Mies_Apollo schreef:marchador: Het makkelijke van een zwart paard, alles kan erop want het staat toch welMet wat voor werk ben je begonnen?
Jasmijn: Fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan! Blijven de honden bij patrick? het zal nog wel even moeilijk zijn, maar ik hoop dat je er snel bovenop komt! Sterkte!
Wanneer begin je met werken op de privestal?
sanne: Jij moet wel een hele goede fiets hebben!! Ben benieuwd naar igneo zn nieuwe foto's!
In het begin van de galop is ze nog een beetje gespannen, maar het is vooral nog balans zoeken, na de galop bouwt ze de meeste spanning op maar die laat ze gelukkig altijd snel afvloeien. Leuk dat ze je foto's gebruikt hebben! Zal het bladje ook maar is aanvragen!
malin: Gelukkig is suevo naar huis!!! Is op je werk ook alles nog goed gekomen?
peet: Ik heb de admiraal, heerlijk zadel! Ik vind euroriding ook fijn, maar die zijn allemaal net te smal.
namless; nette punten, vooral de 2e! Zijn er foto's gemaakt?
jolijn: Super om je eigen paardje op stal te hebben!!! Hoe gaat het met dr? Mijn moeder precies hetzelfde, ze vind het wel leuk maar niet bijzonder ofzo, maar dan zijn ze zo blij voor je en stiekem toch wel nieuwsgierig
Michelle: Leuk dat je weer wat kan rijden! Zal inderdaad wel even moeilijk zijn om femke te zien, maar als je dan ziet dat ze het goed heeft wordt dat ook weer minder.
margot: Mooi getimed, maar heeft ze nou een zwarte tong!
frank: Dat is schrikken! Daarnaast ook moeilijk voor de familie dat ze nooit zullen weten hoe en wat! Sterkte.
Desperado staat nu gewoon niet meer versteld van alle stunten die je voor hem verzint!
Weekendje met mn moeder was super! Het was een heel mooi hotel, goed eten en gezellig! Alleen zaterdag iets te fanatiek in de zon gezeten dus lekker verbrand. We zaten aan de veluwe dus gister ochtend nog lekker een wandeling gemaakt, het begon toen wel te kriebelen om op een paard te zitten ipv te lopen. Dus toen we om 5 uur thuis waren meteen naar shannon en samen met valerie nog een rit gemaakt. Shannon dr 4e buitenrit en heb dr toch maar meegenomen naar de hei. De paden daar zijn net wat langer en breder, dus heerlijk om te galopperen. We gingen eerst in een normaal tempo, toen mocht ze wat harder maar bleef ze twijfelend in een middengalopje hangen, ze wilde wel maar durfde niet echt harder te gaan, maar na een beetje aanmoediging toch maar een klein stukje volle galop ingezet! Heerlijk!!! Daarna lekker een heel stuk gestapt en over de hei gezworven! Als ik met valerie, of pierre, ga rijden zitten we ook altijd wat lol te maken en gek te doen, bijvoorbeeld als je ziet dat de ander goed zit ineens in galop aanspringen, *het leukste is om dit in een plas te doen* Nou kwamen we op nog een lekker pad, ik keek valerie aan en gaf shannon de hulp, klein stukje wedstrijdje gedaan en shannon vond het heerlijk! Oortjes naar voor en gaan, ze was ook makkelijk in te houden maar toen shadow voor kwam en ook moest remmen nam shannon nog een grotere sprong en remde toen voor shadow..ze moest natuurlijk wel winnen. Uiteindelijk 2,5 uur gereden en het ging super!
Mijn weekend was dus een en al relaxen!
Vandaag na zo'n 2,5/ 3 maanden vakantie weer 1e schooldagEn na 3 weken vakantie weer werken! Back to real life!
Hahah heb je goed gezien