -> Wat een gave foto van Ymkje!

Michelle -> Klinkt zeker als een relaxed weekend!

Kathleen -> Welkom terug!
Er zijn hier meerdere fanatieke meelezers, hoor!
Wel spannend, over een maand je meisje thuis!

Madelief -> Leuke baan, zeg! Go jij! Go jij! Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
Wanneer kan je er starten?

Marielle -> Dat is balen, geen puppies van je mooie meis.
Maar wel een verstandige beslissing om het niet te doen!

Heidi -> Wat een leuke foto's!
Hoe gaat het met je?

Vrijdag ben ik weer met Rintske een wandeling buiten de poort wezen maken.
Weer samen met een stalgenootje en haar paard.
We deden hetzelfde rondje als wat we al 2x eerder hebben gelopen, maar dit keer was er het één en ander veranderd.
Zondag was er nl. de Hemmeromloop.
Er stonden Dixies langs de weg, maar daar gaf ze gelukkig geen sjoege om.
Er hing een spandoek over straat wat gelukkig ook niet voor problemen zorgde.
Maar wat Rints wel even eng vond waren de dikke witte strepen op het wegdek.
Bij de eerste wilde ze er echt niet overheen, ook niet toen ik; KLAAR VOOR DE START...... AF! riep.........
De andere strepen die we tegenkwamen ging ze wel over, maar ze tilde haar benen wel hoog op, hahaha!
We zijn diverse auto's e.d. tegen gekomen, maar ze reageerde al een stuk meer relaxed.
Nu bewoog ze alleen haar oor en ze was wat kijkerig, maar ze nam al geen spurtje meer.

Zaterdag hadden we weer les.
Het lukte me niet om haar lichter aan de teugels te krijgen en op een gegeven moment wilde ik dat Mayke erop ging, zodat ze kon voelen wat Rintske doet.
Ze vindt o.a. dat het bit te weinig doet (vrij dikke lichtgewicht enkelgebroken bustrens), en neemt de volgende keer een KK Aurigan dubbelgebroken bit voor me mee.
Dan gaan we kijken hoe ze daarop reageert.
En ze mag nog sterker worden in haar achterhand, zodat het voor haar gemakkelijker wordt om van daaruit te sturen.

Én ik heb een ander zadel! Pling Een leren Zaldi Hanover!
Ik heb er vrijdag even op mogen rijden op Nombrado.
Ik was op Gemelo aan het rijden en Mayke op Nombrado, toen we even ruilden.
Wat een heerlijk paard is dat zeg!
Ik wilde er liever niet meer af, maar helaas...... Koe
Zaterdag had Mayke het zadel voor me mee en heb ik er mee op Rintske gereden.
Ik moet wel even wennen, maar hij zit heerlijk en ligt erg mooi op Rints!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:03

Fijn dat het zo goed ging zeg, met Rintske!

Ben benieuwd naar je zadel joh!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:04

Ik zal kijken of ik er vandaag foto's van kan maken.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:30

Saida : Ja vindt het ook echt leuk, gewoon het bezig zyn met paarden.
mooie man is het he Haha!
zyn stokmaat is 1.52 vorige jaar nog gemeten. Het is maar een klein opdondertje Tong uitsteken
Maar groot genoeg voor mij haha.
Moet zeggen combinatie klopt beter als met me oude paardtje haha.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:32

Heidi : Gezellig zo macho in de gang haha.
Hoe gaat met zwangerschap? al beetje dik haha

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:46

Madelief, wat een leuk nieuws over dat werk!
Ik woon idd in België, maar wel een heel eind van Brugge (en het "Belgisch" dat ze daar spreken versta ik zelf niet altijd, haha). Brugge is 2u rijden voor mij...

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:47

Ik heb een aardig buikje gekregen en dikke vocht benen Ach gut
alles loopt naar wens geen problemen en verder zag het baby gezond eruit wat ze tot nu toe kunnen zien op de echo,s Haha!

Ik heb een pret echo laten doen is ook erg leuk om dit mee temaken. Haha!
baby heeft bolle wangetjes Bloos
en lijkt veel op Marcel Tong uitsteken ook kaal ROFL Huilen van het lachen

verder gaat het goed met me alleen snel moe en snachts slecht slapen wegens pijn in me benen (onrust benen).

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:56

jolijn: Was het ook zeker, heb dr geen spijt van dat ik niet gewacht heb met zo'n rit.

michelle: Gaaf paardje zeg!! Ergens is het wel fijn dat je dr nog kan kroelen, maar snap dat het moeilijk is.

madelief: Wat gaaf!!!!!! En nou je wat dichter in de buurt zit kunnen we mss makkelijker meeten! Wil je veel plezier wensen, maar ik denk eigenlijk dat dat niet nodig is Knipoog

heidi: Wat een monster!!!!!!!!!!! je hebt toch wel veel gif gespoten Knipoog Hoe gaat de zwangerschap?

saida: Nou moeten onze nieuwe zadels ook mee op de wolk! Ik herken het gevoel dat je eigenlijk niet van het paard af wilt maar toch moet Lachen Ben benieuwd hoe rints het op het andere bit gaat doen!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:13

zie boven jou Tong uitsteken

Zwaar gif hahaha dat hielp niet eens ik moet de ongedierte bestrijdingdienst ervoor laten komen Tong uitsteken

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:02

hai iedereen, kan helaas niet bijreageren, dat zal voorlopig wel even duren aangezien ik eerst een laptop moet kopen dan Knipoog.

Maar even antwoord op jullie vraag over Dizo en Raya, ik mag ze hier helaas absoluut niet hebben. Daar zijn mijn ouders altijd heel duidelijk over geweest.
Was al blij dat ik mn gerbil mee mocht nemen Knipoog.

Heb ze nu ook al hel lang niet gezien en baal er echt van, want mis ze ontzettend. Mja Patrick heft zich helemaal van me afgekeerd (hoe kan dat he na 3 jaar relatie??), dus ik laat het allemaal even bekoelen.
Ik snap gewoon nog steeds niet waarom ie het niet nog een keer wil proberen. De punten waar die het om uit heeft gemaakt zijn zeker niet overkomelijk en ik heb het idee dat ik al een stuk gegroeid ben de afgelopen tijd, en het feit dat ik me ben gaan realiseren hoe ontzettend veel ik van hem houd!

Vandaag was ik op mijn nieuwe baan begonnen, het was top! Van de week les op 1 vd paarden daar.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:53

hahaha mooie foto's van een paard in de gang. heb je andre van duin al gemaild??
jasmijn: ga alsjeblief niet proberen om jezelf te veranderen of weg te cijferen om hem misschien weer terug te krijgen. dalijk gaat heel je zelfvertrouwen op de helling. je bent een mooie meid voorzover ik het van foto's kan beoordelen en verder kom je spontaan, open en vrolijk over.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:32

Jolijn: Dan moet je naar wijk aan zee, daar kom je hem vast wel een keer tegen of een andere bekende nederlander, er lopen er een hoop rond daar!

Michelle: Het was de fiets van mijn moeder Nagelbijten / Gniffelen
Oh wat heerlijk zo buitenrijden! Daar heb ik ook wel weer eens zin in! Ik kom een keertje bij je logeren met Igneo (over 4 jaar Nagelbijten / Gniffelen )

Madelief: Wat super gaaf dat je daar kan werken!!! Ben ik wel een beetje jaloers op hoor!! Zorg je wel regelmatig voor een update, want ik ben wel benieuwd wat Furia en jij daar gaan leren Haha! Haha!

Marielle: Jammer dat het niet lukt! Dan maar een puppie aanschaffen?

Heidi: Wat een grappige foto's! Wilde hij nog wel terug naar zijn stal Knipoog
Wanneer was je ook alweer uitgerekend?

Saida: Soms kan een ander bit heel goed helpen! Met Tib hebben we dat na lange tijd ook gedaan en dat hadden we veel eerder moeten doen, dat scheelde zo ontzettend veel!

Jasmijn: Ik denk dat hij ook aardig met zichzelf in de knoop zit. Je moet hem misschien inderdaad wat tijd geven. Wel jammer dat je Dizo en Raya moet missen!!
Rijdt je trouwens nog op Danny en Oxbow?
En hoe is het met Bandito?

Tiberius is verkocht, zaterdagavond is hij weggegaan. Helaas heb ik geen afscheid meer van hem kunnen nemen, maar het nieuwe baasje is wel leuk!

Verder heb ik weer foto's van Iggie!! Haha!:D Wel van vorige week maandag, maar ik heb ze eindelijk up kunnen loaden. Ik zal zo even een topic maken.